loading
در حال بررسی درخواست شما
انتقال آنگا به نورنبرگ
انتقال آنگا به نورنبرگ

انتقال آنگا به نورنبرگ



این مدافع مرکزی 19 ساله که توانایی بازی در هر چهار منطقه خط دفاعی را دارد پس از سه سال حضور در آرسنال برای ادامه حرفه خود با قراردادی دائمی به نورنبرگ خواهد پیوست.

آنگا که در این فصل به طور منظم در رقابت های نکست جن و لیگ زیر 21 ساله ها برای آرسنال بازی کرده تا پایان فصل در جمع توپچی ها خواهند ماند، مارتین نخستین بازی خود برای تیم اصلی را در ماه سپتامبر و در پیروزی 6-1 مقابل کاونتری سیتی در رقابت های کپیتال وان با عملکردی مطمئن به عنوان دفاع راست انجام داد.

همچنین در اوایل فصل در شکست 2-1 مقابل المپیاکوس به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت تا برای اولین بار طعم حضور در لیگ قهرمانان را بچشد.

مارتین در سطح ملی نیز حضور منظمی داشته و برای تیم های زیر 16، زیر 17 و زیر 19 ساله های سوئیس بازی کرده است.


آنگا پس از توافق نهایی با نورنبرگ در گفت و گو با خبرگزاری آلمانی 20Minuten درمورد تصمیمش برای ترک آرسنال اظهار داشت:

" این درمورد ترک انگلیس نبود.

" هدف من یافتن باشگاهی که بتوانم در آن به طور منظم در فوتبال حرفه ای بازی و پیشرفت کنم بود. معتقدم که این هدف را در نونبرگ پیدا کرده ام و مشتاقانه در انتظار بوندسلیگا هستم.

" ما ماه ها در تماس بوده ایم، مردم در اینجا در نونبرگ واقعاً باعث شدند که من درک کنم آن ها چقدر مرا می خواستند، در اینجا شرایط برای بازی کردن خوب است اگرچه مطمئناَ رسیدن به آن به خود من بستگی دارد.

" احساس می کنم که برای فوتبال حرفه ای آماده ام اما زمانی که به آرسنال نگاه می کنم می بینم که هیچ شانسی برای انجام 20 بازی در لیگ برتر ندارم."

به نظر می رسد آنگا قراردادی 4 ساله با نورنبرگ امضا کرده است و آرسنال 300 هزار پوند به عنوان هزینه نقشی که در رشد او داشته دریافت خواهد کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com & arseblog
بازدید: ۶۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰