loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

یک انتقاد جدی

فکر نمی کنم کسی با انتقاد کردن مخالف باشه و یا حتی کسی تو این سایت باشه که از انتقاد ناراحت بشه بالاخره ما عضوی از این سایت هستیم و حق داریم نظراتمون رو دربارش بگیم.

من قبلاً هم یه بار دیگه از این سایت انتقاد کردم و در مورد این بود که چرا قسمتی برای نظرات بخش اخبار سایت در نظر گرفته نمی شه ولی در جواب گفتن برای اینکه Highbury و بقیه جاها از دور خارج نشن و همچنان سر پا باشن ولی این چیزی که من از اون وقت تا حالا دیدم کاملاً فرق می کنه.

این طور که من متوجه شدم کسایی که تو این سایت خبر می نویسن و قسمت بلاگ رو کنترل می کنن در واقع فقط همین فعالیت رو تو این سایت دارن، و من هیچ وقت ندیدم یا خیلی به ندرت دیدم که رو دیوار چیزی بنویسن یا نظری تو بلاگ داشته باشن و فقط صرفاً خبری که احتمالاً توی Highbury گذاشتن رو اینجا هم می ذارن، کسایی مثل پیام مشایخ نسب، حسین محمودی، اشکان، مهدی رباهاط، آرش فقیهی و... .

حتی کسی مثل حمید فرازی و سعید میلانی هم که قبلاً فعالیت خوبی اینجا داشتن خودشون رو از اینجا جدا کردن.

ولی خوب هنوز کسی مثل علی ارشدی و تا حدودی میلاد مجیدی فعالیت خوبی با بچه های این سایت دارن.

حتی آرش فقیهی در حالی یکی از کسایی هست که به ابزار کنترل سایت دسترسی داره فقط دو ارسال رو دیوارش داشته که اولین ارسال رو دیوارش هم این بوده: "اینجا کجاست؟:دی" 

البته حاضر نبودن روی دیوار به تنهایی دلیل بر عدم حضور در سایت نیست اما وقتی می بینیم تعداد یادداشت ها در بلاگ هم صفر هست دیگه مطمئن میشیم.

من برای اولین باره سایتی می بینم که کسایی که کنترلش می کنن کمترین فعالیتی توی اون ندارن، و این در حالیه که وقتی تقاضایی مثل گذاشتن بخش نظرات برای اخبار مطرح میشه که من مطمئنم بالای 90% بچه ها با اون موافقن در جواب می شنویم: "ما با هم صحبت کردیم و نظر اکثریت این بوده که این امکان گذاشته نشه دلیلش هم این که همچنان highbury سرپا باشه"، اونم از طرف کسایی که فعالیتی تو این سایت ندارن، البته قضیه مدیریت اصلی سایت یعنی آقای امیر احمدی جداست، چون ایشون درگیر مسائل فنی سایت هستن و من هم صحبتی در این باره ندارم و در واقع ربطی هم به من نداره، روی صحبتم اصلاً با ایشون نیست.

اگه واقعاً این سایت خوب نیست خوب بفرمایید تا همه با هم بیایم highbury. چون این اصلاً جالب نیست که مدیریت سایت توی جای دیگه ای فعالیت داشته باشن و همون طوری که گفتم وقتی ازشون تقاضایی میشه که 100% کمک کننده سایته و تقاضای اکثریت بچه هاست با اون مخالفت بشه اونم با این دلیل که اکثریت بچه ها با این کار مخالفن. البته تأکید من فقط روی بخش نظرات نیست این رو فقط به عنوان یه نمونه گفتم الان تأکید من بیشتر روی همون مدیریته.

من این صحبت ها رو نگفتم که بگم من تو این سایت خیلی فعالیت دارم و می خوام جزء مدیران سایت باشم چون واقعاً فعالیت زیادی ندارم، من خودم بهمن کنکور ارشد دارم و همین که بعضی وقتا سر می زنم هنر کردم، من اینا رو گفتم که بگم لطفاً به نظر و خواسته بچه های اینجا توجه بشه و یا اینکه تغییری در اعضای مدیران اینجا صورت بگیره، کسایی هستن که همیشه تو این سایت هستن که هم زبانشون خوبه که بخوان اخبار رو ترجمه کنن، هم مثل بقیه خیلی آرسنال رو دوست دارن، هم خیلی وقته که تو این سایت عضو هستن که صلاحیتشون برای گردوندن اینجا خیلی بیشتره.

شاید الان مدیرای عزیز بیان بگن تو کار ما دخالت نکنید ولی این انتقادی بود که من داشتم و مطمئنم خیلی از بچه ها با من هم عقیده اند. 

مرسی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal

آرسنال رو به خاطر خودش دوست داشته باشیم نه مربی و ستاره هاش

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۲
بازدید پست : ۱,۵۶۱ بار
کل بازدید: ۵۰,۴۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰