loading
در حال بررسی درخواست شما
نقل و انتقالات 27 اردیبهشت 1402
نقل و انتقالات 27 اردیبهشت 1402

نقل و انتقالات ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

🗞 آرسنال می‌خواهد یک پیشنهاد رسمی در هفته های آینده آماده کند. این چیزی قریب الوقوع نیست، زیرا وستهام قصد مذاکره [در حال حاضر] ندارد، تمرکز آنها فعلاً بر روی لیگ کنفرانس اروپا می‌باشد.

🗞 عامل کلیدی در تصمیم گرانیت ژاکا برای ترک آرسنال این بود که احتمالاً در فصل آینده حضور وی در بازی‌ها کاهش می‌یابد، زیرا آرسنال قصد دارد برای جذب دکلان رایس، وستهم را به چالش بکشاند. آرسنال آماده شروع مذاکره با پیشنهادی بیش از 72 میلیون پوند می‌باشد که رکورد نقل و انتقالات باشگاه را خواهد شکست.

🗞 این حس وجود دارد که روابط بین آرسنال و لورکوزن در رابطه با قرارداد گرانیت ژاکا می‌تواند به نفع توپچی‌ها در تابستان امسال باشد، در صورتی که بخواهند موسی دیابی، بازیکنی که در شمال لندن مورد تحسین قرار گرفته را جذب کنند.

🗞 ویلیام سالیبا برای آمادگی برای فصل 2023/24 تنها در پایان ژوئن یا اوایل جولای به تمرینات آرسنال بازخواهد گشت

🗣 بوکایو ساکا: هر چه بزرگتر شدم بیشتر عاشق فوتبال شدم. من زیاد بازی کردم اما خیلی فوتبال هم تماشا کردم. من عاشق کریستیانو رونالدو بودم. خیلی از بچه های دیگر هم سن من عادت داشتند که او را تماشا کنند. او کارهای مختلفی می‌توانست در زمین انجام دهد.

🗣 جان استونز در مورد میکل آرتتا: ''من قطعاً الهاماتی از آنچه من سیتی انجام می‌دهد، در آرسنال می‌بینم. به این دلیل که گواردیولا و آرتتا وقتی در اینجا بودند، ایده های خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذاشتند و این باعث شده است که بسیار موفق عمل کنند. اکنون میکل به سمت کار خود پیش رفته و احتمالاً با تغییر این ایده‌ها، ایده‌های خود را بهبود بخشیده است.

🗞️ انتظار می رود بوکایو ساکا و آرون رمزدیل قراردادهای بلندمدت جدیدی را در این ماه به امضا برسانند. آرسنال همچنان در حال مذاکره برای تمدید قرارداد ویلیام سالیبا و نگه داشتن ریس نلسون می‌باشد. آرسنال همچنین قرار است با امیل اسمیت رو درباره آینده او در پایان فصل مذاکره کند.

انتظار می‌رود دستمزد آرون رمزدیل از 60 هزار پوند در هفته دو برابر شود، در حالی که بوکایو ساکا حدود 15 میلیون پوند در سال درآمد دارد که حدود 290 هزار پوند در هفته است. دستمزد گابریل مارتینلی نیز اکنون از مرز شش رقمی عبور کرده است.

🗞 آرسنال آماده است تا مذاکرات تمدید قرارداد با مارتین اودگارد را آغاز کند تا بتواند آینده بازیکنان اصلی را تضمین کند. اودگارد در انتظار قراردادی است که نشان دهنده وضعیت او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر می‌باشد.

🗞 بایر لورکوزن در حال مذاکره برای جذب گرانیت ژاکا از آرسنال است. این هنوز یک معامله تمام نشده است، اما بسیار پیشرفته است. مبلغ مذاکره در حدود 15 میلیون یورو است.

🗞 به آرسنال پیشنهاد شده تا تابستان امسال ژاوی سیمونز را از آیندهوون به خدمت بگیرد. سیمونز در حال بررسی این انتقال است و اخیرا ایجنت های خود را عوض کرده است که ارتباط گسترده‌ای با آرسنال دارند. پاریس یک بند بازخرید در قرارداد این بازیکن به مبلغ حدود 10 میلیون پوند دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۲۷ ۱۶:۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۳۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰