loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا درباره برد، تروسار و بالوگان
آرتتا درباره برد، تروسار و بالوگان

آرتتا درباره برد، تروسار و بالوگان

میکل آرتتا پس از پایان دیدار دوستانه پربرخورد مقابل بارسلونا در ورزشگاه پرتماشاگر SoFi، در نشست خبری با رسانه‌ها صحبت کرد که مشروح آن به شرح زیر است:

  • درباره فیزیکی بازی کردن در زمان لازم...

پس از اولین تکل و گل اول برای یک دیدار دوستانه بازی خیلی رقابتی شد. البته بازی در برابر 70 هزار تماشاگر کمک می‌کند تا جو ایجاد شود. آن‌ها بازیکنان باهوشی هستند و همه می‌خواهند برنده شوند و در نهایت گاهی اوقات برای یک بازی دوستانه، کمی بیش از حد پیش می رود. اما فکر می‌کنم به همه کسانی که برای تماشای بازی آمده بودند، بازی واقعاً خوب و جذابی نشان دادیم.

  • درباره غیبت فلو بالوگان... 

در دسترس نبود. مصدومیت کوچکی در پا داشت و با تیم تمرین نکرده بود، بنابراین در اختیار ما نبود که دلیل غیبتش همین بود.

  • درباره نقش احتمالی فلو در تیم...

بله، باید ببینیم. اول از همه، او باید سالم و آماده بازی باشد.

  • آیا این آرسنالی است که فصل آینده می‌بینیم؟

ما می‌خواهیم در برابر رقیبان این‌طور بازی کنیم. به شیوه خودمان بازی می‌کنیم، در هر جایی که باشیم به همین شکل بازی خواهیم کرد و همه تلاشمان را می‌کنیم. 

  • درباره تعجب ژاوی از شدت بازی...

در نهایت، فوتبال متعلق به بازیکنان است. ما جلوی 70 هزار نفر بازی می‌کنیم و وقتی کار به بازی می‌رسد، آنها با اولین خطا یا یک گل زود هنگام، دستورات مربیان را فراموش می کنند و فوتبال خودشان را بازی می‌کنند و شدت و جدیت بازی را بالا می‌برند.

  • درباره داشتن تیم قدرتمند و حرکت‌های احتمالی...

ما 30 بازیکن اینجا داریم که تعداد زیادی است و البته بازار همچنان باز است و اتفاقاتی می‌تواند بیفتد. اما ما آماده‌ایم. از تیم فعلی‌مان واقعاً راضی هستیم؛ البته باید در بازی‌ پیشرفت هایی داشته باشیم که باید روش کار کنیم. به طور کلی، از تیم بسیار راضی هستم. 

  • آیا تقسیم فشار گل‌ها در تیم تاثیر بزرگی روی فصل آینده خواهد داشت؟

نمی‌دونم، باید هر چه بیشتر گل بزنیم. اگر کسی می‌تواند 25، 30 یا 40 گل بزند، عالی است. امروز گابی گل نزد اما بهترین گابی بود که طی چند ماه اخیر دیده‌ام. دوباره انرژی و اعتماد به نفس داشت، باعث ایجاد تحرکات زیادی می‌شد و لحظات خوبی را رقم زد. باعث پیشرفت بقیه می شد و من از این بابت واقعاً خوشحالم. مشارکت کای هم عالی بود، به همین دلیل او بازی می‌کند، بازیکن با کیفیتیه و در کنار لئو قرار دارد. ما در خط حمله گزینه‌های زیادی داریم و آن‌ها باید رقابت کنند تا برای من انتخاب کردن سخت باشد.

  • درباره غیبت‌های دکلان رایس و زینچنکو...

دکلان در تمرین ضربه محکمی خورد و نمی‌خواستیم ریسک کنیم، او دیروز و امروز احساس ناراحتی می کرد و تصمیم گرفتیم او بازی نکند. الکس هم متاسفانه دوباره مصدومیت عضلانی داشت. در حال بهبود است. فکر می‌کنم زود برمی‌گردد، اما ناراحت‌کننده است که در تور با ما نبود. 

  • درباره عملکرد امروز تروسارد... 

عالی است که گلزنی او را دیدیم. خیلی سخت کار کرده است. در شرایط بسیار خوبی برای پیش‌فصل به تیم پیوست و بازیکنی است که چیز متفاوتی نسبت به وینگرهای دیگر به تیم می‌دهد و قابلیت بازی در پست‌های مختلف را دارد. این برای اعتماد به نفس او قطعاً خوب خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۵ ۱۱:۲۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰