loading
در حال بررسی درخواست شما
اوکس، کالستروم و کورس قهرمانی
اوکس، کالستروم و کورس قهرمانی

اوکس، کالستروم و کورس قهرمانی

در مورد فراموش کردن نتیجه بازی با ساوتهمپتون...

بله، نیاز داشتیم آن را دور بیاندازیم. نیاز داشتیم ۳ امتیاز را بگیریم که کار دشواری بود چون کریستال پالاس تیم متحدی است که به خوبی سازمان دهی شده و توان فیزیکی بالایی دارد و در همه برخورد های و چالش های بازی آنها تاثیر گذار ظاهر شدند. باید بگویم آنها این کار را در روش عادلانه ای انجام می دهند اما ایجاد کردن فضا [برای ما] بسیار دشوار بود. نیاز داشتیم شکیبا و باهوش باشیم و از فرصت هایمان استفاده کنیم که اکثرا در نیمه دوم به وجود می آیند. این کاری بود که ما انجام دادیم.

در مورد الکس اوکسلید چمبرلین...

ببینید من همیشه باور داشته ام که او می تواند در کناره ها و مرکز زمین بازی کند، بارها گفته ام که آینده او در مرکز خواهد بود. امروز او ثابت کرد حق با من بوده است با گل هایی که زد و همچنین با کیفیت عملکردش. کمی زمان برد تا برگردد او مقابل استون ویلا در آن روز معروف مصدوم شد و و کمی زمان برد تا برگردد. در مجموع خوشحالم که او اکنون به اوج آمادگی رسیده است. می توانستید ببینید در پایان بازی کمی دچار گرفتگی عضلات شد که نشان می دهد هنوز کمی نا آماده است.

در مورد کیرون گیبس...

دیروز کمی در مورد گیبس تردید داشتیم، به خاطر ماهیچه ساق پایش. اما اسکنی داشت که اطمینان بخش بود. تصمیم گرفتم قمار نکنم اما اکنون حال او خوب است.

در مورد پیگیری بازی من سیتی و چلسی...

با علاقه آن بازی را نگاه خواهم کرد زیرا دو تا از رقبای ما هستند و همیشه دیدن این که چطور کار می کنند جذاب است. امروز فاصله خود را با حریفانی مثل لیورپول و منچستریونایتد افزایش دادیم و فکر می کنم ما می دانیم که نتایج ما در امارات تا انتهای فصل تاثیر به سزایی خواهد داشت.

در مورد دستیابی به "ریتم قهرمانی"...

آنچه باید بگویم این است که ثبات دفاعی ما منجر به آشفتگی در تیم نمی شود و به ما اجازه می دهد راهی که می خواهیم در آن بازی کنیم را ادامه بدهیم، حتی اگر گل های زود هنگام به ثمر نرسانیم و این چیزی است که امروز رخ داد. در خانه گل نخوردیم و البته این بدان معناست که مجبور نیستید زیاد در بازی خود عجله کنید.

در مورد این که کورس قهرمانی بین سه تیم است...

تا این حد دور اندیشی نمی کنم. قطعا در انتهای فبریه قادر خواهید بود این موضوع را بررسی کنید.

در مورد کیم کالستروم...

بهترین سناریو این است که برای انتهای فبریه آماده شود. مطمئنم اگر فوتبال بازی کرده باشید حتما با شکستگی های کوچک روی مهره های ستون فقرات خود بازی کرده اید بدون این که حتی به آن توجه کنید زیرا در یک اسکن معمولی متوجه آن نمی شوید. ممکن است قبل از پایان فبریه بازی کند و همچنین ممکن است بعد از آن بازی کند.

در مورد دستمزد کالستروم...

بله اسپارتاک مسکو تا قبل از بازگشت او دستمزدش را پرداخت خواهد کرد. آنها دستمزد ٦ هفته اول را پرداخت خواهند کرد.

در مورد این که به فسخ این معامله فکر کردید...

بله البته که این از ذهنم گذشت. اگر دو یا سه روز دیگر داشتیم تا کاری بکنیم با او قرارداد نمی بستیم اما عصر جمعه ساعت ۵ بود و یا باید هیچ کس را به خدمت نمی گرفتیم یا تحت چنین شرایطی این کار را می کنید. من این کار را کردم زیرا شاید، به خاطر تعداد بازی هایمان در فبریه، شاید در مارس و آوریل به بازیکنان بیشتری نیاز داشته باشیم. ممکن است او بازی نکند این امکان هم وجود دارد که او گل برتری ای را به ثمر برساند که برای ما بسیار حیاتی باشد.

در برخی مقاطع در کار ما، نیاز دارید که یک تصمیم بگیرید. آیا اشتباه بود یا درست؟ فقط در پایان فصل این را می فهمید. این تصمیم را گرفتم زیرا از ابتدای فصل تمام هافبک های مرکزی ما بخشی از فصل را از دست داده اند. فلامینی ویلشر آرتتا چمبرلین و کازورلا، همه آنها مصدومیت هایی داشته اند و ممکن است برخی از آنها بخشی از ادامه فصل را هم همزمان با هم از دست بدهند. این درست است که در چهار تا شش هفته اول این انتقال این مشکل را حل نمی کنیم.

در مورد این که چه موقع کالستروم را در نظر گرفتید...

پس از بازگشت مصدومی ترمزی از ذهنم عبور کرد، زیرا همه می گفتند او در ٦ هفته باز خواهد گشت اما از آنجا که دو بازگشت مصدومیت داشت چه کسی می توانست تضمین کند که این مدت بیشتر نشود؟ و پس از پنجشنبه شب البته، چون ویلشر نمی توانست برابر ساوتهمپتون بازی کند، نیاز ما به این انتقال ۲۰۰% نبود، می توانستیم بدون آن هم ادامه بدهیم اما برای این کار در ژانویه، اول باید بازیکنی را شناسایی کنید که کیفیت بازی کردن برای ما را داشته باشد. سپس به خاطر تعداد بازیکنانی که ما در آنجا داریم قراردادی سه یا چهار ساله نباشد که شما به بازیکن دستمزد بدهید و او هیچ کاری نکند. بنابراین پیدا کردن بازیکنی با آن کیفیت و با یک انتقال قرضی رایگان از چهارشنبه صبح تا جمعه شب کار آسانی نیست.

در مورد کیفیت کالستروم...

او را شخصا بسیار خوب می شناسم. او ۱۰۸ بازی برای سوئد انجام داد و ۷ یا ۸ سال در فرانسه بازی کرده است بنابراین او را خوب می شناسم.

در مورد بودجه نقل و انتقالات...

ببینید ما مخالف خرج کردن نیستیم، اما اکنون می خواهیم روی بخش دوم فصل تمرکز کنیم و در پایان فصل خواهیم دید چه کار خواهیم کرد. شما انتقال های زیادی را در روزنامه های خود منتشر می کنید، در همه جا، که اتفاق نمی افتند و این بدان معناست که کار به این سادگی که به نظر می رسد نیست، حتی با پول، تا بازیکنان مناسب را در آن مقطع بخرید.

در مورد قدرت کنونی ترکیب...

از ابتدای فصل با این پرسش مواجه می شوم و امروز در جایی هستیم که در آن هستیم و این نمی تواند یک تصادف باشد. نمی توانید در ۲۴ بازی خوش شانس باشید، مطمئن باشید.

در مورد میکل آرتتا...

امیدوارم بد نباشد، ضربه ای خورد اما هنوز با او صحبت نکرده ام.

در مورد این که هنوز هم از کورس قهرمانی کنار گذاشته شده اید...

زیرا در هفت سال گذشته شما [رسانه ها] این مسئله را در ذهن خود حک کرده اید و اکنون بیرون کردن آن خیلی سخت است! من می توانم آن را کاملا درک کنم زیرا مدتی است این کار را نکرده ایم و همچنین باید این را هم بگویم که با رقیبان با کیفیتی مواجه شده ایم. ما با تیم های متوسطی بازی نمی کنیم و من سیتی بیش از ۱۰۰ گل به ثمر رسانده بنابراین همه به این فکر می کنند که ایا می توانید این تیم ها را شکست دهید؟ من می گویم بله و این چیزی است که ما باید نشان بدهیم. این همه کاری است که باید انجام بدهیم. تنها چیزی که من می توانم بگویم این است که بعد از ۲۴ بازی ما اینجا هستیم و حالا همه چیز به این بستگی دارد که چطور فصل را تمام می کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۳۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰