loading
در حال بررسی درخواست شما
ایدوال: امسال سخت ترین ساله
ایدوال: امسال سخت ترین ساله

ایدوال: امسال سخت ترین ساله

  • - **پیش نمایش بازی **: 

تیم بانوان آرسنال در روز یکشنبه ساعت 2 بعدازظهر (به وقت انگلیس) در استادیوم برادفیلد به مصاف تیم بانوان برایتون می رود. این بازی می تواند فاصله آرسنال را با چلسی که در صدر جدول قرار دارد کاهش دهد. آرسنال در ماه می با نتیجه 4 بر صفر مقابل برایتون پیروز شد و استینا بلکستنیوس دو گل زد.

  • - **وضعیت تیم ها**: 

برایتون پس از شکست های متوالی در لیگ، در ماه نوامبر نشانه های بهبود را نشان داد و با تساوی 2 بر 2 مقابل منچستر یونایتد و پیروزی 1 بر صفر مقابل منچستر سیتی امتیازات ارزشمندی کسب کرد. آرسنال هم با 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن در سه بازی اخیر خود رقابت را در صدر جدول زنده نگه داشته است.

  • - **آمار و رکوردها**: 

برایتون تاکنون در 10 بازی لیگی مقابل آرسنال هیچ امتیازی نگرفته است. آرسنال هم در 5 بازی خارج از خانه مقابل برایتون هیچ گلی نخورده و 20 گل زده است. این بیشترین تعداد بازی است که یک تیم در لیگ برابر یک حریف دیگر بدون گل خوردن برده است. بث مید در 9 بازی مقابل برایتون در 11 گل دخیل بوده است (7 گل و 4 پاس گل).

بث مید

  • - **نظرات سرمربیان**: 

یوناس ایدوال، سرمربی آرسنال، گفته است که این فصل رقابتی ترین فصل تاریخ لیگ است و برای هر بازی باید 100 درصد آماده باشند. 
ملیسا فیلیپس، سرمربی برایتون، هم از هواداران خود خواسته است که در این بازی حمایت قوی ای از تیمشان کنند.

  • - **اخبار تیم ها**: 

آرسنال چند بازیکن مصدوم دارد که وضعیت آنها هنوز مشخص نیست. ویویان میدما، کیم لیتل، لیا والتی، لایا کودینا و جن بیتی از جمله بازیکنانی هستند که ممکن است برای این بازی آماده شوند. لیا ویلیامسون، لورا وینرویتر و تیا گلدی همچنان در حال توانبخشی از مصدومیت رباط صلیبی هستند. برایتون هم از نظر مصدومیت مشکل خاصی ندارد.

ویویان میدما

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۲۸ ۱۱:۴۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰