loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبتهای ونگر پس از تساوی مقابل اورتون
صحبتهای ونگر پس از تساوی مقابل اورتون

صحبتهای ونگر پس از تساوی مقابل اورتون

 
در مورد اینکه بازگشت به بازی را چطور میبیند
 
 هیچوقت نمیدانید ، وقتی دو بر صفر عقب افتادیم میدانستم میتوانست هر دو حالت برای ما پیش بیاید چرا که آنها در ضد حملات بسیار قوی عمل میکردند اما واکنش نشان دادیم و میخواستیم بازی را برگردانیم. ذهنیت خوبی از خود نشان دادیم و در نهایت موفق شدیم که بازی را به تساوی بکشانیم. ما امتیاز سختی به دست آوردیم اما اگر به تمام موقعیت هایی که ما ایجاد کردیم نگاه کنید شایسته آن بودیم. من فکر میکنم  ما موقعیت های زیادی را مخصوصا در نیمه دوم داشتیم گل دوم را دیر به ثمر رساندیم و احتمالا این امتیاز را روحیمان به ما داد.
 
در مورد تفاوتهای شکست ماه آپریل و بازی امروز
 
وقتی ما آن بازی را 3-0 باختیم میتوانست حتی سنگین تر از آن باشد. آن یک نتیجه بد بود اما امروز شایسته کسب این یک امتیاز بودیم  و برای ما بازگرداندن بازی زمانی که با دو گل عقب بودیم مقابل تیمی که در ضد حملات خوب است نشان دهنده باور و انعطاف پذیری است. همچنین باید بگویم گل دوم آفساید بود و قبل از آن نیز خطا انجام شد آن هم دقیقا قبل از پایان نیمه اول . بنابرین هضم کردن آن دشوار بود اما از پس آن برآمدیم و در روشی که دیدید به بازی بازگشتیم.
 
در مورد رمزی
 
او توانایی جسمی خوبی دارد ،بارها برای حضور در محوطه جریمه ریسک میکند و قدرت زمانبندی لازم برای انجام این کار را دارد. او ثمره کار خود را همانند بازیکنانی که این کار را انجام میدهند ، میبیند.
 
 
در مورد ژیرو
 
من مهاجمین بیشتری نسبت به گذشته در اختیار دارم بنابرین میتوانم برخی مواقع به آنها استراحت دهم. ژیرو تنها یک بازی کامل بعد از جام جهانی انجام داده بود بنابرین امروز به او کمی زمان برای تنفس دادم  اما میدانستم زمانی که در نیمه دوم بر بازی سوار خواهیم شد به کمی قدرت فیزیکی بیشتر آن جلو نیازمندیم و او این کار را به خوبی برای ما انجام داد.
 
در مورد زهردارتر شدن با حضور ژیرو
 
خطرناکتر به نظر میرسیدیم به خاطر اینکه در حالت ضد حمله نبودیم. ما در وضعیتی  مسلط بر بازی قرار داشتیم که گاهی اوقات باید با ده بازیکن مقابل ده بازیکن تیم مقابل در زمینشان بازی میکردیم و حضور او در این حالت بسیار مهم بود.
 
در مورد الکسیس
 
نمیخواهم بازیکنان را به طور شخصی قضاوت کنم. در حال حاضر او از نظر فیزیکی کاملا آماده نیست اما نگرانی زیادی از این بابت ندارم.
 
در مورد اینکه او چه چیزی کم دارد
 
در حال حاضر میداند که از نظر فیزیکی در بهترین شرایط خود قرار ندارد و بلافاصله بعد از آماده شدن ( از نظر فیزیکی) اعتماد به نفس خود را نیز باز خواهد یافت. این مسائل بهم مرتبط هستند و همیشه مشکل است تا بفهمید چرا اعتماد به نفس او در بهترین حالت خود قرار ندارد. باور دارم مشکل اصلی او فیزیکی است.
 
در مورد اینکه بازگشت به بازی شخصیت قهرمانی شما را نشان میدهد
 
این جاه طلبی ماست و امروز آزمون سختی را گذراندیم. بین دو نیمه  این آزمون مشکل تر بود و ما واکنش مناسبی نشان دادیم و اگر همین روحیه را حفظ کنیم قطعا به درجات بالا خواهیم رسید. باید ثبات و کیفیتی را که نیمه دوم از خود نشان دادیم ادامه دهیم. فکر میکنم در آغاز کمی عصبی بودیم. فقط از آغاز بازی تا زمانی که 0-1 عقب افتادیم. قبل از آن کمی در حال محک زدن بودیم و پس از آن به آرامی پیش آمدیم و اورتون نیز حریف خوبی بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۲
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۵۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰