loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

دلیل فروش سانگ

پارسال همین موقع ها بود که من تو مسافرت بودم و وقتی برگشتم دیدم بـــــــــــــــلــه نصری و فابرگاس رو فروختن، امسال هم بازم امروز از مسافرت برگشتم و دیدم بازم بــــــــــــــلــه سانگ و ون پرسی رو فروختن (نمی دونید چه قدر شوکه شدم مخصوصاً از خبر فروش سانگ)، من یکی که اصلاً دوست ندارم سال دیگه برم مسافرت و برگردم ببینم بـــــــــــــلـــه ورمالن و ژسنی رو فروختن، اصلاً من که می خوام به سران باشگاه پیشنهاد بدم که چرا خرد خرد می فروشن بیان یه دفعه به صورت عمده بازیکنا رو بفروشید تا هوادارا هم تکلیف خودشونو بدونن دیگه.

اول که میان پودولسکی و ژیرو و کازورلا رو می خرن و کلی آدم رو به این فصل امیدوار می کنن، یه جوری که آدم به خودش می گه امسال دیگه قضیه فرق می کنه، امسال دیگه باشگاه واقعاً می خواد قهرمان بشه ولی بعد دوباره با فروش دو ستاره اصلی تیم در  فصل قبل گند می زنن به سر تا پای هوادارا (کسی هست که احساس نکنه به شخصیتش به عنوان هوادار آرسنال از سوی مدیران این باشگاه توهین شده؟؟؟؟)

اما این وسط یه نکته هست که نباید فراموش کنیم، تمام ستاره های آرسنال به جز آنری در روزها و ساعت های پایانی نقل و انتقالات به تیم های دیگه می رن، این یعنی باشگاه تمام تلاش خودش رو برای حفظ اون ها می کنه اما این خود بازیکن هست که علاقه ای به موندن نداره (البته در مورد سانگ قضیه فرق می کنه که حالا در ادامه می گم چرا).

حالا چرا بازیکن ها دوست ندارن تو آرسنال بمونن، کاملاً مشخصه: این باشگاه نمی خواد قهرمان بشه.
از کجا این رو می فهمن: حتماً یادتون هست که یان رایت چند ماه پیش تو یه مصاحبه گفته بود ونگر باید برای خرید ستاره های تیم های سیتی و یونایتد و بارسا اقدام کنه تا اونا بفهمن آرسنال فروشگاه اونا نیست، اما این بازیکنایی که دیگه دوست ندارن تو آرسنال بمونن کاملاً می دونن وقتی آرسنال یه ستاره رو می فروشه هیچ تلاشی برای خرید ستاره از باشگاه های دیگه انجام نمی ده.

 خدا وکیلی خودتون قضاوت کنید، درسته که کازورلا و ژیرو و پودولسکی بازیکن های با کیفیتی هستن اما کدومشون توی تیم بزرگ بودن و با اون تیم به افتخارات مهمی رسیدن، کازورلا که تو تیم ملی اسپانیا همیشه نیمکت نشین بوده و هروقت هم به بازی اومد به عنوان ذخیره میومد، پودولسکی رو تو بایرن مونیخ رو هم که همه یادمون هست.

غیرت و این صحبت ها تو ورزش حرفه ای همش حرف چرته، مگه چندتا بازیکن مثل دل پیرو می شن؟؟؟ تازه دل پیرو و مالدینی و گیگز و پویول جام های زیادی با تیم هاشون گرفتن، حتی جرارد هم با لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان شده، حالا فابرگاس و ون پرسی چی بردن؟؟؟ چه طور به تیمی وفادار بمونن که هیچ تلاشی برای بازگردوندن غرور از دست رفتش جلوی رقبای همیشگیش نمی کنه؟؟؟؟ چه طور به تیمی وفادار بمونن که تنها افتخار مدیرانش ساخت یه ورزشگاهه که حتی از اسمش هم راضی نیستن؟؟؟؟

البته این ها دلیل بر پشت کردن به تیمی که اون ها رو به جایی رسونده نمیشه، در واقع تفاوت انسان ها -علی الخصوص تو این مورد خاص ورزشکار ها- اینجا ها مشخص میشه، کسی که احترام و عشق و وفاداری براش مهم تر از پول و جام هست. اما باز هم هیچ کس نمی تونه به خاطر انتخاب این ستاره ها برای ترک باشگاه اون ها رو سر زنش کنه. (البته در مورد ون پرسی بگم که یک کلام: یک خائن به تمام معناست چون رفته یونایتد)

اما حالا دلیل فروش سانگ: با توجه به اینکه سانگ تمایلی به ترک باشگاه نداشت به نظر میرسه ونگر به خاطر این سانگ رو فروخته که به این نتیجه رسیده آرسنال چندین هافبک خوب داره و از این هم مطمئن بود که شاهین به آرسنال میاد برای همین با فروش سانگ می تونه با پول حاصل از فروش ون پرسی و سانگ یه مهاجم سطح اول در حد یورنته بخره (البته خدا کنه ونگر بره برای خریدن هیگواین).

خلاصه دوستان امسال هم امیدی به کسب جام نداشته باشین، حتی اگر شاهین و یورنته هم به تیم بیان تا بخوان جا بیافتن و در حد ون پرسی و سانگ ظاهر بشن کلی زمان می بره، تازه اگــــه بتونن. در ضمن به نظر من خرید یورنته کاملاً اشتباست چون سه بازیکن با خصوصیت هایی کاملاً مشابه تو خط حمله داریم یعنی شاماخ و ژیرو و یورنته.

مرسی از توجهتون





آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal

آرسنال رو به خاطر خودش دوست داشته باشیم نه مربی و ستاره هاش

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۹
بازدید پست : ۱,۶۱۲ بار
کل بازدید: ۵۰,۴۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰