loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا قبل از داربی
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا قبل از داربی

کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا قبل از داربی

میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با تاتنهام، درباره مارتین اودگارد، تیم، و تاتنهام صحبت کرد. او خوشحالی خود را از قرارداد جدید اودگارد بیان کرد و گفت که او این قرارداد را به دستاوردهایش ارزیابی می‌کند. آرتتا همچنین از توانایی بهبود اودگارد صحبت کرد و گفت که او هر روز سعی می‌کند بهتر شود.همچنین درباره اهمیت پیروزی‌های اخیر تیم صحبت کرد و گفت که این پیروزی‌ها باعث حفظ روحیه تیم می‌شود. آرتتا درباره موضوعات دیگری مانند آمادگی بازیکنان و تأثیر سرمربی تاتنهام نیز صحبت کرد. او از آنگه پوستکوگلو تعریف کرد و گفت که او بازیکنان با کیفیتی دارد که باعث بهبود کیفیت تمیش می‌شوند. در نهایت، آرتتا درباره اهمیت دربی لندن شمالی صحبت کرد و گفت که این بازی برای همه ما ویژه است و باید بر روی آن تمرکز کنیم.


آرتتا درباره قرارداد جدید مارتین گفت که این خبر برای باشگاه و تیم بسیار خوب است و او نیز بسیار خوشحاله زیرا واقعاً ارزش این قرارداد را دارد. او اظهار داشت که این نشان می‌دهد که راه‌های مختلفی برای رسیدن به هدف وجود دارد. در نهایت، مهم این است که یک محیطی را پیدا کنید که در آن خودتان را راحت و ارزشمند حس کنید و استعداد خود را نشان دهید. آرتتا معتقد است که مارتین توسط همه مورد علاقه و احترام همه قرار گرفته است و به طور کامل ارزش این قرارداد را دارد.

آرتتا درباره اینکه مارتین چقدر بهتر می‌تواند شود، گفت که ما نمی‌دانیم. او باید همیشه بهتر شود و هر روز فروتن بوده و قادر باشد بپذیرد که هنوز فضای بزرگی برای بهبود وجود دارد. این یک چیزی است که هر روز به صورت فردی می‌توانید انجام دهید و او نیز این کار را انجام می‌دهد. یک چیز دیگر نیز مشارکت او در بهبود سایر بازیکنان است. وقتی شما بازیکنانی با کیفیتی دارید که می‌توانند شما را بهتر کنند، این یک مزیت بزرگ است. بازیکنانی که در اطرافتان هستند، کیفیت‌های شما را ارتقا می‌دهند و به همین دلیل او بهتر و بهتر می‌شود.

آرتتا درباره اینکه آیا آماده‌سازی‌ها برای این بازی بهتر از برد در مقابل اورتون و PSV می‌توانستند باشد، گفت که برد همیشه به کمک می‌آید و روحیه را در جای مناسب نگه می‌دارد. این بازی نیازی به هیچگونه انگیزه‌ای ندارد، این بازی ویژه‌ترین بازی فصل است. این یک دربی است، یک لحظه ویژه برای همه ماس و  فقط باید بر روی آن تمرکز کنیم.

آرتتا درباره قابلیت در دسترس بودن پارتی و مارتینلی گفت که درباره مارتینلی هنوز در حال ارزیابی او هستند و باید ببینیم که آیا او می‌تواند در بازی حضور داشته باشد یا خیر. اما در مورد پارتی، او قطعاً در این بازی حضور نخواهد داشت. درباره سایر بازیکنان نیز او امیدوار است که در دسترس باشند ولی هنوز دو جلسه تمرین داریم و مشکلات بزرگی در هفته گذشته وجود نداشته است.

آرتتا درباره واکنش رمزدیل به عدم بازی گفت که او متوجه این موضوع است و برای هر بازیکنی بسیار سخت است. نگرانی و اهمیت خاصی به بازیکنانی که در بازی حضور ندارند، دارد. اما این رقابت است و وظیفه اوس که تصمیمات را بهترین شکل ممکن برای تیم بگیرد. رمزدیل بسیار حمایت کننده بوده است و در اطراف تیم بسیار خوب عمل کرده است. اما انتظار می‌رود که هر بازیکنی در زمانی که در زمین حضور ندارد، حمایت و حضور خوبی داشته باشد.


آرتتا درباره برخورد با تصمیمات بی‌رحمانه و راحتی که در این زمینه دارد، صحبت کرده است. او می‌گوید که احتمالاً به نظر می‌رسد که راحت باشد، اما در واقعیت، وقتی بازیکنان روی نیمکت نشستن یا شما باید ترکیب تیم را اعلام کنید، یکی از سخت‌ترین چیزهاست. زیرا بازیکنان خوشحال و احساس ارزشمند بودن پیدا می کنند وقتی در بازی حضور دارند. وقتی آنها در بازی حضور ندارند، بسیار سخت است. شما می‌خواهید آنها احساس عشق و اعتماد کنند و راه برای این کار این است که آنها را بازی دهید، اما همه می‌فهمند که این یک ورزش تیمی است. همیشه 11 بازیکن شروع می‌کنند، اما ما همچنین دیده‌ایم که چقدر بازیکنان تعویضی مهم هستند و چقدر همه در فصل مهم هستند و نگاهی به تیمی که در شش یا هفت بازی اول فصل بازی کرده‌اند نمی‌اندازیم.

آرتتا درباره نحوه نگرش تیم به بازی مقابل تاتنهام ادامه داد که این یک چالش و فرصت جدید است. بدون شک آنها یک سرمربی جدید دارند که عملکرد بسیار خوبی داشته و اتمسفر و همه چیز را درباره باشگاه تغییر داده. این همچنین یک سبک متفاوت است، بنابراین باید به آن سازگار شویم، خودمان باشیم و عملکردی را ارائه دهیم که برای شکست آنها نیاز داریم.

آرتتا درباره خاطرات بازی کردن و مدیریت در داربی شمال لندن می گوید که خاطرات زیادی دارد. خاطرات اخیر از سال‌های گذشته نیز زیبا بوده‌اند. زندگی کردن این لحظات با حضور هواداران ما و احساس رضایتی که به همه می‌دهید فوق العادس، زیرا این یک روز ویژه برای همه است. امیدوارم بتوانیم دوباره همین احساس را ایجاد کنیم.

درباره تاتنهام بدون هری کین آرتتا می گوید بدون شک، هر بازیکنی که به عنوان یکی از برترین گلزنان تاریخ دربی شمال لندن شناخته می‌شود، حضورش در تیم حریف برای ما یک تفاوت است. هری کین بازیکنی است که  میتوانست بازی را به خوبی سازماندهی کند و از مناطق مختلف زمین به شکل‌های مختلفی تاثیرگذار باشد. اما در حال حاضر وضعیت کمی متفاوت است. به نظر می‌رسد تیم تاتنهام به این تغییرات خوبی سازگار شده است.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۱ ۰۹:۳۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰