loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

از سوارز تا دمبا با.. مهاجمی که شاید ژانویه بیاید!

چقدر زود گذشت... کمتر از 2 ماه تا ژانویه 2014 و پایان سال 2013.امسال با سال های دیگه فرق داشت.بعد از چند سالی که تیممون یه جورایی مثل کبک سرش زیر برف بود و از اول فصل پیش بینی میشد که کلا مدعی نیستیم ولی امسال یه جور دیگه بود.بازیکنایی که رو اعصاب بودن رفتن (خداروشکر) و خریدی هم کردیم گرچه کم بود ولی انصافا فوق ستاره بود(سانوگو رو نمیگما!) ولی مشخصه که تو برخی پست ها بازیکن کم داریم و تو برخی هم بازیکن داریم ولی کیفیتش به بقیه نمیخوره و بعضیا هم اصلا به لیگ برتر نمیخورن.خلاصه همونطور که رقبامون تو ژانویه مسلما فعال خواهند بود ما هم باید تو تعطیلات ژانویه ضعفامونو برطرف کنیم.
دو مشکلی که دیگه همه میدوننو یه جورایی کلیشه ای شده مشکلات خط دفاع و حمله هست.امروز در مورد حمله صحبت میکنم که ژیرو امسال با اینکه نسبت به پارسال فوق العاده بوده ولی ضعف هایی هم داشته و جدا از اون رو نیمکت مهاجم خوب نداریم.بنتنر اصلا اماده نیست و البته اون موقع ها هم که اماده بود کار خاصی نمیکرد و تو حمله کلا سرعت لازم رو نداریم و جدا از اون اگه یه روز خدایی نکرده ژیرو هم به بیمارستان هزار تخته خوابه ی ارسنال (منظورم لشگر مصدومان تیم) بپیونده دیگه واویلا...
اما گزینه هایی که برای خط حمله به ما لینک شدن طبق معمولِ همیشه یه طومارن!

بعد از اینکه به نظر میرسه امکان اومدن سوارز به زیر صفر رسیده,گل انگلیسی خبر داد که ارسنال در ژانویه برای تقویت خط حمله به دنبال یورنته از یوونتوس و الشراوی از میلان هست.البته احتمال خرید هر دوشون که زیر صفره ولی در صورتی که میلان نتونه از گروهش در جام باشگاه ها صعود کنه احتمال خروج الشراوی بیشتر میشه.درمورد یورنته هم به نظر من کیفیتش از بنتنر هم پایین تره.



کات افساید هم 5 گزینه ی خط حمله ی ارسنال رو بنزما,لواندوفسکی,رویس,میچو و با معرفی کرده.که در این بین احتمال اومدن بنزما و با رو بیشتر دونسته.



ولی مترو محتمل ترین خرید ارسنال رو کریم بنزما معرفی کرده و گفته که رئال برای خرید لوئیز سوارز در ژانویه بنزما رو خواهد فروخت.بنزمایی که چند بازی پشت هم رو در رئال نیمکت نشین بوده و خیلی از طرفدارای رئال هم ازش شاکین.برخی خبرگزاری ها هم از احتمال معاوضه ی بنزما + مقداری پول با سوارز خبر دادن.که اینجوری خیلی به ضرر ما میشه.



الکساندر پاتو هم یکی از گزینه های ونگر هست که میرور گفته که ارسنال و تاتنهام با هم در حال رقابت سر این بازیکنن.باید دید که در ژانویه پاتو زوج ژیرو میشه یا سولدادو.



میرور و دیلی اکسپرس هم گفته سوانزی میچو رو به ارسنال,لیوپول و یا هر باشگاهی که 30 میلیون یورو بابتش پرداخت کنه خواهد فروخت.ونگر در اخرین روزای نقل و انتقالات تابستون به دنبال میچو بود.





نظر خودم در کل اینه که ما بیشتر یه مهاجم سرعتی میخوایم تا فیزیکی.گزینه هایی که بهمون لینک شدن همه بازیکنای خوبین ولی الشراوی یا پاتو به نظر من بیشتر به دردمون میخورن.نظر شما چیه؟ در کل امیدوارم مشکلات تیم حل شه و امسال پرچممون بالا باشه

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

ارسنال

من دانشجوی کارشناسی معماری و فکر میکنم سال 2001 بود وقتی که یه روز اتفاقی بازی ارسنال رو دیدم عاشق فوتبال و ارسنال شدم.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۱۴
بازدید پست : ۳,۰۵۹ بار
کل بازدید: ۵۷,۱۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰