loading
در حال بررسی درخواست شما
کار در ژاپن تاثیر عمیقی داشت
کار در ژاپن تاثیر عمیقی داشت

کار در ژاپن تاثیر عمیقی داشت


ونگر پیش از آمدن به آرسنال 18 ماه را در ژاپن و تیم ناگویا گرامپوس سپری کرد و در تابستان پیش رو برای توری پیش فصل به ژاپن بازمیگردد.

ونگر مطمئن از که استقبال زیادی از سوی هوادارانش خواهد داشت و با وجود اینکه معتقد است رفتن به ژاپن قدم گذاشتن به فضایی ناشناحته بود ولی از تیمش به نیکی یاد میکند.

"رفتن به ژاپن یک تغییر خوش آیند و یک تجربه فوق العاده در زندگی من بود.

"رفتن به آنجا چیزی بود که عمیقا مرا تغییر داد. دیدگاهی که از زندگی داشتم در ژاپن تغییر کرد. تجربه ای موثر، عمیق و بسیار بسیار مثبت بود. از اینکه به آنجا رفتم بسیار راضیم. شاید در آن زمان تصمیمم در رفتن به آنجا کمی عجیب بود ولی از لحظه ای که این انتخاب را انجام دادم متشکرم.

"شاید بودنم در ژاپن به موفقیتم در آرسنال کمک کرد، زیرا از فشار اروپا فاصله گرفتم و با دیدگاهی جدید به اروپا بازگشتم. پس از دوره ژاپن میتوانم نسبت به تصمیمات بهتر عمل کنم."

ونگر در ژاپن جام معتبر امپراطوری را برای ناگویا به ارمغان آورد و عنوان بهترین مربی سال را نیز کسب کرد و میگوید اگر پیشنهاد آرسنال نبود او بیشتر از 18 ماه در آنجا میماند.

"بله، قطعا. زمانی که در ژاپن بودم همواره عزمم ثابت بود: تنها در صورتی ژاپن را ترک میکردم که از یک تیم بزرگ اروپایی پیشنهادی دریافت کنم. پیشنهاد باشگاه بزرگ برای من آمد و به همین دلیل آنجا را ترک کردم. هیچگاه مخالف ماندن در ژاپن نبودم.

"زمانی که به آنجا رفتم ناگویا مدعی قعرنشینی بود زیرا فصل را با 13 باخت در اتنهای جدول به پایان برده بودند و هدف آنها این بود که کمتر ببازند. در آن برهه سقوط به دسته پائینتر وجود نداشت پس تنها میخواستند که از تحقیر شدن جلوگیری کنند.

"ناگویا با شرکت تویوتا رابطه داشت و برای این شرکت خوب نبود که آنها در قعر جدول باشند و نتوانند بازیی را برنده شوند. آنها 6 بازیکن خارجی داشتند ولی تنها از سه تای آنها میتوانستند استفاده کنند، بنابراین سه بازیکن هرگز بازی نمیکردند و باید همه این مسائل را با شیوه خودم مدیریت میکردم.

"چند بازی نخست را باختیم ولی پس از آن شرایط تغییر کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۶۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰