loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال با حمایت هوادارانش 3-0 برنده شد
آرسنال با حمایت هوادارانش 3-0 برنده شد

آرسنال با حمایت هوادارانش ۳-۰ برنده شد

تیم زنان آرسنال با گل‌های استینا بلکستنیوس، کیتلین فورد و فریدا مانوم، تیم برایتون را در لیگ برتر زنان با نتیجه 3-0 شکست داد. این پیروزی ششمین پیروزی متوالی آرسنال در همه رقابت‌ها بود و باعث شد تیم ما در جدول رده‌بندی به مقام دوم برسد.

کیتلین فورد که گل دوم آرسنال را به ثمر رساند، در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه، از حمایت هواداران تشکر کرد و گفت: «این بازی سختی بود. ما کمی زمان لازم داشتیم تا بازی را کنترل کنیم. اما می‌دانستیم که اگر بجنگیم، گل‌ها خواهند آمد. گل‌ها کمی دیرتر از آنچه انتظار داشتیم به ثمر رسیدند، اما ما خیلی متمرکز بودیم که کلین شیت ثبت کنیم و این کار را انجام دادیم.»

کیتلین همچنین گفت: «کلین شیت برای مدافعان بسیار مهم است، اما در واقع برای تمام تیم همینطور است. این موضوع را در این هفته خیلی بحث کردیم و خیلی می‌خواستیم که اتفاق بیفتد. وقتی این کار را انجام می‌دهیم، احساس خوبی داریم و این را به عنوان یک استاندارد در نظر می‌گیریم.»

کیتلین درباره گلش هم گفت: «فشار خوبی از طرف تیم ما بود و آن‌ها توپ را از دست دادند. من فضای خالی را در جلوی خودم دیدم و تصمیم گرفتم شوت بزنم و توپ وارد دروازه شد. همیشه خوشحال می‌شوم وقتی این اتفاق می‌افتد.»

در پایان، کیتلین از حمایت هواداران آرسنال ستایش کرد و گفت: «این حمایت بسیار بزرگ است. وقتی ما به بازی‌های خارج از خانه می‌رویم، احساس می‌کنیم که بازی در خانه داریم چون هواداران ما در بین تماشاگران حضور دارند. آن‌ها در این فصل شگفت‌انگیز بوده‌اند و من مطمئن هستم که در تمام فصل هم همینطور خواهند بود. آن‌ها قطعاً نقشی در کسب پیروزی امروز و تمام فصل تاکنون داشته‌اند.»
تیم زنان آرسنال در بازی بعدی به ساوتهمپتون سفر می‌کند تا در جام حذفی لیگ کنتیننتال شرکت کند و سپس در هفته بعد در میدو پارک، تیم وستهم را در لیگ برتر زنان میزبانی می‌کند.

کیتلین درباره این بازی‌ها گفت: «بازی‌های بسیار مهمی هستند. بازی‌هایی که می‌خواهیم از آن‌ها امتیاز بگیریم و امیدواریم کلین شیت کنیم. ما قطعاً این بازی را بررسی می‌کنیم و بخش‌های خوب و نقاط ضعف را می‌بینیم و امیدواریم که بهتر شویم و پیشرفت کنیم.»

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۳۰ ۱۲:۰۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰