loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

سیتی یا منچستر؟ بین بد و بدتر کدام را انتخاب میکنی

روز ها ماه ها و سال ها از آن نمایشنامه معروف شکسپیر میگذرد در آن نمایشنامه یک جمله معروف وجود داشت...بودن یا نبودن مسئله این است حال بعد از سال ها از آرسنالی ها این سوال پرسیده می شود؟ سیتی یا منچستر مسئله این است! آری مسئله این است! اگر شما یک لیورپولی بودید به راحتی میگفتید سیتی! اما شما آرسنالی هستید تیمی که از سیتی زخم های زیادی خورده ولی آن طرف میدان تیمی وجود دارد که می تواند کل علاقه مندان به فوتبال رو به دو قسمت بزرگ تقسیم میکند،یک هودار فوتبال یا از منچستر خوشش می آید یا از اون متنفر است!

 خیلی ها بی ریشه بودن السیتی را بهانه میکنند و دلشون میخواد که برادر بزرگترش قهرمان شود اما یه دو سالی میشود که سیتی از سایه سنگین برادر بزرگتر خود بیرون آمده و برای خودش کمی آبرو کسب کرده .

من به عنوان یک آرسنالی به هیچ وجه علاقه ندارم تیمی مثل منچستر که به نظر من تنفر آمیز ترین تیم دنیاست بیستمین قهرمانی خود را جشن بگیرد و از آن طرف هم دوست ندارم تیم بی ریشه ای که با پول اعتبار کسب کرده قهرمانی خود را جشن بگیرد.

نمیخواهم مثل پیرزن ها غر بزنم یا بگم که چرا این جور شد چرا این جور نشد امــــــــــــــــا ای کاش تیم ما هم در این کورس بود به قول رئیس که دلامان برای کل کل های قهرمانی تنگ شده است :)
حال از همه این حرف ها گذشته شما بین بد و بدتر کدام را انتخاب میکنید؟



صورتی در کنار اون یکی:



معرفی میکنم خروس جنگی های دو تیم:




اسکل های شهر منچستر:



خیلی دل چسب بود:



















in ARSENal we trust 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

عشق یعنی یه جوون یه جوون بی نام و نشون

من محمدامین شمسی هستم متولد سال 69 دانشجوی کارشناسی رشته کامپیوتر(نرم).آشنایی من با آرسنال بر میگرده به سال 99 توی اون سال یه فوتبالی به بازار اومده بود برای کنسول پلی استیشن که همتون باهاش آشنایی دارین.من هم تو اون بازی تیم ملی هلند رو میگرفتم و همیشه عاشق مهاجم اون سال های هلند بودم که موی زردی داشت اسمش رو هم نمیدونستم به خاطر همین بهش میگفتم مو زردِ.بعد ها در سال 2003 فهمیدم اون بازیکن محبوب من اسمش دنیس برکمپ هست و در تیم آرسنال توپ میزنه و این سر آغازی بود برای وابستگی من به تیم آرســنـــــــال<br>دوستانی که مایلن با بنده ارتباط برقرار کنن<br>www.facebook.com/mohamadamin.shamsi<br>in ARSENal we trust

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱۰
بازدید پست : ۱,۶۵۹ بار
کل بازدید: ۳۵,۳۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰