loading
در حال بررسی درخواست شما
گریه من را درآوردند
گریه من را درآوردند

گریه من را درآوردند

محمد الننی، هافبک مصری آرسنال، داستان زندگی حرفه‌ای خود را با باشگاه و هوادارانش به اشتراک گذاشته است. او درباره پروژه جدیدش به نام باشگاه فوتبال "الننی"، تصمیم باشگاه آرسنال برای تمدید قرارداد او و نقش هواداران در بازگشتش از مصدومیت صحبت کرده است. او معتقد است که بدون رویاهای بزرگ در فوتبال نمی‌توان به موفقیت رسید.

  • داستان الننی و قراردادش با آرسنال

الننی در دومین بازی فصل خود در جام حذفی انگلستان مقابل تیم آکسفورد بازی کرد اما در انتهای فصل مصدوم شد. با تنها 6 ماه باقی‌مانده از قراردادش، بسیاری از باشگاه‌ها این را فرصتی برای قطع همکاری می‌دیدند. اما آرسنال بلافاصله گزینه تمدید یک ساله قرارداد او را فعال کرد.

آرتتا در ارزیابی خود از الننی، او را "چسب"ی خوانده است که تیمش را به هم پیوند می‌دهد. هافبک مصری نیز درباره آرتتا می‌گوید: "نحوه تفکر آرتتا درباره فوتبال واقعاً هوشمندانه است."

مو می‌گوید این یکی از خوشحال‌کننده‌ترین روزهای زندگی‌اش بوده است. می‌گوید رفتار آرسنال گریه او را درآورده و نشان داد که باشگاه عملکردش را با حرف‌هایش هماهنگ کرده است.

  • الهام از آرسنال

مو معتقد است الهام او برای راه‌اندازی باشگاه فوتبال خودش، الننی اف‌سی، از آرسنال اف سی گرفته شده است. 

الننی در مصاحبه‌ای گفته است: "من آرسنال را خیلی دوست دارم و نمی‌خواهم آن را ترک کنم. می‌خواهم در آنجا بمانم و کارم را در آنجا تمام کنم."
او می‌خواهد فرهنگ یکدستی را در باشگاه خود ایجاد کند که هر بازیکنی بتواند بلافاصله پس از پیوستن به آن جا بیفتد. الننی همچنین از نحوه تفکر میکل آرتتا درباره فوتبال به عنوان بسیار هوشمندانه یاد می‌کند و از رابطه خود با او ابراز رضایت می‌کند.

  • ارتباط الننی با هواداران آرسنال

آرتتا نیز درباره می گوید: "او بخش مهمی از تیم ماست. نقشش در اتاق رختکن و زمین تمرین بسیار مهم است."

در طول 7.5 سال حضور در آرسنال، مو ارتباط قوی با هواداران برقرار کرده است. او از شنیدن داستان‌هایی مبنی بر اینکه هواداران پس از بازی 4-2 مقابل ویلا در قطار به طور مداوم نام او را سر داده‌اند، در حالی که خود او حتی بازی نکرده بود، خوشحال می‌شود. الننی می‌گوید این ارتباط دوطرفه برای او بسیار ارزشمند است.

  • رویای الننی برای باشگاه فوتبال خودش

این بازیکن قصد دارد باشگاهی حرفه‌ای راه بیندازد. او قرار است آزمون‌هایی در لندن و اسکس برگزار کند تا 25 بازیکن نخبه انتخاب کند. الننی می‌خواهد آن‌ها را برای یک سال تمرین دهد و سپس در صورت آمادگی، در لیگ‌ها شرکت کند. رویای او رسیدن به لیگ برتر انگلستان است. مو می‌گوید مسابقه دادن با آرسنال در جام حذفی می‌تواند رویایی بزرگ باشد.

با وجود موفقیت‌هایش در آرسنال، همچنان به رویاپردازی‌های بزرگ ادامه می‌دهد. او ارتباط نزدیکی با باشگاه و هواداران آرسنال برقرار کرده و الهام گرفته تا باشگاه خودش را راه بیندازد. الننی نمونه‌ای از یک فوتبالیست حرفه‌ای و موفق است که همچنان به رویا پردازی و پیشرفت ادامه می‌دهد.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۲۴ ۱۹:۰۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مقاله
منبع : فوتبال لندن
بازدید: ۴۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰