loading
در حال بررسی درخواست شما
کلی اسمیت افسانه ای بازگشت
کلی اسمیت افسانه ای بازگشت

کلی اسمیت افسانه ای بازگشت

ما خوشحالیم که اعلام کنیم کلی اسمیت به عنوان دستیار سرمربی تیم زنان آرسنال به ما پیوسته است. کلی در نیمه دوم فصل 2022/23 به عنوان مربی با ما کار کرد و اکنون به عنوان مربی برای فصل آینده بازگشته است. او با بازیکنان هجومی ما کار خواهد کرد.

کلی که در سطح جهان به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های تمام دوران شناخته می شود، در سه دوره حضور در آرسنال، پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر و پنج جام حذفی را کسب کرد. او همچنین بخشی از تیم توپچی ها بود که در سال 2007 جام یوفای زنان اروپا (که اکنون لیگ قهرمانان اروپا نام دارد) را کسب کرد.

در مجموع، کلی در 156 بازی با پیراهن آرسنال 130 گل به ثمر رساند. کلی همچنین مدتی در ایالات متحده بازی کرد و بیش از 100 بازی ملی برای انگلیس انجام داد و به این تیم کمک کرد تا در سال 2009 به مقام دوم قهرمانی اروپا برسد.

اسمیت می گوید: "من از بچگی طرفدار آرسنال بودم و چند سال برای این باشگاه بازی کردم. حالا خیلی خوشحالم که دوباره به آرسنال برگشتم و به عنوان مربی با بازیکنان هجومی تیم کار می‌کنم. می‌خواهم از تجربه خودم در آرسنال و فوتبال برای کمک به تیم در دستیابی به اهدافمان استفاده کنم."


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۳۱ ۱۱:۳۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰