loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ونپرسی: بهترین خاطره سال ۲۰۱۱ ِ من

شکي نيست که رابين ونپرسي سال بي نظيري را پشت سر گذشته است که در ذهن ها مي ماند، اما بعضي از لحظات آن برجسته تر از مابقي بوده است.

به ثمر رساندن گل پيروزي بخش در در 16 فوريه سال 2011 در بازي رفت در مقابل بارسلونا که بازيکن هلندي آرسنال گل دوم آرسنال را به ثمر رساند. بعد رابين پس از آخرين بازي تيمش در سال 2011 از تاثير آن شب ليگ قهرمانان در زندگي يکي از هواداران مي گويد.

" خيلي سخت است که يک خاطره شخصي را از کل فصل انتخاب کنم، اما بعضي از اتفاقات جلوه خاصي داشتند، مانند پيروزي در مقابل بارسلونا در امارات. واقعا به خاطره خوبي تبديل شد. هر کسي که در مورد آن بازي صحبت ميکند يک لبخند روي لبهايش نقش مي بندد."

" من روز پس از بازي را به ياد مي آوردم يک مرد مسن که حدودا 75 سال سن داشت در روستايي که من زندگي مي کردم پيش من آمد و به من گفت : " من امضاي تو را نمي خواهم، قصد ندارم با تو عکس بيندازم، تنها چيزي که مي خواهم بگويم اين است که من تمام دوران زندگيم هوادار آرسنال بودم و بازي ديشب در مقابل بارسلونا بهترين بازي آرسنال براي هميشه بود."

" او گفت بهترين عصر آرسنالي او در دوران زندگيش بود، و زماني که شما مي توانيد به مردم چنين چيزهايي را اهدا کنيد واقعا اتفاق بي نظيري است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

unstoppable

Tomas Rosicky 7

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۹
بازدید پست : ۱,۳۸۲ بار
کل بازدید: ۶۱,۲۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰