loading
در حال بررسی درخواست شما
برخی کارها هستند که باید خودتان انجام دهید
برخی کارها هستند که باید خودتان انجام دهید

برخی کارها هستند که باید خودتان انجام دهید

در دقیقه ۶۱ برد ۶ بر صفر آرسنال مقابل ردینگ، لیا ویلیامسون به جای جن بیتی وارد زمین شد. این اولین حضور او پس از پارگی رباط صلیبی قدامی در آوریل گذشته در بازی مقابل منچستر یونایتد بود. در آن شب، او از درد و ناامیدی به زمین کوبید، آگاه از اینکه چه اتفاقی افتاده است.  

مصدومیت لیا ویلیامسون

اما امشب، مثل یک ستاره پاپ وارد صحنه شد. جن بیتی که جایگزینش شده بود، هنگام خروج از زمین به او تعظیم کرد. کیتی مک‌ کیب کاپیتان تیم در این بازی، به سمت خط کناری دوید و بازوبند کاپیتانی را بهش داد. لیا ویلیامسون بازگشته بود.

ویلیامسون در گفتگو با آرسبلاگ نیوز پس از بازی گفت که این بازی چند هفته قبل برای بازگشت او در نظر گرفته شده بود و نمی‌توانست انکار کند که هرچه روزها می‌گذشتند، هیجان او بیشتر می‌شد، هرچند به صورت منطقی به آن نگاه می‌کرد.

او گفت: "من یک شخص منطقی هستم، بنابراین می‌خواستم از ابتدا برنامه‌ریزی کنم اما بسیاری از چیزها وجود دارند که باید ببینید چطور احساس می‌کنید. اما از ابتدای دوره بازتوانی ، خوش‌شانس بوده‌ام که برای هر مرحله آماده بوده‌ام، تقریباً خیلی آماده، اما هرگز بیش از زمان پیش‌بینی شده فشار نیاورده‌ام."

"در طول هفته هرچه به بازی نزدیک‌تر می‌شدم مثل یک بچه کوچک بودم و سعی می‌کردم مزاحم نباشم. مثل بث روتام در هر روز رفتار می‌کردم و این برای من نامتعارف بود. بلندتر از حد معمول حرف می‌زدم و خوشحالم که حالا تمام شده چون روی نیمکت عصبی بودم، اینو به شما می‌گویم."

به عنوان کاپیتان تیم ملی انگلیس، ویلیامسون در داخل و خارج از زمین در چشم افکار عمومی قرار دارد و چهره ای آشنا برای ملت شده است. به لیا گوشزد کردم که با این حال، در مورد دوران بازتوانی، او ساکت بوده و چیزی کمی را به اشتراک گذاشته است. با تأکید گفت که این کار عمدی بوده است.

لیا گفت: "بله این کار رو کردم. من همیشه در سکوت کار می‌کردم. دوست دارم به زمین بیاییم و یک نمایش اجرا کنیم. در فوتبال این همون چیزیه که دوست دارم و لحظه زیبایی است که در هر آخر هفته با هواداران ارتباط برقرار می‌کنیم. اما برخی کارها وجود دارند که باید خودتان انجام دهید و امور شخصی شماست.

این یک موضوع داغ است و نظرات زیادی درباره آن (آسیب رباط صلیبی قدامی) وجود دارد، اما احساس کردم برنامه‌ای دارم که می‌تواند مرا از این مرحله عبور دهد و همین برایم کافی بود. من عمداً ساکت بوده‌ام، کار خودم را انجام داده‌ام و سرم را پایین نگه داشته‌ام و سپس می‌توانید لحظاتی مانند امشب را جشن بگیرید."

حضور کوتاه ویلیامسون به هواداران آرسنال نمایی از آنچه را که در 9 ماه غیبت او از دست داده‌اند، نشان داد. او توپ را در نیمه خودی برمی‌دارد، بالا نگاه می‌کند، بث مید را می‌بیند که شانه به شانه بازیکن ردینگ حرکت می‌کند و پاسی را که مید آن را نیمه والی می‌زند و توپ را به تور سنجاق می کند.

لیا می‌گوید: "او واقعاً این هفته به من گفته بود 'اگر همزمان وارد بازی شویم، توپ را بلند بفرست و من ضربه والی می‌زنم'. واقعاً این را گفته بود و من نمی‌دانستم قرار است این کار را انجام دهد! نمی‌دانم آیا مردم شنیدند یا نه ولی من داشتم فریاد می‌کشیدم و به سمتش می‌دویدم و دلیلش همین بود. بث یکی از افرادی است که مدت‌هاست با او بازی کرده‌ام و بازگشتن مثل بازگشت به دوستان قدیمی است."

به لیا یادآوری کردم زمانی را که پس از قهرمانی در لیگ در برایتون در سال 2019 صحبت می‌کردیم. در آن بازی، او به دلیل عملکرد ضعیف تعویض شده بود. لیا پس از بازی اعتراف کرده بود که احساسات قهرمانی در لیگ بر بازیش تأثیر گذاشته است. از او پرسیدم آیا از آن تجربه امشب استفاده کرده است یا خیر.

او گفت: "100٪ بله. حتی در فینال یورو هم در اواخر بازی، شرایط بسیار احساسی شد و من یک شخص احساسی هستم و هرگز برای آن عذرخواهی نمی‌کنم. این یکی از نقاط قوت بزرگ من است. اما در لحظه‌ای مثل امشب، بحث خونسرد بودن و کنترل احساسات بود.

"خوشحالم خانواده‌ام حاضر بودند. من به هیچ‌کس نگاه نکردم. در نهایت، من یک فوتبالیست هستم و بله، این لحظه زیبایی است. اما من برای کمک به تیمم برای پیروزی وارد شدم و عملکردی را ارائه کنم که بتوانم برای بازی بعدی روی آن بسازم. منطقی بودن برای امروز مهم بود."

لیا می‌گوید هنوز نمی‌داند آیا در ترکیب تیم برای بازی روز یکشنبه مقابل لیورپول در لیگ برتر خواهد بود یا خیر و اینطور نمی‌خواسته است.

او گفت: "برنامه‌ها و سناریوهای مختلفی داشتیم و امشب طبق برنامه پیش رفت. اما می‌خواهم مثل یک بازیکن فوتبال در نظر گرفته شوم و می‌دانم در حال توانبخشی هستم و با کادر فنی صحبت می‌کنیم. اما وقتی بحث یوناس مطرح است، او مربی است، من بازیکنم و رای بازگشت سریع به روال عادی می‌خواهم مرا مثل یک بازیکن در نظر بگیرد."


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۵ ۱۱:۱۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : آرسبلاگ
بازدید: ۱۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰