loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرز،الکسیس،آمادگی جسمانی
چمبرز،الکسیس،آمادگی جسمانی

چمبرز،الکسیس،آمادگی جسمانی

در مورد فرمی که آرسنال به نمایش گذاشت ...
نشان دادیم که طی 24ساعت در فوتبال خیلی چیزها می تواند تغییر کند. هرچقدر که عملکرد ما در روز شنبه سریع، خلاق، پویا و متحرک بود،به همان اندازه امروز ایستا و تنبل بودیم و به هیچ وجه متقاعد کننده ظاهر نشدیم. حس می کنم بسیاری از بازیکنان نتوانستند توان فیزیکی خود را بازیابی کنند و آمادگی کامل نداشتند. ولی به موناکو تبریک می گویم. آنها بهتر از ما بازی کردند و سریعتر و قوی تر بودند. ما بازی را واگذار کردیم چون مستحق آن بودیم.

در مورد فرم بازیکنان ...

نگرانی خاصی ندارم. این بخشی از پیش فصل است و صرفا یک هشدار به موقع برای ما است تا بدانیم از نظر فیزیکی هنوز کاملا آماده نیستیم. نکات مثبت این هستند که ما از عمق ترکیب استفاده کردیم تا بعضی بازیکنان بازی کنند و اینکه هیچ کس مصدوم نشد.

در مورد نقشی که الکسیس ایفا خواهد کرد ...

هنوز نمی دانم چون ژیرو به هیچ وجه آماده نیست و بنابراین فکر کردم که او را بیرون بکشم چون آماده به نظر نمی رسید. همین فرصتی را به من داد تا عملکرد سانچز را در نیمه ی دوم به عنوان مهاجم مرکزی ببینم. او در نیمه ی دوم بهتر از نیمه ی اول بود، اما حضور اوکسلید چمبرلین هم باعث این موضوع بود. چمبرلین نفوذ و قدرتی را که نیاز داشتیم به ما داد. در کل، ما در نیمه ی دوم بخش بیشتری از بازی را در دست داشتیم در صورتی که در نیمه ی اول حریف بر ما غلبه کرده بود.

در مورد پنالتی ...

چیزی که شگفت آور بود، این است که کسی که نزدیکترین فرد به صحنه بود تصمیمی گرفت که توسط کسی که دورترین فرد به صحنه بود (کمک داور) رد شد و در نهایت نظر دورترین فرد به اجرا درآمد. ولی چندان اهمیتی ندارد. بازی در پیش فصل بود و ما نخواستیم در مورد تصمیم داوری که شاید درست نبود، خیلی شلوغ کنیم.

در مورد بازی کردن ویلشر در پست هافبک دفاعی ...

نه ، زیرا فقط با یک هافبک دفاعی به میدان رفتیم و رمزی و ویلشر هافبک های رو به جلو بودند. او خود را ثابت کرده است و ما امروز دوباره شاهد این مسئله بودیم. 

در مورد جذب هافبک دفاعی دیگر ...

ما فلامینی را داریم و سال گذشته در بسیاری از بازی ها از آرتتا و رمزی در آن پست استفاده کردیم. بنابراین این صرفا یک سوال است. فکر می کنم جک رو به بهبود است و مچ پایش وضع خوبی دارد اما نیاز دارد تا بازی کند. در بالاترین سطح شما نیاز دارید در بازی ها به طور مداوم حضور داشته باشید. دوران ورود و خروج متناوب در ترکیب و اینکه شما بعد از سه هفته استراحت آماده ی بازی کردن باشید، امروز تمام شده است. آن رویه، دیگر عملی نیست. 

در مورد آمادگی ژیرو

نمی دانم. حداقل امروز او اصلا آماده نبود.

در مورد این که بازیکنان آرسنال باید خود را با الکسیس مطابقت دهند...

بله اما او فرار های خوبی پشت دفاع دارد و امروز احساس کردم در تغذیه مهاجمین خود مشکل داشتیم زیرا در بازی سازی خیلی خوب نبودیم و بازی ترکیبیمان ضعیف بود. بازی رو به جلویمان بسیار ضعیف بود بناربراین امروز کار برای مهاجمانمان دشوار بود. اما سانچز هم باید خود را تطبیق بدهد. اگر بازیکنان خوبی در خط میانی داشته باشید آنها مهاجمان را پیدا خواهند کرد.

در مورد این که ژیرو باید آماده تر باشد...

نه. او فقط 3 هفته استراحت داشته است و این استراحت ابدی نبود او باید سریع باز می گشت. اما گاهی، وقتی دیر باز می گردید می خواهید سخت کار کنید و در بازی به اندازه کافی سرحال و شاداب نباشید. دلیل این مسئله او نیست، وزنش اضافه نشده است و بدنش از فرم خارج نشده است. او این هفته خیلی سخت کار کرد و [هنوز] خود را بازیابی نکرده است.

در مورد این که آیا وزن کازورلا بالا رفته است...

نه، او خوب است.

در مورد خطاهای ویلشر و فلامینی...

بله اما فصل گذشته معمولا مشکلی از ناحیه کارت های قرمز نداشتیم.

در مورد جام خیریه در هفته بعد...

ما در فرم بهتری خواهیم بود. منچستر سیتی هم ممکن است همین طور باشد.

در مورد خونسردی کالوم چمبرز...

او یکی از بازیکنانی است که در طول دو بازی بسیار خوب کار کرد. او 19 ساله است و بدون هیچ حرفی به اینجا آمد. او در 19 سالگی و در اولین حضورش در امارات دو بازی خوب انجام می دهد و تحت تاثیر کیفیت بازی و حریف قرار نمی گیرد. او یکی از نکات رضایت بخش این آخر هفته بود.

در مورد این که آینده او در پست دفاع مرکزی است...

او همچنین می تواند در پست هافبک مرکزی هم بازی کند زیرا تکنیک و حرکات خوبی دارد و مسافت های طولانی را به خوبی می دود. در این لحظه این پست [دفاع وسط] جایی است که برای او در نظر دارم. اما فکر می کنم او می تواند به عنوان هافبک مرکزی هم بازی کند.

در مورد موفقیتش در دفاع راست...

بله من غافلگیر شدم. زیرا او به عنوان یه هافبک دفاعی تعلیم دیده بود. سپس در تیم زیر 19 سال انگلیس در پست دفاع وسط بازی کرد و برای ساوتهمپتون در دفاع راست. برای اولین بار او را مقابل خودمان به عنوان مدافع راست دیدم و از او خوشم آمد. در پایان فصل او برای ساوتهمپتون خیلی بازی نکرد اما وقتی او را در بازی مقابل خودمان دیدم تصمیم گرفتم جذبش کنم.

در مورد انتقال قرضی لمپارد به من سیتی...

غافلگیر کننده است. پس از بیانیه هایی که شنیدیم غافلگیر کننده است. اما به نظر می رسد تمام این باشگاه هایی که عنوان "سیتی" دارند باشگاه اصلی یعنی منچستر سیتی را تغذیه می کنند. شنیده ام که آنها می خواهند پنج باشگاه را در سراسر جهان بخرند.


در مورد حفظ تمامیت رقابت ...

ببینید من به اندازه کافی از قوانین اطلاع ندارم، اما آنها حق باشگاهداری در آمریکا را 100 میلیون پوند خریدند تا فصل بعد بازی کنند. در این لحظه بازیکنانی که آنها می خرند، نمی توانند تا سال بعد برای تیم آمریکایی بازی کنند، بنابراین بازیکنانی را که می خواهند در آن باشگاه ثبت نام می کنند و سپس به طور قرضی به خدمت می گیرند. آیا این راهی برای دور زدن فیرپلی است؟ نمی دانم

در مورد اینکه آیا آرسنال مدل سیتی را دنبال خواهد کرد... 

ما خوشحال هستیم که درآمدمان را به باشگاه خودمان اختصاص دهیم و آنقدر پول اضافه نداریم که باشگاه های دیگر را بخریم .

در مورد متیو دبوشی ...

او خوب کار کرد. او به طور کامل آماده و مناسب بازی کردن نیست اما 90 دقیقه در میدان بود و هفته ی آینده نیز بازی خواهد کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۱۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۴۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰