loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی، الکسیس، جک و پالاس
رمزی، الکسیس، جک و پالاس

رمزی، الکسیس، جک و پالاس

در مورد پیروزی در آخرین لحظه...

نقشه ما این نبود، این بود که بازی را ببریم اما به علت فیزیکی بودن و سطح سازماندهی کریستال پالاس، برای ما رسیدن به هدفمان بسیار سخت بود. چرا؟ زیرا ما روی اولین کرنری که آنها به دست آوردند گل خوردیم. ما در یک سوم پایانی زمین کمی فقدان سرعت داشتیم تا آنچه می ساختیم را تبدیل به موقعیت خطرناک کنیم.

اما برای بردن بازی و سه امتیاز آن کافی بود. می توانید ببینید در اولین بازی فصل هیچ تیمی در خانه پیروز نشد و ما تنها تیمی بودیم که در خانه بردیم. پس این نشان می دهد کار برای همه در روز اول سخت است. 3 امتیازی که می خواستیم را گرفتیم، حالا بیایید روی بازی با بشیکتاش تمرکز کنیم.

در مورد تاکتیک وقت کشی...

باید به این مسئله عادت می کردم زیرا خیلی زود شروع شد. باید به اسپرونی تبریک بگویم زیرا به قدر کافی خوب کار کرد تا وقت را بکشد بدون این که آنقدر این کار را بکند تا کارت بگیرد! پس این یک هنر است.

در مورد نگرش آرسنال در بازی های سخت...

بله البته که ما به آن نیاز داریم. باور دارم نگرشمان درست بود. در زمینه روان بودن بازی می توانیم بهتر از این کار کنیم، اما به این مسئله دست خواهیم یافت. بیاید همه را از نظر فزیکی به آمادگی برسانیم. باید بگویم می توانستید ببینید کریستال پالاس با سازماندهی مشابه فصل قبل بازی کرد که موقعیت آنها را از یک تیم در حال سقوط به تیم یازدهم لیگ برتر تغییر داد. از نظر فیزیکی بسیار قوی هستند و با آوردن هانگلند کمی به قد تیمشان هم افزودند و یک گل هم به ثمر رساند.

در مورد شکیبایی هواداران...

از این بابت متشکرم زیرا قبلا گاهی مجبور بودیم با دلسردی مواجه شویم. امروز وقتی 1-0 عقب بودیم آنها پشت تیم ایستادند. وقتی بازی 1-1 شد و بازیکنان کمی سنگین شدند آنها به ما مقداری انرژی دادند.

در مورد تعویض جک ویلشر...

او در چند روز گذشته بیمار بود و احساس کردم کمی در حال از دست دادن حس رقابتی خود است. روی نیمکت هم گزینه هایی داشتم. انتقادات از او منصفانه نیست اما بگذاریم بازیش را بکند، باید به تدریج خود را بازسازی کند. برای من مهم ترین مسئله این است که او کوچک ترین مشکلی از ناحیه مچ پایش نداشته باشد. به نظر می رسد در این زمینه در مسیر درست قرار دارد. و به جز این او هفته به هفته شاداب تر به نظر می رسد.

در مورد طراوت آرون رمزی...

این به شما نشان می دهد که در گلزنی های تصادفی در کار نیست. او در محوطه در جایی که لازم است باشد هست. یک شنبه گذشته گلزنی کرد و امروز نیز مجددا گل زد و در لحظه بسیار مهمی از بازی هم گل زد.

در مورد کالوم چمبرز...

باید بگویم، صادقانه، ما او را به عنوان یک مدافع راست گرفتیم اما از نظر من او می تواند به عنوان مدافع مرکزی بازی کند. من در پیش فصل این مسئله را امتحان کردم و او بازی به بازی قوی تر شد. امروز او عملکردی به یاد ماندنی داشت.

در مورد تصمیمات تاکتیکی شما...

ببینید، من در مورد بعضی تصمیمات انتخاب های زیادی نداشتم. برای هر مربی ای در جهان وقتی یک بازیکن مصدوم است تصمیم گیری آسان است، فقط یک بازیکن را به زمین می آورید. به جز این فکر می کنم یایا سانوگو در نیمه دوم کمی خسته بود.

در مورد الکسیس سانچز...

به خاطر نگرش او بسیار خوشحال هستم زیرا 90 دقیقه جنگید، حتی با وجود این که از نظر فیزیکی 100% آماده نبود. از نظر تاکتیکی او نیاز دارد درک متقابلش با همبازی هایش را بهبود بخشد اما تا انتهای بازی سرزنده و خطرناک به نظر می رسید. از عملکرد و نگرش کلی او خوشحال هستم.

در مورد لورن کوشلنی...

او می تواند نسبت به ناکامی ها واکنش نشان دهد [مثل گل اول]. در مورد بازی کردن او در این بازی کمی نگران بودیم زیرا دو یا سه روز تمرین نکرده بود اما او ویژگی های فیزیکی و سرعت قابل توجهی دارد. او هم شخص دیگری بود که در محوطه جریمه در جای درست حضور داشت. او قد بلندترین نیست اما اگر نگاه کنید به عنوان یک مدافع او همیشه به اولین یا دومین توپ می رسد و این یک ویژگی خارق العاده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۲۶
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۷۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰