loading
در حال بررسی درخواست شما
اوریه: هرگز با آرسنال توافق نکرده ام
اوریه: هرگز با آرسنال توافق نکرده ام

اوریه: هرگز با آرسنال توافق نکرده ام


این ملی پوش ساحل عاجی پس از درخشش در جام جهانی به آرسنال لینک شد. آرسن ونگر سرمربی توپچی ها که پس از خروج باکاری سانیا به دنبال جایگزینی برای اوست طبق گزارشات اوریه را نیز در بین گزینه های مدنظرش قرار داده است.

با این حال به نظر می رسد که میتو دبوشی دفاع راست نیوکاسل که در آستانه انتقال به آرسنال است برای این پست مورد توجه ونگر قرار گرفته است و اوریه با وجود تایید علاقه اش به بازی در لیگ برتر می گوید هیچ گاه توافقی بین او و آرسنال وجود نداشته است.

او در گفتگو با Foot Mercato اظهار داشت: " مردم می گویند که یک توافق برای پیوستن من به آرسنال وجود داشته است و من پیش از این با آن ها قرارداد امضا کرده ام.

" این حقیقت ندارد. تمام چیزی که می توانم بگویم این است که لیگ انگلیس را بیشتر از همه دوست دارم، همه چیز واضح است. همواره انتقال به انگلیس را ترجیح داده ام؛ زیرا این مناسب ترین لیگ برایم است.

" در حال حاضر با هیچ باشگاهی توافق نکرده ام، هر تیمی ممکن است باشد و به همین خاطر من آزادم تا با هرکس که می خواهم مذاکره کنم."

طبق گزارشات دو تیم فرانسوی پاریسن ژرمن و موناکو نیز به جذب اوریه علاقه مند هستند و او در این باره می گوید:

" بازی کردن در انگلیس رویای من است اما گاهی رویاها محقق نمی شوند، اگر پاریسن ژرمن یا موناکو علاقه مند باشد هیچ کس آن ها را نادیده نمی گیرد.

" شایعات علاقه پاریسن ژرمن به خودم را شنیده ام، آن یک باشگاه بسیار خوب است، یکی از بهترین های اروپا.

" این باشگاهی است که یکی از هشت تیم برتر اروپاست و جالب است که بدانید باشگاه هایی که برای خرید هرکس منابعی باورنکردنی دارند به من علاقه مند هستند.

" همچنین من پاریسی هستم بنابراین این موضوع احساساتم را تقویت می کند. پس از آن رسیدگی به این مساله را به عهده افرادی که در اطرافم هستند می گذارم.

" پاریسن ژرمن و موناکو می توانند با نمایندگانم ملاقات کنند و خواهیم دید چه پیش می آید. چیزی که می خواهم باشگاهی است که در آن تضمین بازی کردن داشته باشم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۴/۱۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۶۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰