loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

گل زیبای دیوید روکسل به منچستر در اولترافورد

اگر گلی وجود داشته باشد که تمام قابلیت های فنی دیوید روکاسل (David Rocastle) را یک جا جمع کرده باشد، همین گل است.
روکی (Rocky) از رنسانسی که در فصل 1991/92 در تیم رخ داده بود، لذت می برد و به دلیل شرایط خوبش و نقش مهمی که در قهرمانی سال 1991 داشت به تیم ملی انگلیس نیز دعوت شده بود. و در میانه ی زمین آرسنال نیز نقش کلیدی را ایفا می کرد.
او یکی از حرکات به یادماندنی و تاریخی را در اولدترافورد (Old Trafford) ثبت کرد.
این بازیِ لیگ بدون گل پیش می رفت که روکسل (Rocastle) با یک حرکت بدن نیل وب (Neil Webb) را که به سوی توپ (که در حال پائین آمدن به زمین بود) را فریب داد و یک حرکت خطرناک را آغاز کرد. او از قدرت بدنی و نیروی عضلانی خود استفاده کرد و ابتدا در یک درگیری شانه به شانه اینس (Ince) را کنار زد و سپس با یک سر توپ و پا عوض کردن برایان رابسون (Bryan Robson) را محو کرد، مدت ها قبل از اینکه کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo) این حرکات را برای منچستر انجام دهد.
در این لحظه روکسل از هوش خود استفاده کرد. او ابتدا به دروازه حریف نگاه کرد و متوجه فاصله ی پیتر اشمایکل (Peter Schmeichel) با خط دروازه شد و از فاصله 25 یاردی یک چیپ تماشایی به سمت دروازه منچستر نواخت.البته روکی (Rocky) کمی شانس آورد که توپ او که به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و در حال برگشت به زمین بود به سر اشمایکل برخورد کرد و به درون دروازه رفت. این نتیجه ی کار روکسل بود.
برای دیدن گل دیوید روی لینک زیر کلیک کنید

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

عشق یعنی یه جوون یه جوون بی نام و نشون

من محمدامین شمسی هستم متولد سال 69 دانشجوی کارشناسی رشته کامپیوتر(نرم).آشنایی من با آرسنال بر میگرده به سال 99 توی اون سال یه فوتبالی به بازار اومده بود برای کنسول پلی استیشن که همتون باهاش آشنایی دارین.من هم تو اون بازی تیم ملی هلند رو میگرفتم و همیشه عاشق مهاجم اون سال های هلند بودم که موی زردی داشت اسمش رو هم نمیدونستم به خاطر همین بهش میگفتم مو زردِ.بعد ها در سال 2003 فهمیدم اون بازیکن محبوب من اسمش دنیس برکمپ هست و در تیم آرسنال توپ میزنه و این سر آغازی بود برای وابستگی من به تیم آرســنـــــــال<br>دوستانی که مایلن با بنده ارتباط برقرار کنن<br>www.facebook.com/mohamadamin.shamsi<br>in ARSENal we trust

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۰
بازدید پست : ۸۳۹ بار
کل بازدید: ۳۵,۳۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰