loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

نوشته ای از یک ژورنالیست مشهور

آرسنال باید مهاجم ناسپاس خود را قبل از به وجود آمدن یک تابستان پر هرج و مرج دیگر به فروش برساند.


آرسن ونگر ترکیب تیم خود را با خرید لوکاس پودولسکی و الیور ژیرو مستحکم کرده است اما مهاجم هلندی تصمیم به عزیمت از ورزشگاه امارات کرده است.

در حالی که به نظر می رسید برنامه های آرسن ونگر در حال نتیجه دادن است تصمیم رابین ون پرسی مبنی بر ترک آرسنال دوباره آنها را به بی نظمی پرتاب کرده است.

اگر نکته مثبتی نیز بتوان از افشا سازی ون پرسی بیرون آورد تنها این است که توپچی ها قبل از آن از امضای قرارداد ژیرو و پودولسکی مطمئن شده اند. البته ونگر امیدوار بود که بتواند مهاجمان جدید خود را در کنار ون پرسی جای دهد اما در حال حاظر این دو چهره جدید فشار زیادی را برای پر کردن خلأ به وجود آمده حس خواهند کرد.

این دو خرید باعث شدند که ون پرسی بیانیه خود را مبنی بر این تصمیم منتشر کند.  مسئله ای که موضوع را پیچیده تر می کند این است که ون پرسی ادعا می کند که ونگر و گازیدیس به رغم خرید های صورت گرفته دارای جاه طلبی یکسانی با او بر سر آینده آرسنال نیستند.

به علاوه نام یان ام ویلا نیز در طول تابستان اطراف آرسنال شنیده می شد. ون پرسی گوشه ای از ولخرجی هایی با سبک منچستر سیتی را خواستار بود که به هیچ عنوان خواسته ای واقع گرایانه به شمار نمی رود. به نظر بسیار مشکل می رسد که آرسنال بتواند حرکت دیگری را برای متقاعد کردن کاپیتان خود برا ماندن انجام دهد.

در این مدت طولانی آرسنال با ون پرسی بسیار قدرتمند تر به نظر میرسد تا بدون حضور او. به نظر می رسد بالاخره ووچینیچ ژسنی راه حلی برای مشکل دروازه آرسنال پیدا کرده است، در حالی که لورنت کوشیلنی و توماس فرمالن نیز همکاری تأثیر گذاری در جلوی او از خود نشان می دهند.

بازگشت جک ویلشر نیز امیدواری بیشتری پیش روی آرسنال قرار می دهد، هر چند آن نیز در حال حاضر در هاله ای از ابهام است.

اکثراً این خواسته ون پرسی مبنی ترک آرسنال برای کسب جام در سن بیست و هشت سالگی را رد نمی کنند، زمان فوتبالی او در حال تمام شدن است و او به تنهایی بار آرسنال را در فصل گذشته به دوش کشیده است.

اما در حالی که به رغم تلاش های هماهنگ ونگر برای تقویت تیم، باشگاه با سرعت کافی رو به جلو حرکت نمی کند، آیا اعلام کردن این موضوع در اوایل ماه جولای -با توجه به این که اندکی بیشتر تا شروع تمرینات پیش فصل نمانده است- نشان از ادعای او مبنی بر عشق خود نسبت به ونگر و آرسنال می باشد؟؟؟؟؟؟

اکنون یک بار دیگر تابستان آرسنال رو به بی نظمی می رود. عدم استفاده از پول به دست آمده حاصل از فروش احتمالی ون پرسی - با در نظر گرفتن این که تبدیل کردن او به پول نقد تصمیم عاقلانه ای برای آرسنال به نظر می رسد- نتیجه ای در پی نخواهد داشت جز اتفاق رنج آوری که پس از خروج فابرگاس و نصری در تابستان گذشته روی داد.

ونگر نیاز دارد تا احساسات نه تنها هواداران بلکه بازیکنان را نیز تسکین دهد، اما هنگامی که او از سیاست های محتاطانه خود در بازار نقل و انتقالات دست می کشد نیز نتایج موفقیت آمیزی مشاهده نمی شود. پر مرتساکر، آندره سانتوس، پارک چو یونگ و میکل آرتتا همگی در لحظات پایانی زمان نقل و انتقالات فصل گذشته به تیم اضافه شدند که تنها یکی از از آنها در ترکیب آرسنال جواب داد.

فابرگاس، نصری و حالا ون پرسی... چه کسی نفر بعدی است؟ برای دومین تابستان متوالی در حالی که به نظر می رسید آرسنال به مسیر صحیح خود بازگشته است ناگهان بخت و اقبال خود را ویران شده می بیند.










نظر من در مورد این مطلب اینه که اگه هدف آرسنال مثل سال های قبل فقط حضور در لیگ قهرمانان هست پس رفتن ون پرسی مشکلی به وجود نمیاره ولی اگه هدف آرسنال قهرمانی تو این فصل هست با این وضعیت به مشکل بر می خوریم. مرسی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal

آرسنال رو به خاطر خودش دوست داشته باشیم نه مربی و ستاره هاش

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۱۵
بازدید پست : ۸۹۰ بار
کل بازدید: ۵۰,۴۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰