loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از وستهام به خبرنگاران چه گفت؟
آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از وستهام به خبرنگاران چه گفت؟

آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از وستهام به خبرنگاران چه گفت؟

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، روز جمعه در مرکز تمرینی لاندن کلونی، کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل وستهام یونایتد را برگزار کرد.

از او درباره آخرین اخبار تیم، جشن و پایکوبی پس از پیروزی مقابل لیورپول، نحوه آماده سازی برای سفر به ورزشگاه لندن و موارد دیگر سوال شد.

  • درباره وضعیت تیم و آخرین وضعیت زینچنکو و تومیاسو:

هنوز چند بازیکن وضعیتشان مشخص نیست. روند بهبود آنها خوب بوده و فردا یک جلسه تمرینی دیگر خواهیم داشت. امیدواریم چند بازیکن دیگر به جمع ما برگردند و بتوانیم یک ترکیب بسیار رقابتی را به میدان بفرستیم.

  • درباره وضعیت جسمانی ساکا:

او این هفته در حال بهبود بوده و به نظر خوب می رسد.

  • آیا از توجهی که به جشن و پایکوبی پس از پیروزی مقابل لیورپول شده، تعجب کرده اید؟

نه، چون امروز به من خبر دادند. خودم چیزی در موردش نمی دانستم. ولی من آن را دوست دارم - مربیان تیم های مهمان را در امارات دیده ام که زانو زده و در زمین جشن و پایکوبی می کنند. مربیان بزرگی را دیده ام که به داخل زمین رفتند، مربیانی را دیده ام که از خط کنار زمین عبور کردند. همه اینها را در لیگ برتر دیده ام. من شخصاً آن را دوست دارم چون هیجان و شور و شوق زیادی به بازی می آورد. به عقیده من، وقتی به صورت طبیعی و منحصر به فرد انجام شود، عالی است. این نظر من است و ممکن است خیلی ها نظر متفاوتی با من داشته باشند.

  • درباره جشن اودگارد با عکاس آرسنال:

این اتفاقی است که رخ داد چون آنها رابطه خوبی با هم دارند - آنها هر روز در زمین تمرین این کار را می کنند. اما مردم حق دارند نظر خود را داشته باشند. وقتی کاری را به طور عمومی انجام می دهید، نظرات مختلفی وجود خواهد داشت. برخی از آنها مثبت و برخی دیگر نه چندان مثبت هستند. وظیفه ما این است که همه اینها را بپذیریم و همچنان به روش درستی که فکر می کنیم رفتار کنیم و مطمئن شویم که آن را از دست نمی دهیم.

  • چرا بعد از بازی جشن و پایکوبی زیادی به راه افتاد؟

بازی های زیادی را می بینم و در بازی سوم، بازی ششم، بازی هشتم، مربیان و تیم ها و هواداران زیادی جشن و پایکوبی می کنند. بردن در این لیگ بسیار سخت است. مطمئناً برای ما بازی بزرگی بود. از همان سوت اول می شد فهمید که این بازی چقدر برای ما اهمیت دارد. می توانستید متوجه شوید که جو استادیوم و فضای کلی بازی چقدر متفاوت بود. روز بزرگی بود.

  • درباره کارت آبی پیشنهادی و تایم اوت در فوتبال:

راستش را بخواهید، نمی دانم کی به آنجا می رسیم. ما در حال حاضر با تصمیمات، فناوری و قوانین جدید، کارهای زیادی داریم. نمی دانم هنوز برای چنین چیزی آماده هستیم یا نه.

  • آیا این یک ایده خوب یا بد خواهد بود؟

نمیدونم. امیدوارم قبل از اینکه آن را در این سطح معرفی کنیم، به خوبی آزمایش شود.

  • درباره آمارهایی که نشان دهنده افزایش 14 درصدی تصمیمات درست است و اینکه آیا VAR در وضعیت خوبی قرار دارد یا خیر:

اگر این تحلیل را انجام داده اند و شاهد پیشرفت هایی بوده ایم، این خبر بسیار مثبتی است. این چیزی است که همه ما مشتاق شنیدن آن هستیم و انتظارش را داریم.

  • آیا VAR آینده فوتبال است؟

این دست من نیست. در حال حاضر، VAR وجود دارد و ما باید با این قوانین بازی کنیم. همانطور که آمار نشان می دهد، اگر در مسیر درست پیش می رود، به مسیرمان ادامه دهیم.

  • بازگشت تیم بعد از سه شکست پیاپی، که اولین آن‌ها مقابل وستهام بود:

مهم‌تر از هر چیزی، واکنش‌ بازیکنان، کادر فنی و هواداران ماست. شما می‌خواهید تیم خاصی باشید، اما وقتی بازی را می‌بازید، اگر کسی بخواهد به خاطر باخت متفاوت رفتار کند، پس ما آن تیمی نیستیم که می‌خواهیم باشیم یا ادعایش را می‌کنیم. چیزی که دیدم این بود که بیایید در همان مسیر ادامه دهیم، کارها را بهتر و کارآمدتر انجام دهیم و نتایج به دست می‌آید. این کاری است که ما انجام دادیم.

  • رویارویی با دیوید مویس:

او سرمربی بسیار باتجربه‌ای است که در گرفتن بهترین عملکرد از تیمش بسیار عالی است. این کار را به روش‌های مختلفی انجام می‌دهد. در مدیریت گروه بسیار ماهر است، سرمربی بسیار رقابتی است که می‌فهمد چه زمانی در بازی برتری پیدا کرده و منتظر لحظاتی در بازی است تا شما را مجازات کند. مسیر کاری و دستاوردهای او در وستهام باورنکردنی است.

  • رسیدن به ده گل در سه بازی اخیر:

قطعا، و با حمله‌ی جدی‌تر و گلزنی بیشتر این کار را کردیم. این که چند تا گل در تیم تقسیم می‌کنیم بسیار مهم است، چون امسال بازیکنان بزرگی را برای مدت طولانی از دست داده‌ایم و هنوز هم بسیار رقابتی هستیم. این چیزی است که باید به تلاش کردن برای آن ادامه دهیم.

  • وضعیت کالوین فیلیپس که در منچسترسیتی موفق نبوده است:

نمی‌دانم. من به اندازه کافی کار دارم تا مطمئن شوم بازیکنان ما موفق شوند، و این مسئله‌ای است که باید خودشان حل کنند.

  • آیا با معرفی کارت‌های آبی خطر پیچیده‌تر شدن بیش از حد فوتبال وجود دارد؟

نمی‌دانم. فکر می‌کنم همه چیز با هدف ساده‌سازی و واضح‌تر کردن و تلاش برای کاهش اشتباهات در تصمیم‌گیری‌های بسیار دشوار انجام می‌شود. منظورم در کسری از ثانیه، زمانی که در مورد سانتی‌متر یا حتی میلی‌متر صحبت می‌کنید. بنابراین امیدوارم هر کاری برای بهبود بازی انجام شود، و اگر این طور است، ارزش امتحان کردن را دارد.

  • آیا انتقاد از آرسنال ناعادلانه است؟

موافق نیستم. در پنج روز گذشته، همه چیزهایی که شنیده‌ام مثبت بوده است. حالا دوست دارید قسمت منفی را بیشتر بشنوید یا قسمت بسیار مثبت را؟ فکر می‌کنم نکات مثبت زیادی وجود داشته، و شاید هم انتقادهایی بوده باشد، اما اگر روی آن ها تمرکز کنید، فقط آن‌ها را می‌بینید. به دیدگاه شما بستگی دارد. واکنش هواداران ما، رسانه ها، کارکنان، مربیان دیگر و … فوق العاده مثبت بود. پیام های زیادی دریافت کردم. وقتی در خیابان راه می روم، غرور و تمجیدهای زیادی از کاری که انجام دادیم می بینم، بنابراین اصلا این احساس را ندارم که انتقاد ناعادلانه ای شده است.

  • پتانسیل گابریل مارتینلی:

او بیشتر از این می خواهد، راضی نیست. وقتی عملکرد فوق العاده ای دارد راضی نیست، وقتی او را روی نیمکت می نشانید راضی نیست! بعد از هر جلسه تمرینی هم راضی نیست، بنابراین فقط اتفاقات خوبی برای او رقم خواهد خورد.

  • آیا قرارداد جورجینیو تمدید خواهد شد؟

از او خیلی راضی هستم، فقط همین را می توانم بگویم. وضعیت قرارداد بر عهده ادو و هیئت مدیره است. اما عملکرد و تاثیرگذاری او در بازی های بزرگ فوق العاده است و مقابل لیورپول دوباره عالی بود.

  • فرم مارتین اودگارد:

عملکرد کلی او و پرس بدون توپش هر بار که به مناطق خاصی می رسیم، مهارت هایی را که به طور مداوم در حال توسعه است نشان می دهد. او همیشه در دسترس است و فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد.

  • آیا با آمار و ارقام، بازیکنان در مقایسه با زمانی که شما هافبک بودید بیشتر قضاوت می شوند؟

اکنون چیزهای زیادی در مورد بازیکنان و کارهایی که انجام می دهند می دانید، احتمالا بسیار بیشتر از گذشته، اما فکر می کنم این یک منبع بسیار خوب است، اما نه تنها منبع برای قضاوت یک بازیکن.

  • وضعیت آمادگی توماس پارتی:

پیشرفت خوبی داشته اما کمی زود است که به طور دقیق به شما بگویم چه زمانی برمی گردد.

 

  • وضعیت مصدومیت گابریل ژسوس: 
    هنوز خبری نیست.

 

  • آیا تمایل به حفظ جورجینیو دارید؟ 
    خیلی از او راضی هستم، همین. وقتی تصور می‌کردیم چه چیزی می‌تواند به تیم بیاورد و چگونه می‌تواند ما را بهتر کند، دقیقاً همان کار را انجام می‌دهد یا حتی بهتر.

 

  • دلایل عملکرد ضعیف ما در ورزشگاه لندن: 

دلایل خاصی وجود دارد. اول اینکه آنها تیم خیلی خوبی هستند و در خانه شکست دادنشان سخت است. باید در بهترین حالت خود باشیم تا بهترین فرصت را برای بردن بازی به خودمان بدهیم.

 

  • آیا بین جشن و پیروزی و نشان دادن پختگی ارتباطی وجود دارد؟ 


اگر به تجربه‌ام از قهرمانی در لیگ برتر در تیم‌های دیگر فکر کنم، پاسخ قطعا منفی است، چون آن را تجربه کرده ام. نمی گویم ارتباطی وجود ندارد. می گویم تجربه من می گوید نه، اما شاید کسی بگوید تجربه من می گوید بله. خب، تجربه من می گوید نه، چون نحوه جشن گرفتن را دیده ام.

  • استقبال هواداران وستهام از دکلان رایس: 


بستگی دارد و همیشه می گویم وقتی برمی گردی، خیلی سخت است، چون حریفان روی حمایت از تیم خودشان تمرکز می کنند. همچنین، من قدردانی زیادی را از باشگاه زمانی که او رفت دیدم، کاری که برای او انجام دادند و طرز صحبت مردم درباره دکلن مثبت بود. این هم خیلی مهم است.

  • چیزی درباره حضور شاهزاده ویلیام و تام کروز می‌توانید به ما بگویید؟


 چه می خواهید بدانید؟ می توانم به شما درباره موسسه خیریه آمبولانس هوایی و کارهایی که انجام می دهند و تعداد جان هایی که نجات می دهند، بگویم. میزان حمایت و تعهد همه ما برای داشتن این سرویس که متاسفانه دولت امروز نمی تواند آن را ارائه دهد بود. می‌خواهیم درک بهتری داشته باشیم که این اتفاق می‌تواند برای هر کدام از ما در هر لحظه ای بیفتد. ویدیوهایی دیده ام که باورتان نمی شود، پس تا آنجا که می توانید از آنها حمایت کنید چون زندگی ساز هستند و در چنین لحظاتی به کسی با آن تخصص نیاز دارید. کاری که آنها انجام می دهند خارق العاده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ ۱۸:۴۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰