loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: فشار هر هفته روی ما وجود دارد
ونگر: فشار هر هفته روی ما وجود دارد

ونگر: فشار هر هفته روی ما وجود دارد

 
توپچی‎ها در صورتی که بازی فردا برابر ساندرلند را نبازند، به آمار 10 بازی خارج از خانه بدون شکست دست خواهند یافت ولی ونگر می‎گوید رسیدن به این عدد 10 کار ساده‎ای نخواهد بود.
 
"ما انسجام خوبی داریم، در خارج از خانه با نهایت مِیل و خواستن بازی می‎کنیم تا پیروز شویم و کیفیت دفاعی‎مان هم پیشرفت کرده است ولی همه این موارد هر هفته تحت آزمون قرار می‎گیرند - فردا یک بازی در ابتدای ظهر داریم و باید هر آنچه که تا حالا درک کرده‎ایم، الهام بخش ما باشد و به پیشرفت ادامه دهیم.
 
"هر هفته روی همه فشار وجود دارد. رقابت در بالای جدول بسیار فشرده است و تنها دو امتیاز پنج تیم بالای جدول را از یکدیگر جدا کرده است و در این شرایط هر بازی اهمیت پیدا می‎کند.
 
"از طرفی، نباید فریب بخورید - تنها زمانی بازی را برنده می‎شوید که عملکرد خوبی داشته باشید - بنابراین باید روی چیزی که اهمیت دارد تمرکز کنیم که همان کیفیت عملکردمان است. هفته گذشته ما 75 درصد مالکیت توپ را داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم - می‎دانیم که باید از توپ بهتر استفاده کنیم، بسیار کارآمدتر."
 
ساندرلند در قعر جدول به سر می‎برد ولی بازی در زمین آنها هرگز آسان نبوده - خصوصا با حضور جرمن دفو در خط حمله آنها.
 
"صادقانه بگویم، شما باید جرمن دفو را به خاطر هر آنچه که انجام داده تحسین کنید. وقتی بازیکنی به سن او به لیگ امریکا می‎رود، شما فکر می‎کنید دوران او دیگر در لیگ برتر تمام شد ولی او باز می‎گردد، تاثیر زیادی می‎گذارد و قطعا بقای ساندرلند در لیگ گذشته به خاطر او بود.
 
"مسلما باید اشتیاق زیادی پشت این موضوع باشد. من دفو را خوب نمی‎شناسم ولی واقعا شگفت انگیز است.
 
"تهدید اصلی آنها دفو است ولی روی ضربات ایستگاهی با وهبی خزری خطرناک هستند و البته لامین کونه و جان اوشی را هم دارند که روی ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر می‎شوند. ساندرلند در جایگاه بدی قرار دارد ولی هنوز اوایل فصل است. رقابت در پایین جدول مانند بالای جدول فشرده است و به همین دلیل تفاوتی در جنگیدن تیم‎ها وجود ندارد."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۸/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰