loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال مقابل شاختار دونتسک خستگی را احساس کرد
آرسنال مقابل شاختار دونتسک خستگی را احساس کرد

آرسنال مقابل شاختار دونتسک خستگی را احساس کرد

میکل آرتتا اعتراف کرد که بازیکنان آرسنال در پیروزی شکننده یک بر صفر برابر شاختار دونتسک، در لیگ قهرمانان اروپا، خسته به نظر می‌رسیدند. این بازی که در ورزشگاه امارات برگزار شد، با گل گابریل مارتینلی در نیمه اول همراه بود. توپ پس از برخورد به دروازه‌بان شاختار، دیمیترو ریزنیک، به تور چسبید تا رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال در اروپا حفظ شود.

هرچند لی اندرو تروسارد در نیمه دوم یک پنالتی را از دست داد و داوید رایا با یک واکنش فوق‌العاده در وقت‌های تلف‌شده مانع از گلزنی حریف شد تا سه امتیاز در دستان آرسنال باقی بماند، مصدومیت ریکاردو کلافیوری که در نیمه دوم زمین را ترک کرد، تلخی این پیروزی را بیشتر کرد.

آرسنال تنها هفتاد و دو ساعت پس از بازی طاقت‌فرسا مقابل بورنموث که یک ساعت از آن را با ده نفر بازی کرد، میزبان شاختار بود. اکنون، آن‌ها چهار امتیاز با لیورپول در لیگ برتر فاصله دارند و یک دیدار حساس دیگر مقابل این تیم در روز یکشنبه پیش رو است.

آرتتا پس از بازی گفت: "در نیمه اول کاملاً مسلط بودیم و چهار موقعیت بزرگ داشتیم که باید تبدیل به گل می‌شد تا بازی را به پایان برسانیم. اما در نیمه دوم اوضاع فرق کرد. خسته به نظر می‌رسیدیم و سرعت و دقت لازم را، چه با توپ و چه بدون توپ، نداشتیم. پنالتی را هم از دست دادیم و این مسئله کار را برایمان سخت‌تر کرد. اما به هر حال، این لیگ قهرمانان اروپا است؛ پیروزی، کلین‌شیت و حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم."

او ادامه داد: "انتظار دارم تیمم برای بازی مقابل لیورپول آماده باشد. ما دو شب پیش بازی کردیم و بازیکنانی داشتیم که از اردوی ملی و سفرهایی طولانی مثل برزیل برگشته بودند. می‌دانستم که ممکن است افتی در عملکرد داشته باشیم، مخصوصاً بعد از آن همه تلاش در نیمه اول که نتوانستیم به اندازه کافی از فرصت‌ها استفاده کنیم."

آرتتا اشاره کرد که تیمش در نیمه دوم با از دست دادن توپ در نقاط نامناسب، کار را برای خود دشوارتر کرد: "وقتی توپ را در مناطق اشتباه از دست دادیم، بازی بازتر شد و این به نفع ما نبود. اما حالا چهار روز وقت داریم و مطمئن باشید که روز یکشنبه در بهترین شرایط ممکن خواهیم بود."

با غیبت مارتین اودگارد به دلیل مصدومیت و ویلیام سالیبا و بوکایو ساکا به ترتیب به دلیل محرومیت و مصدومیت در بازی مقابل لیورپول، مصدومیت کلافیوری مشکلات بیشتری برای آرتتا ایجاد کرد. کلافیوری در برخورد با اگینالدو دچار پیچ خوردگی زانو شد و علی‌رغم تلاش برای ادامه بازی، شش دقیقه بعد از زمین خارج شد.

آرتتا درباره وضعیت بن وایت که در نیمه اول تعویض شد نیز توضیح داد: "تصمیم گرفتم بن را بیرون بیاورم. او یک کارت زرد داشت و اخیراً چند بار با ده نفر بازی کرده‌ایم. روی آن سمت زمین حریف چندین بازیکن داشت و نمی‌خواستم ریسک کنم."

وی درباره مصدومیت کلافیوری گفت: "ریکاردو به دلیل احساس درد مجبور به خروج از زمین شد. هنوز نمی‌دانیم میزان آسیب چقدر جدی است، اما خبر خوبی نیست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۸/۲ ۰۹:۵۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لیورپول
لیورپول
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰