loading
در حال بررسی درخواست شما
کیتی مک کیب قرارداد جدیدی امضا کرد
کیتی مک کیب قرارداد جدیدی امضا کرد

کیتی مک کیب قرارداد جدیدی امضا کرد

خوشحالیم که تایید می‌کنیم که کیتی مک کیب قرارداد جدیدی را در آرسنال امضا کرده است. 

از زمان پیوستن او به باشگاه از شلبورن در دسامبر ۲۰۱۵، کیتی ۱۹۳ بار در تیم ما حضور داشته و در طول این مدت ۳۱ گل به ثمر رسانده است.

کیتی در طول حضورش در آرسنال یک بار قهرمانی لیگ برتر زنان بارکلیز، یک بار جام حذفی زنان و دو بار لیگ کاپ را به دست آورده است. 

در فصل گذشته، کیتی در تمام رقابت‌ها ۳۸ بار حضور داشت و نقش کلیدی در قهرمانی لیگ کاپ، رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا و کسب مقام سوم در لیگ برتر زنان داشت. 

کیتی در بخش پایانی فصل به عنوان کاپیتان تیم وظیفه رهبری تیم را به عهده داشت. در تقدیر از فصل برجسته او، کیتی به عنوان بازیکن برتر فصل ۲۰۲۲/۲۳ انتخاب شد، جایزه گل برتر فصل لیگ برتر زنان برای گل فوق‌العاده‌ای که در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۳ در میدو پارک در برابر منچسترسیتی به ثمر رساند را به دست آورد و در تیم فصل لیگ قهرمانان زنان اروپا قرار گرفت. 

تمدید قرارداد کیتی مک کیب

او همچنین برای جایزه توپ طلا ۲۰۲۳ نامزد شده است. در سطح بین‌المللی، کیتی به عنوان کاپیتان تیم جمهوری ایرلند در اولین حضور آنها در جام جهانی زنان فیفا در استرالیا و نیوزیلند در تابستان، با یک گل فوق‌العاده مستقیم از یک کرنر، اولین گل تیم را در این رقابت‌ها به ثمر رساند.

کیتی می‌گوید: "آرسنال خانه من است و بسیار هیجان زده هستم که آینده‌ام را به این باشگاه فوتبال اختصاص داده‌ام. من در اینجا به عنوان بازیکن و یک فرد بزرگ شده‌ام و با طرفدارانمان ارتباط ویژه‌ای برقرار کرده‌ام که برایم بسیار ارزشمند است.

"در طول سال‌ها، لحظات شگفت‌انگیزی را در اینجا تجربه کرده‌ام - اما باور دارم که بهترین‌ اتفاقات هنوز نیامده‌اند و می‌دانم هدف آرسنال رقابت برای بالاترین افتخارات است."

یوناس ایدوال گفت: "کیتی مک کیب به ما در ورزشگاه و خارج از آن بسیار کمک می‌کند، بنابراین ما بسیار خوشحالیم که قرارداد جدیدی را با ما امضا کرده است. او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان در چند سال گذشته بوده و کیفیت و شخصیتش برای ما بسیار مهم است.

 " از دیدن اینکه چگونه در نقش کاپیتان در فصل گذشته پاسخگوی درخواست ها بود، بسیار راضی بودیم و من منتظر دیدن آنچه که می‌توانیم با هم به دست آوریم را دارم."

رئیس فوتبال زنان، کلر ویتلی گفت: "بسیار خوشحالیم که کیتی در آرسنال قرارداد جدیدی را امضا کرده است. کیتی در اوج حرفه‌اش است و بخش بزرگی از آنچه در باشگاه در حال ساختن آن هستیم را تشکیل می‌دهد، بنابراین خبر خوبیه که او به عنوان یک بازیکن آرسنال برای سال‌های آینده باقی می‌ماند. 

"مطمئنم که طرفداران ما هم مثل خودم منتظر دیدن کیتی و هم‌تیمی‌هایش در امارات در یکشنبه هستند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۸ ۰۸:۳۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰