loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی: آرسنال در برابر کریستال پالاس
پیش بازی: آرسنال در برابر کریستال پالاس

پیش بازی: آرسنال در برابر کریستال پالاس

پس از باختمان در ضربات پنالتی مقابل اسپورتینگ لیسبون، مارتین اودگارد به ما گفت که  "ما 11 فینال برای بازی داریم و همین الان تمرکزمان روی آن است. شروع این فینال‌ها از همین حالا از رختکن تیم ماست تا خوب ریکاوری کنیم و ذهنیت خود را تغییر دهیم و همین کار را باید انجام دهیم."

رکورد ما در دیدارهای لندنی در فصل 2022/23 فوق العاده بوده است. هدف ما در دیدار آینده، تبدیل شدن به اولین تیم پایتخت است که در یک فصل، در نه دربی لندنی پیروز می‌شود.با پیروزی در این بازی، ما در صدر جدول لیگ برتر با فاصله ای هشت امتیازی از رقبای خود جلوتر خواهیم بود. در همین حال، منچسترسیتی نیز در یکی از مسابقات مهم جام حذفی، به مصاف برنلی خواهد رفت.

با این حال، تیم کریستال پالاس قرار است به عنوان حریف ما در این دیدار باشد ولی پاتریک ویرا، سرمربی این تیم، صبح جمعه اعلام کرد که از تیم خود جدا می‌شود. پدی مک‌کارتی، مربی این تیم، به طور موقت به عنوان سرمربی پالاس منصوب شده است و مسئولیت آماده‌سازی تیم خود را برای این دیدار بر عهده خواهد داشت. تیم مهمان در سال 2023 بدون پیروزی است.

 

آرسنال کریستال پالاس

یک روند ۱۲ بازی بدون پیروزی در نهایت منجر به اخراج ویرا شد.

"با تأسف فراوان این تصمیم دشوار گرفته شده است" رئیس هیئت مدیره، استیو پَریش به CPFC.co.uk گفت. "در نهایت، نتایج چند ماه اخیر تیم، ما را در جایی قرار داد که در معرض خطر سقوط قرار داریم و فکر کردیم که یک تغییر ضروری است تا به ما بهترین فرصت برای حفظ وضعیت خود را در لیگ برتر بدهد."

کریستال پالاس در حال حاضر در رتبه ۱۲ جدول لیگ برتر است، با این حال، فاصلهٔ آن‌ها با ناحیهٔ سقوط سه امتیاز است.

عقاب ها در چهار بازی اخیر خود در لیگ، گلی به ثمر نرسانده‌اند، هرچند شکست دادن آن ها سخت بوده است. پالاس در سال ۲۰۲۳ با منچستریونایتد، نیوکاسل و لیورپول در خانه تساوی کرده‌اند و در مقابل منچسترسیتی نیز قبل از اینکه در نهایت با نتیجه ۱-۰ شکست بخورند، دقایق طولانی مقابل سیتیزن ها مقاومت کرند.

اخبار تیم

آرسنال کریستال پالاس

تاکهیرو تومیاسو و ویلیام سالیبا در ابتدای بازی روز پنجشنبه مقابل اسپورتینگ به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شدند.

میکل آرتتا به ما گفت : "مصدومیت تومیاسو به خاطر عکس‌العمل او و آنچه که به من گفت خیلی جدی به نظر می‌رسد. بدیهی است که فهمیدن آن خیلی دشوار است. ویلیام، من نمی‌دانم.  او کمی ناراحتی داشت و نمی توانست ادامه دهد؛ بنابراین مجبور شدیم او را تعویض کنیم."

همچنین درباره تعویض ژسوس " ما تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم، زیرا باید بازگشت او را مدیریت کنیم و خدا را شکر که او را بیرون آوردیم، به خصوص بعد از دو تعویض اجباری که در نیمه اول باید از آن‌ها استفاده می‌کردیم. می‌دانستیم که بازی می‌تواند به وقت اضافه برود و باید دقایق گابریل ژسوس را مدیریت می‌کردیم اما او خوب به نظر می‌رسید."

محمد الننی هنوز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو به مدت طولانی غایب خواهد بود و ادی انکتیا هم "هنوز چند هفته تا بهبودی از فاصله دارد".

دو بازیکن میانی کریستال پالاس یعنی جیمز مک‌آرتور و ویل هیوز بعد از غیبت در دو بازی اخیر لیگ برتر، روز جمعه تمرین کردند. سامبی لوکونگا حق بازی در برابر ما را ندارد.

 

حقایق و آمار

آرسنال کریستال پالاس

  • ما به دنبال این هستیم که اولین تیمی باشیم که در یک فصل لیگ در 9 دربی لندن پیروز شده است.
  • اگر برنده شویم و حداقل سه گل بزنیم، اولین باری است که در چهار بازی متوالی لیگ از سپتامبر 2004 چنین کاری انجام می دهیم.
  • ما با 5 برد متوالی در لیگ به این بازی می رویم، یک برد کمتر از آمار طولانی ترین دوره بردهای متوالی در این فصل که توسط نیوکاسل از اکتبر تا دسامبر رقم خورده است.
  • کریستال پالاس تنها دو بازی از 22 بازی خارج از خانه خود در لیگ را مقابل ما برده است: 2-1 در هایبوری در اکتبر 1994 و 3-2 در ورزشگاه امارات در آوریل 2019.
  • با این حال، آنها در هر چهار بازی اخیر خارج از خانه خود مقابل ما شکست نخورده اند.
  • پالاس در تمام 17 بازی لیگ در این فصل مقابل تیم های نیمه بالای جدول که آخر هفته با آن ها بازی کرده است بردی بدست نیاورده است (8 تساوی، 9 شکست).

داوران بازی

آرسنال کریستال پالاس

داور یکشنبه استوارت اتول از وارویک شایر است.

اتول یکی از مسابقات ما را در این فصل قضاوت کرده است - برد 2-0 در مقابل ولوز در نوامبر. او همچنین داوری دو بازی ما را در فصل 2021/22 بر عهده گرفت - پیروزی 2-0 مقابل نیوکاسل و شکست 2-1 مقابل منچسترسیتی، هر دو بازی در امارات برگزار شد. این اولین بازی اتول برای پالاس از زمان بازی فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل اورتون است. عقاب ها آن مسابقه را 4-0 برد.

داور: استوارت اتول دستیاران: لی بتز، جیمز مینوارینگ داور چهارم: اندی مدلی داور ویدویی: دارن انگلند دستیار داور ویدیویی: سیان میسی-الیس

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۶:۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰