loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: برای خرید کردن باید صبر کنیم
ونگر: برای خرید کردن باید صبر کنیم

ونگر: برای خرید کردن باید صبر کنیم


سرمربی توپچی ها اذعان کرد هنوز مسیری طولانی برای جذب بازیکنان مدنظرشان در پیش دارند اما سعی کرد نام بازیکنی را فاش نکند.

پیش از این پیشنهاد مهیج و عجیب 40,000,001 پوندی آرسنال برای لوئیس سوارز از طرف لیورپول رد شده اما احتمالاً اکنون این سوارز است که باید با ارائه درخواست انتقال راه پیوستنش به آرسنال را هموار کند.

ونگر معتقد است نهایی شدن این قراردادها زمان می برد اما تاکید می کند که جذب بازیکنان مناسب آرسنال را به یکی از مدعیان قهرمانی در فصل آینده تبدیل خواهد کرد.

ونگر پس از دیدار مقابل اوراوا ردز اظهار داشت: " ما برای انجام سریع معاملات آماده ایم اما تمام بخش های نقل و انتقلات فقط به ما بستگی ندارد اما برای صبر کردن آماده می شویم، بعید است که پیش از جام امارات انتقالی نهایی شود.

" ما هنوز ترکیب قدرتمندی داریم اما در بازار هستیم تا برای تقویت تیممان تلاش کنیم، با اضافه شدن یا نشدن بازیکنان جدید ما می توانیم یکی از مدعیان قهرمانی در فصل آینده باشیم."

اخیراً برندان راجرز سرمربی لیورپول تاکید کرده است که سوارز فروشی نیست و حتی ادعا کرد رفتن او به آرسنال تصمیم اشتباهی خواهد بود.

اما ونگر حاضر نشد وارد جنگ لفظی با راجرز شود و گفت: " او [خودش] باید آن را توضیح دهد، من نمی دانم. ما نزدیک به امضای قرارداد با سوارز یا کس دیگری نیستیم بنابراین دلیلی وجود ندارد که چرا باید درمورد آن صحبت کنم.

" چیزی برای گفتن وجود ندارد، اکنون دو - سه هفته است که از آنجا دور بوده ام و سخت است که ببینید همه چیز چطور پیش می رود؛ زیرا در حال حاضر همه در تور هستند و بسیار دشوار است که با مردم در ارتباط باشید.

" معتقدم هر باشگاهی در سطح بسیار بالایی رقابت می کند، چیزی که اخیراً تغییر کرده این است که در اروپا برخی از کشورها مانند فرانسه به طور ناگهانی بازیکنان بسیار بسیار بااستعداد را جذب کرده اند که دو یا سه سال قبل همه آن ها به انگلیس می آمدند، این کار را برای جذب استعدادها بسیار دشوار می کند.

" آنچه که ما می خواهیم یک نام بزرگ نیست بلکه یک بازیکن خوب است، نام اهمیت کم تری دارد، چیزی که مهم تر است کیفیت بازیکن است، در حال حاضر باید به شما بگویم که ما نزدیک به امضای قرارداد با کسی نیستیم.

" سعی می کنیم این کار را انجام دهیم و سعی خواهیم کرد که آن را به خوبی انجام دهیم اما این مساله در مقابل ماست، کار زیادی انجام داده ایم اما قراردادی با کسی امضا نشده است.

" مطمئناً می خواهیم تا جایی که بتوانیم روی جذب بازیکنان درجه یک زیادی کار کنیم اما همچنین باید روی بازیکنانی که داریم و پیشرفت آن ها نیز تمرکز کنیم. در حال حاضر ما گزینه های زیادی در خط میانی داریم و مبارزه بزرگی در آن قسمت وجود دارد، با مصدومیت ورمالن باکاری سانیا به خوبی در دفاع مرکزی جا افتاده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۸۳۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰