loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ونپرسی از راز سلامت خود می گوید

آسیب دیدگی همواره بخشی از سرنوشت ونپرسی بوده اما او در طول یک سال اخیر با کنترل اوضاع مانع آنها شده. مرد هلندی توپچی ها اذعان می کند سیستم جی پی اس که در تمرینات مورد استفاده قرار می گیرد ناجی او بوده.

" می توانم 3 بازی در هر هفته انجام دهم و فصل گذشته بارها این کار را انجام دادم.

اما گاهی یک قدم پا پس کشیدم، مانند کاری که المپیاکوس و مارسی در ماه نوامبر انجام دادم. من در مرحله قبل از آن بازی های زیادی انجام دادم و نتایج داده های کامپیوتری نشان داد که باید استراحت کنم.

مربی از من می خواست بازی را شروع کنم اما در آخرین لحظه در کنار نتایج سیستم جی پی اس اوضاع را بررسی کرد و آن می گفت که می توانم تنها برای نیم ساعت بازی کنم. و چند روز بعد در برابر وست بروم من از این موقعیت بهره بردم.

در نهایت اکنون برای بیشتر از یک سال است که آماده هستم و در هر بازی لیگ برتر به میدان رفته ام. و حالا همگان می بینند که با همه تفاسیر چیزهای بیشتری می توانم از خود نشان دهم.

البته درک می کنم هنوز افرادی هستند که در مورد آسیب دیدگی ها من تردید دارند اما وقتی از نزدیک می بینید آن آسیب ها چطور اتفاق افتاده، در آن صورت داستان طور دیگری است.

نتیجه گیری این است که نمی توانستم مانع آن آسیب ها شوم. این دلیلی است که چرا این انتقاد ها ناعادلانه و نا بجا است که بگویید من مسئول آنها بودم. اما ورزش سطح اول همینگونه است."منبع The Sun

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

unstoppable

Tomas Rosicky 7

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۲۷
بازدید پست : ۹۵۴ بار
کل بازدید: ۶۱,۳۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰