loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

خرید مناسب برای فصل بعد

اینجوری که بوش میاد جان ورتونگن و پودولسکی فصل بعد 90% تو آرسنال بازی میکنن. من خودم معتقدم آرسنال باید تو هر سه تا پست بازیکن بگیره به سه دلیل:

1- مدافع وسط برای برداشتن بار و فشار روی فرمالن و کوسیلنی: هم زیاد به مدافعان دیگه امیدی نیست (البته مرتساکر بد کار نکرده تا اینجا ولی درحد انتظار هم زیاد نبوده) و هم اینکه اگه ورمالن یا کوسیلنی مصدوم شدن یکی دیگه هست. البته اگه مدافعی که خریداری میشه خوب باشه ورمالن میتونه دفاع چپ بازی کنه که به نظر میرسه زیاد ایده آل نیست.

2- خرید یک هافبک دفاعی برای برداشتن بار دفاعی هافبک از روی سونگ: واقعاً سونگ نشون داده اگه آزاد باشه و جلوتر بازی کنه خیلی کارایی بیشتری داره، انصافاً پاسایی که میده منو یاد پاسای 7 8 سال پیش اسکولز میندازه، حیفه که سونگ بیشتر مشغول جمع کردن توپ پشت هافبکا و خراب کردن بازیکنای تیم مقابل باشه، در کنار ویلشر میتونه خط هافبک خیلی بهتری نسبت به فلامینی - فابرگاس و نصری - فابرگاس بسازه فقط اگه آزاد تر بشه و خیالش از پشت سرش راحت بشه.

3- خرید یه مهاجم تمام کننده و نه خلاق، برای فقط گل زدن و نه بازیسازی: یه مهاجم که حتی اگه دقیقه 70 هم به بازی بیاد گل میزنه به درد آرسنال میخوره، احتمالاً اگه یه مهاجم سرعتی باشه بهترم هست چون به سبک تیم بیشتر میاد، اونوقت این همه فشار از روی ون پرسی کم میشه و با خیال راحت آرسنال میتونه این مهاجمای درپیت رو از تیم اخراج کنه، البته حتماً الزامی نیست مهاجمی که خریده میشه توانایی نیمکت نشینی رو داشته باشه چون ونگر نشون داده که به راحتی تاکتیک تیم رو عوض می کنه، اون وقت ون پرسی که بازیسازیش چیزی کمتر از سونگ نداره میتونه عقب تر بازی کنه.

حالا اگه به من باشه تو پست دفاع ورتونگن رو مناسب میدونم، چون هم همبازی ورمالن بوده، هم فیزیکش به درد لیگ برتر میخوره، هم سنش و نوع بازیش ونگر رو ارضاء میکنه.
برای هافبک دفاعی خیلیا جدیداً اسم ام ویلا رو میبرن که من خودم بازیشو ندیدم و نمیدونم چه جوریه ولی خوب اگه بتونن بیارنش بد نیست.
تو خط حمله هم که دیگه همه میدونن پودولسکی یه جورایی تقریباً آرسنالیه، ولی از وقتی این شایعه به وجود اومده 1 ماهی که مصدوم بود و این 1 2 بازی که کرده واقعاً افتضاح بوده، حالا دلیلش چیه خدا میدونه، اما به نظرم بازیش به شدت شبیه ون پرسی هست، فکر نمیکنم بتونه مکمل خوبی برای ون پرسی باشه، البته اگه که بیاد عالیه ولی من به شخصه هیگواین رو ترجیح میدم، کسی که هم توانایی هاش رو نشون داده هم از شرایطش تو رئال ناراضیه، با یه پیشنهاد خوب میشه آوردش، واقعاً تو تمام کنندگی بی نظیره.

حالا که ونگر بزرگی خودش رو نشون داده و دهن خیلی از منتقداش از جمله خودم رو بسته به نظرم بیاد دست به کار بشه و این بازیکنای درجه 2 رو که در شأن آرسنال نیستن از تیم بندازه بیرون، شاماخ، پارک، اسکیلاچی، تا حدودی دنیلسون و...
از اینایی که قرضی رفتن فقط این جووناشو بیاره مثل فریمپونگ، و کسایی مثل دنیسلون و ولا و بنتنر رو از همین الان بفروشه و خلاص.
ببخشید اگه طولانی بود، آقا خواهشاً پاکش نکنید(just kidding)

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal

آرسنال رو به خاطر خودش دوست داشته باشیم نه مربی و ستاره هاش

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۷
بازدید پست : ۱,۶۸۹ بار
کل بازدید: ۵۰,۴۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰