loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

قمار بزرگ... الیویر ژیرو

سلام دوستان.میدونم همه از بابت بازی نه چندان خوب دیشب ناراحتین.در کل هر تیمی روز خوب و بد داره و دیشب روز خوب ما نبود.اما موضوعی که میخوام راجبش صحبت کنم بحث مهاجم نوک تیم هستش که فقط معطوف به بازی دیشب نمیشه.از روزی که ون پرسی باشگاهو ترک کرد و به تیم رقیب رفت,کمتر کسی پیدا میشه که بگه ما تو خط حمله نسبت به 10 سال اخیرمون پیشرفت داشتیم یا حداقل بگه که قدرت خط حملمون در سطح مهاجم های گذشتمون هست.برگکمپ و انری,ونپرسی و ادبایور.و حالا ژیرو و سانوگو... نوک حمله های ما هستن.درمورد سانوگو نمیخوام صحبت کنم چون چیز زیادی ازش ندیدم و اوله راهه.اما الیور ژیرو...
اماده نبودنش در فصل اول بازیش تو ارسنال با توجه به تفاوت سطح و فشردگی لیگ انگلیس نسبت به فرانسه,قابل پیش بینی بود.کما اینکه هر بازیکنی هم که از لیگ های دیگه وارد لیگ برتر میشن همین مشکل رو دارن.مثل اوزیل و..تو فصل اول در 34 بازی 11 گل زد که اصلا خوب نبود ولی چون فصل اولش بود انتظاری هم ازش نبود.
اما فصل دومش.16 گل در 36 بازی لیگ و 3067 دقیقه بازی... در شرایطی که بهترین گل ساز دنیا پشت سرش بود و یکی از بهترین خط هافبک های دنیا میانه ی میدان رو رهبری میکرد.این در شرایطیه که بازیکنی مثل اگوئرو در 23 بازی و حدودا نصف مدت زمان بازی ژیرو , در 1527 دقیقه تونست 17 گل بزنه! ساموئل اتوئو در 21 بازی برای چلسی در فصل گذشته 9 گل زد و میانگین 0.67 گل در هر بازی رو به ثبت رسوند.در حالی که ژیرو میانگین 0.47 گل در هر بازی به ثمر رسوند! یعنی حتی کمتر از ساموئل اتوئو 33 ساله!

به امار توجه کنین



و این هم امار مربوط به هر بازی...



نمیخوام یک طرفه صحبت کنم.ژیرو نسبت به باقی مهاجم ها خوبی هایی هم داره.مثل توپ گیری هاش.بر گشتن و پاس دادنش(هیچوقت اون گلشو که با ویلشر یک و دو کرد یادم نمیره.)

اما بحث من اینه که ژیرو با وجود همه ی خوبی ها و بدی هایی هم که داره در سطح امید اول گلزنی ارسنال نیست. بعد از 2 فصل بازی امسال هم ونگر میخواد بهش اعتماد کنه و به احتمال زیاد و با توجه به مصاحبش مهاجم هدف نمیخره.ونگر گفته بود خرید چمبرز یه قماره,ولی به نظر من اعتماد به ژیرو جلوی این همه هافبک خلاق, بعنوان مهاجم هدف, قمار بزرگتریه..


نظر شما چیه , اعتماد به ژیرو یا خرید مهاجم؟




آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

ارسنال

من دانشجوی کارشناسی معماری و فکر میکنم سال 2001 بود وقتی که یه روز اتفاقی بازی ارسنال رو دیدم عاشق فوتبال و ارسنال شدم.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۲۹
بازدید پست : ۲,۵۰۱ بار
کل بازدید: ۵۷,۱۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰