loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: رضایت یافتن کار دشواری است
ونگر: رضایت یافتن کار دشواری است

ونگر: رضایت یافتن کار دشواری است

ونگر از ٩٩٩ بازی قبلی خود با آرسنال ۵۷٩ برد به دست آورده است. او در طی این ۱۷ سال ۷ جام معتبر نیز به دست آورده اما ۱٩۷ شکست این دوران بیشتر به چشم ونگر می آیند.

"رضایت از عملکردم، یکی از ویژگی های برجسته من نیست. 

"نمی توانم لحظات شادی و غم را طبقه بندی کنم اما آنچه حتمی است این است که هر شکست، جراحتی بر قلب شما است که هرگز فراموشش نمی کنید.

"شادی ها را سریع فراموش می کنید چون برایتان عادی هستند، چون این چیزی است که برایش کار می کنید. متاسفانه در طول این ۱۰۰۰ بازی درد و رنج های زیادی هم وجود دارد و به دنبال این هستید که لحظه بعدی، شادی آفرین باشد.

"همواره منتظر بازی بعدی هستید و امیدوارم بازی بعدی برای ما یک لحظه شادی آفرین باشد.

ونگر از زمانی که در سال ٩٦ به عنوان فردی ناشناس به آرسنال آمد تا کنون شادی زیادی به هواداران داده است، او آرسنال را از تیمی بر مبنای فوتبال انگلیسی به تیمی کاملا متفاوت تبدیل کرد.

"این بازی به خودی خود، شاید، فیزیکی تر و سریع تر شده باشد اما محیط و فشارها به طور ویژه تغییر کرده اند.

"اهمیت فوتبال بیشتر شده است، نظرات متعددی درباره هر اتفاقی که در فوتبال رخ می دهد وجود دارد که نسبت به قبل چند برابر شده است. فشار محیط هم بیشتر شده است زیرا در جامعه ای زندگی می کنیم که عقاید بیشتری در آن وجود دارد و شاید نسبت به زمانی که من به اینجا آمدم برای مقاومت درون باشگاه هم باید قوی تر از پیش باشید.

ونگر می پذیرد که آرسنال در زمان انتخاب او فرصتی در اختیارش قرار داده است اما او با وفاداری پاسخ این فرصت را داد.

"این باشگاه به من فرصت داد اما فکر می کنم در دوره ای مهم از عمر این باشگاه، من وفاداری خودم را نشان دادم و از خیلی چیزها گذشتم و پذیرفتم با توانی محدود کار کنم در حالی که می دانستم باید در بالاترین سطح فوتبال بمانیم.

"می خواهم بگویم این کار را با تعهد کامل انجام دادم. همه ما انسان هستیم و این یعنی من قطعا اشتباهاتی داشته ام اما هنوز من فکر می کنم ثبات دستاورد های ما نشان می دهد اشتباهات زیادی مرتکب نشده ایم.

"همچنین فکر می کنم وقتی به عنوان مربی به تیم می آیید باید خود را تطبیق دهید و به سنت ها و ارزش های باشگاه احترام بگذارید. همچنین سعی می کنید سبک خود را به تیم بیاورید. آنچه من در آرسنال دیدم آزادی عمل در کار و اعتماد افراد بود و فکر می کنم من از این مسئله آگاه بودم و برایش ارزش قائلم.

"وقتی عاشق کاری هستید مهم ترین مسئله این است که صبح از خواب بیدار شوید و از رفتن به سر کار خود خوشحال باشید. من اینجا همیشه این حس را داشته ام حتی وقتی ما دوره های سخت تری را داشته ایم. این دلیلی است که چرا همواره اینجا ماندم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰