loading
در حال بررسی درخواست شما
کیفیت و روحیه خوبی از خودمان نشان دادیم
کیفیت و روحیه خوبی از خودمان نشان دادیم

کیفیت و روحیه خوبی از خودمان نشان دادیم


در مورد واکنش مثبت نسبت به دریافت دو گل ...
در درجه اول معتقدم بازی زیبایی بود و هر دو تیم برای برد بازی کردند و در مجموع بازی بسیار سرگرم کننده ای بود. هم می توانستیم بازی را ببازیم و هم می توانستیم با سه یا چهار گل اختلاف برنده بازی باشیم. این نشان می دهد که شانس های زیادی را خلق کردیم، اما از نظر دفاعی مضطرب کار کردیم. دو گلی که خوردیم این را نشان داد که در عقب زمین مضطرب بودیم، ولی در مجموع کیفیتی عالی و روحیه ای فوق العاده از خودمان نشان دادیم.

در مورد عملکرد دفاعی...
اول از همه فکر می کنم روی دو ضد حمله غافلگیر شدیم و نتوانستیم در آن صحنه ها خوب عمل کنیم. لیورپول هم از نظر هجومی تیم خوبی است. امشب در دفاع مطمئن کار نکردیم ولی از طرف دیگر وقتی شما این روحیه را و این کیفیت در بازی هجومی تیم را می بینید و این دو با هم ترکیب می شوند همیشه این احساس را دارید که اتفاق خاصی می تواند رخ دهد. در نیمه دوم تلاش فوق العاده ای انجام دادیم. می دانیم که جای پیشرفت داریم و می خواهیم نکات مثبتی را که در بازی امشب نشان دادیم برداشت کنیم.

در مورد شروع ضعیف تیم...
به نظرم پیش زمینه ای که از بازیهای اخیر داشتیم در شروع بازی امشب تاثیر گذار بود. باید آن بازیها را از ذهنمان خارج می کردیم و روی خوب کار کردن تمرکز می کردیم، روی فوتبال بازی کردن و روی این مساله تمرکز می کردیم که در پستتان چه کاری باید انجام بدهید. به نظر من در تیم کیفیت وجود دارد، بنابراین باید به کیفیت خودمان ایمان داشته باشیم و اتفاقاتی که در گذشته افتاده را فراموش کنیم چون شما این را می توانستید ببینید که در شروع بازی اتفاقات بازیهای قبل در سرمان بود.

چرا مدافعان تیم مضطرب بودند...
چون می خواهند خوب کار کنند و بازی را ببرند، بازیها برای آنها اهمیت زیادی دارید و این دلیل مضطرب بودنشان است، آنها می خواهند خوب کار کنند.

در مورد ولکات...
او به شدت در حال پیشرفت است، حالا می توانید ببینید که او در بازی به بلوغ کامل رسیده است، او مسئولیت به عهده می گیرد، همیشه خطرساز می شود و او امشب مقابل یک دفاع کناری سطح بالا بازی کرد و شما کیفیت او را در بازیهای بزرگی مثل این دیدید.

در مورد اینکه ولکات خودش را سطح ملی اثبات کند...
به نظر من او آماده انجام این کار است.

در مورد مصدومیت گیبس...
کشیدگی عضله ران بود و او را برای سه هفته آینده بیرون نگه خواهد داشت، این خلا بزرگی برای ماست.

در مورد بازی خوب تیم در نیمه دوم...
همیشه نمی توان دلیلی منطقی برای آن پیدا کرد، بعضی اوقات باید صبر کنید تا تیم حریف از نظر بدنی افت کند تا بتوانید روی بازی مسلط شوید. اگر به بازی مقابل منچستر سیتی نگاه کنید ما در آن بازی حتی با 10 نفر هم مالکیت توپ را زیاد در اختیار داشتیم، بعضی اوقات با خودتان فکر می کنید اگر نیمه اول 0-0 به رختکن بروید بد نیست.

در مورد بازیکنان حاضر در تیم...
به نظر من ترکیب سطح بسیار بسیار بالایی داریم و فکر می کنم باید یاد بگیریم که به این بازیکنان اعتماد داشته باشیم و ایمان خودمان را به آنها حفظ کنیم. ما با چند بازیکن انگلیسی خوب قرارداد امضا کردیم که به باشگاه در پنج سال آینده متعهد هستند، باید ایمانمان به آنها را حفظ کنیم.

در مورد فعالیت در روز پایانی نقل و انتقالات...
نمی توانم قولی به شما بدهم اما روی آن کار خواهیم کرد.

در مورد جو موجود در رختکن...
بازیکنان ناراحت هستند چون ما بازی را نبردیم، اما ما به بازی برگشتیم و شما کاملاً این احساس را دارید که بازیکنان کارشان را انجام دادند و هر چه در توان داشتند ارائه کردند، به هر حال شما می خواهید بازیها را ببرید و به همین خاطر آنها ناراحت هستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۷۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰