loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاهی به اخبار نقل و انتقالات 20 اردیبهشت 1402
نگاهی به اخبار نقل و انتقالات 20 اردیبهشت 1402

نگاهی به اخبار نقل و انتقالات ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

 

📝 فابریتزیو رومانو [ اسکای اسپورت ] :تابستان گذشته یوونتوس یک مدافع چپ پا نیاز داشت و نامی که در لیست داشتند گابریل ماگالائیس از آرسنال بود. آن ها واقعا گابریل را می‌خواستند اما این غیر ممکن بود زیرا آرسنال او را دست نیافتنی می‌دانست، البته که حالا دست نیافتنی‌تر است.


📝 جان کراس [ میرور ] :آرسنال یک مدافع باکیفیت می‌خواهد که مارک گهی از کریستال پالاس یکی از اهداف بلند پروازانه آن‌ ها است.آرسنال با از دست دادن تومیاسو به دلیل مصدومیت طولانی از ناحیه زانو، می‌تواند به دنبال یک مدافع راست پشتیبان هم باشد. تیموتی کاستانیه مدافع کناری لستر یکی از گزینه های بلقوه‌ای است که استعدادیابان آرسنال بررسی‌اش کرده‌اند.

📝 گریم بیلی :برایتون اجازه خروج کایسدو را خواهد داد به شرطی که خواسته های مالی‌اش براورده شود، اگر رقم پیشنهادی برای کایسدو از حد معینی فراتر رود ( تصور می‌شود ۸۰ میلیون پوند باشد) برایتون آماده صحبت درباره آینده او است.کایسدو قرارداد بلند مدت جدیدی تا سال ۲۰۲۷ بسته است با این حال علاقه آرسنال به او از بین نرفته و کماکان خواستار بردن او به شمال لندن است.

📝 سامی مکبل [ دیلی میل ]:آرسنال، یونایتد و تاتنهام به مارک گِهی علاقه‌مندند. با توجه به اینکه چلسی باشگاه سابق او ۲۰٪ از فروش او را دریافت خواهد کرد، کریستال پالاس برای او حداقل ۵۰ میلیون پوند می‌خواهد.

📝 دین جونز [ Ranks FC Podcast ]:از طریق کسانی که دکلان رایس را به خوبی می‌شناسند اطلاع دارم که این حقیقت دارد که اولویت و انتخاب اول او در تمام طول فصل آرسنال بوده است. آرسنال واقعا به رایس علاقه‌مند است، اما فکر نمیکنم آنها ۱۲۰ میلیون پوند برای او بپردازند.


📝 سایمون کالینز [ استاندارد ] : آرسنال آماده تمدید قرارداد آرون رمزدیل و افزایش حقوق فعلی او (60 هزار پوند) در هفته است. باشگاه به طور اصولی با ساکا برای تمدید قرارداد او موافقت کرد و در گفتگو با ویلیام سالیبا، اگرچه آنها پیشرفته نیستند، آرتتا تایید کرد که خوشبین است. گفتگو با نلسون همچنان ادامه دارد.


📝 سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن برای جذب گرانیت ژاکا ابراز علاقه کرده است.همیشه شایعاتی در اطراف بازار وجود دارد. اما من چیزی در این مورد نمی گویم. ما می خواهیم اساساً تیم خود را بهبود بخشیم و تغییراتی رخ خواهد داد.


📝 کیکر :همسر گرانیت ژاکا می خواهد به راینلند بازگردد که می تواند شاهد انتقال احتمالی به بایر لورکوزن باشد. ممکن است یک معامله با حدود 15 میلیون یورو منعقد شود.


📝 اکسل هس [ بیلد ] :نیوکاسل در حال آماده سازی پیشنهادی برای موسی دیابی است. این بازیکن فرانسوی همچنین هدف آرسنال و پاری سن ژرمن است. باشگاه آلمانی 60 میلیون یورو برای او میخواهد.


📝 جیمز اولی [ ای اس پی ان ] ➕ کریس ویتلی :رمزدیل قرارداد جدیدی با آرسنال امضا خواهد کرد. ساکا به بستن قرارداد نزدیک است. باشگاه به تمدید سالیبا اطمینان دارد.

📝 فابریتزیو رومانو [ اسکای اسپورت ] :آرسنال و چلسی از جمله باشگاه های علاقه مند به رومئو لاویا در آستانه تابستان هستند. منچسترسیتی نیز همچنان برای این بازیکن ارزش زیادی قائل است و بند خریدی برای سیتی وجود دارد که تنها در سال 2024 اعتبار دارد، به این معنی که سایر باشگاه‌ها می‌توانند در تابستان امسال این بازیکن را به خدمت بگیرند. به نظر می رسد مسابقه برای سایر باشگاه ها کاملاً باز است.


📝 تام آلنات [ تایمز ] :آرسنال می‌خواهد در تابستان یک مدافع، هافبک و مهاجم درجه یک بیاورد، اما آرتتا همچنین می‌خواهد با توجه به تعداد بازیکنانی که از لیست خارج می‌شوند، کیفیت تیم را افزایش دهد. آرسنال برای رایس باید با منچستریونایتد رقابت کند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۲۱ ۰۰:۰۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : مجله آرسنال
بازدید: ۵۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰