loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: حفظ آنچه این هفته انجام دادیم بسیار سخت است
آرتتا: حفظ آنچه این هفته انجام دادیم بسیار سخت است

آرتتا: حفظ آنچه این هفته انجام دادیم بسیار سخت است

روز شنبه دهمین برد لیگ فصل را به دست آوردیم و ششمین پیروزی متوالی در خانه در همه رقابت‌ها را جشن گرفتیم و 2-1 ولوز را شکست دادیم.  

پس از بازی، میکل آرتتا با رسانه‌ها صحبت کرد و از او در مورد عملکرد، وضعیت مصدومیت تومی‌یاسو، مشارکت اودگارد، تلاش مارتینلی و دیگر موارد پرسیده شد.  

در ادامه متن کامل کنفرانس مطبوعاتی او را می‌خوانید:

  • در مورد پایان عصبی بازی:  

تنها می‌توانم از بازیکنانم به خاطر نحوه بازی، رقابت و عالی بودنشان تعریف کنم. مقابل تیم خیلی خوبی بازی کردیم و فرصت‌های بسیاری ایجاد کردیم و تقریباً چیزی به حریف ندادیم. اگر کمی شانس داشتیم نتیجه بسیار متفاوت‌تر می‌بود. فکر کنم 2 یا 3 بار به تیرک زدیم. در نهایت در نزدیکی دروازه اشتباه کردیم و در لیگ برتر تاوان سختی پس می‌دهید. بازی دوباره شروع شد اما از عملکرد بسیار راضی هستم.  

  • در مورد گفتگوی شما و رایس.  

فقط داشتم از نحوه بازی‌اش تعریف می‌کردم. خیلی خوشحال بودم و موضوع نگران‌کننده‌ای نبود.

  • در مورد بازی تروسارد در موقعیت متفاوت امروز:

زیبایی داشتن او همین است. می‌تواند مهاجم، هافبک تهاجمی و وینگر بازی کند. بسیار باهوش است و نرخ کارش بسیار بالا رفته است. می‌بینید چطور دنبال بازیکنان می‌دود و پرس می‌کند. استعداد فوق‌العاده‌ای در فضاهای کوچک برای پیدا کردن شکاف‌ها دارد. واقعاً از او راضی‌ام.  

  • دلیل تعویض تومی‌یاسو:

نمی‌دانم. احساس ناراحتی کرد. نمی‌دانم خستگی بود یا نه. تصمیم گرفتیم فوراً تعویضش کنیم و نمی‌خواستیم ریسک کنیم. باید وضعیتش را بررسی کنیم. 

  • در مورد مشارکت اودگارد پس از بازگشت:

فکر می‌کنم 2 بازی خیلی خوب داشت. بازیکن با ثباتی است. به ویژه مقابل تیم‌هایی مثل ولوز که نزدیک محوطه خودی دفاع نمی‌کنند، مشارکت زیادی دارد. فکر می‌کنم امروز واقعاً خوب بود.   

  • در مورد عملکرد کلی زینچنکو:

باید از او و همه بازیکنان خوشتان بیاید. نقاط قوت و ضعف دارند. الکس نقاط قوت بیشتری دارد. این اتفاق افتاد و می‌تواند برای هر بازیکنی بیفتد. باید از آن درس بگیریم. چون در برخی مناطق، به ویژه پس از اتفاقاتی در فاز قبلی دفاعی، اشتباه بزرگی است و آنجا نباید با توپ بازی کنیم. و همین. بهتر خواهیم شد.  

  • در مورد تلاش سخت مارتینلی در تمام بازی:

برای خلاصه کردن باید تمرین دیروز را ببینید چون همان کار را کرد. ویدئویش را گذاشتم چون شگفت‌انگیز بود. ذهنیت و اشتیاقشان برای پیروزی را نشان می‌دهد. 2 روز بعد از بازی و 1 روز مانده به بازی بعدی بود اما دیروز می‌خواستند همان کار را بکنند. پس شک نداشتم که امروز انجامش می‌دهند.  

  • چرا مارتینلی کمتر در گل‌ها دخیل بوده است؟  

بدشانسی داشته است. امروز هم 2 فرصت خوب برای گلزنی داشت. مشارکتش در تیم بسیار زیاد است و من واقعاً خوشحالم.   

  • در مورد پیشرفت تهاجمی تومی‌یاسو:  

اول از همه اطمینان‌بخش‌ترین دفاع را ارائه می‌دهد و در بخش تهاجمی می‌تواند بهبود یابد. تایمینگ، موقعیت‌یابی، برخی پاس‌ها و اقدامات برای باز کردن فضای زمین برای دیگران. او خیلی مشتاق یادگیری و انجام این کار است. سطح دیگری را ارائه داده است و هنوز ظرفیت بیشتری دارد.  

  • امسال چه بهبودهایی نسبت به فصل گذشته داشته‌ایم؟

پیشرفت و ثبات. وقتی هر 3 روز بازی دارید، حفظ آنچه این هفته انجام دادیم بسیار سخت است و باید حفظش کنیم. برخی اصول ثابت در بازی‌ها را مدام تکرار می‌کنیم که قطعاً نتیجه مثبتی خواهد داشت. تیم باید روی آن حساب کند و بقیه در راه است.  

  • در مورد تفاوت امروز در مرحله بازی سازی نسبت به قبل:  

بستگی دارد حریف چه می‌کند. اگر کاری کنند، ما کار دیگری می‌کنیم. بسته به نوع دفاعشان دارد.

  • در مورد ناراحتی مدافعان از دریافت گل:  

می‌توانید تصور کنید که ناراحت هستند. امروز بازی برای حفظ دروازه بسته بود که موفق نشدیم. اما خوبی این تیم این است که همیشه می‌خواهد بیشتر.  


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۱۲ ۱۰:۵۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰