loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس مطبوعاتی
ادامه کنفرانس مطبوعاتی

ادامه کنفرانس مطبوعاتی


در مورد 10 روز اخیر...

دوست دارم در تک تک بازیها برنده شوم بنابراین وقتی بازیی را نمی بریم بسیار ناامید میشوم ولی مصمم به بردن بازی بعدی. به اندازه کافی تجربه دارم که بدانم آینده و بازی بعدی چه اهمیتی دارد.

در مورد هو شدن تیم پس از بازی با سوآنزی.....

در مقطعی هستیم که از مهمترین بخش های فصل است و میخواهیم هواداران پشت تیم باشند. باور دارم نمیتوانید تعهد تیم را در بازی سه شنبه زیر سوال ببرید - تعهد فوق العاده ای را نشان دادیم. به بازی برگشتیم و بدشانس بودیم که در دقایق پایانی گل به خودی زدیم. متاسفانه چنین مواردی رخ میدهد.

در مورد قرارداد باکاری سانیا.....

او یک پیشنهاد دارد و هنوز پا پیش نگذاشته است. اطمینان دارم که میماند ولی به تصمیمش احترام خواهیم گذاشت. فارق از اینکه چه تصمیمی بگیرد، آن را میپذیریم.

در مورد پیشنهاد بیشتر از یک سال به بازیکنان بالای 30 سال.....

بستگی دارد. این یک قانون در باشگاه ما است. ولی به موارد خاص نیز نگاه خواهیم کرد و در این مورد نیز قرارداد را به موارد خاص تعمیم خواهیم داد.

در مورد تمدید قرارداد خودتان.....

بارها گفته ام تعهد من خدشه ناپذیر است و خودم را وقف باشگاه کرده ام. بنابراین همیشه به این وقف احترام میگذارم - به همین سادگی.

در مورد کارت قرمز بازی چلسی.....

فکر میکنم داور صحنه را ندید. نظر من ساده است، فکر میکنم اوضاع درست پیش نرفت، چرا؟ چون داور اتفاق را ندیده بود و کمک داور که جلوی ما ایستاده بود تصمیم را گرفت. باور دارم که داوران برای تصمیم گیری درست به کمک بیشتری نیاز دارند.

در مورد عذرخواهی آندره مارینر.....

مجبور نبود این کار را انجام دهد، من به او اعتماد دارم. او اشتباه کرد و این میتواند پیش بیاید. ما به خاطر آن تصمیم نباختیم - مسلما با نتیجه 0-3 و 10 نفر بازی برایمان بسیار سخت تر شد - شما باید پیش بروید ولی شرایط محیا نیست. کاملا قبول دارم که مارینر داور صادقی است و البته یک داور خوب. او عمدا این کار را نکرد، تصادفی بود.

در مورد کمک بیشتر به داوران.....

زمانی که به تصمیمی شک دارند، بارها گفته ام، داوران باید به تصاویر ویدئویی دسترسی داشته باشند. مدت ها است که از کمک ویدئویی دفاع کرده ام، به دلیل همین اتفاقات. سپس وقتی داور احساس میکند که به کمک احتیاج دارد، این امکان را خواهد داشت. باور دارم که بسیار خوب است که چنین فرصتی به آنان داده شود. داوران به کمک نیاز دارند. امروز بازی ها خیلی سریع است و سخت برای کسی که بخواهد همه چیز را مدیریت کند.



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰