loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا درباره برد، تروسار و خریدهای جدید
آرتتا درباره برد، تروسار و خریدهای جدید

آرتتا درباره برد، تروسار و خریدهای جدید

میکل آرتتا پس از اینکه تیمش آرسنال در عصر چهارشنبه در ایالات متحده آمریکا ستارگان MLS را با نتیجه 5-0 شکست داد، چیزهای مثبتی گفت.

 

  • 🎙چقدر از بازی لذت بردید؟

امروز یک روز عالی بود. هواداران آرسنال استادیوم را پر کرده بودند و فضایی فوق العاده ای ایجاد کرده بودند. در بازی لحظات خوبی داشتیم، اما در نیمه اول چند اشتباه هم کردیم. هنوز در ابتدای فصل پیش فصل هستیم، اما بازی کردن یورین، آستون و دکلن عالی بود. در نهایت، من از نتیجه بسیار راضی هستم.

  • 🎙درباره مصدومیت تروسار

او مصدوم شد و ما نمی‌خواهیم در این مرحله هیچ خطری را بپذیریم. درد داشت و باید ببینیم فردا چگونه خواهد بود، اما من انتظار ندارم که مشکل بزرگی باشد.

  • 🎙در مورد آنچه که او از مت ترنر در فصل آینده می خواهد

اول از همه، همانند سال گذشته، او مشارکت بزرگی در تیم و بین دروازه بان ها داشته است. ، زیرا بسیار اهل رقابته و هر روز همه را در بهترین سطح خود نگه می‌دارد. هر وقت بازی کرده عالی بوده حتی با تیم ملی هم فوق‌العاده بود، بنابراین من فکر می‌کنم او در مسیری فوق العاده ای قرار دارد. بدیهی است که به تعطیلات نیاز داشت زیرا سال طولانی داشته، من نمی‌دانم در چند رقابت بازی کرده است، اما تعداد آنها بسیار زیاد بود و بنابراین او نیاز به استراحت داشت. پس از پایان تعطیلاتش، به تیم برمیگرده.

  • 🎙با دیدن ورزشگاه پر از هواداران آرسنال

ما یک باشگاه بزرگ هستیم که تأثیر شگفت‌انگیزی در فوتبال جهان داشته‌ایم. دیدن این که در هر شهر و مکانی هوادار داریم، بسیار عالی است. امروز مردم در هتل منتظر ما بودند و دیدن این موضوع بسیار خوب بود. مطمئنم وقتی که به نیویورک و لس آنجلس هم سفر کنیم این موضوع تکرار می شود. فکر می‌کنم این موضوع برای بازیکنان هم بسیار فوق العاده است که بدانند در کجا هستند و چقدر از این که این عضو این باشگاه هستند، احساس غرور می‌کنند. از همه آنها برای حضور در اینجا و حمایت از تیم، متشکرم.

  • 🎙در مورد داشتن یک بازی فیزیکی با MLS All-Stars:

می‌خواهم این بازی را تا حد ممکن رقابتی برگزار کنم. برای بازیکنانی که قرار بود 45 دقیقه بازی کنند، در چند بازی آینده، ما برای آنها نیز دقایق بازی را افزایش خواهیم داد. می‌دانستیم که آنها حریفی هستند که در میانه فصل خود قرار دارند، در حال حاضر بسیار آماده هستند. در برخی لحظات بازی به دلیل عادت کردن به گرما و شرایط هوا، و همچنین زمین بازی، اذیت شدیم، اما این شروع فرآیند در پیش فصل است. شما به دنبال این هستید که نسبت به شرایط انطباق پیدا کنید و دفاع کنید و راهی برای بازی خوب و بردن بازی پیدا کنید.

  • 🎙در مورد خریدهای جدید

آنها اینجا هستند و ما باید آن پویایی و روابط بین بازیکنان را در بازی پیدا کنیم. به عنوان یک مربی، دشوار است که پیش بینی کنیم چه چیزی کار خواهد کرد، اما گاهی اوقات، چه در زمین و چه پشت میز، آنها آن ارتباط را بین خود را پیدا می کنند. به خصوص در نیمه اول، به نظر می رسید که ما کمی بخاطر آب و هوا گیر کرده بودیم و شروع کردیم به لو دادن توپ های ساده. نتوانستیم واقعاً بازی را کنترل کنیم. درست است که ما امروز در هر دو دروازه استثنایی بودیم؛ هر بار که در یک سوم نهایی در موقعیت های خوب قرار می گرفتیم، توپ را گل کردیم. اما ما باید در آن لحظات انتقال به حمله که توپ را از دست می دهیم، دفاع کنیم. فکر می کنم خوب دفاع کردیم.

  • 🎙درباره اهمیت تیمبر

امشب دیدید که او یک بازیکن واقعاً همه‌کاره است. به شما این امکان را می‌دهد همراه با دفاع کردن، از سیستم دفاع معکوس استفاده کنید و فضاهای مختلف را پوشش دهید. با توپ بسیار خونسرده و همچنین میل به جنگ و چالش دارد که من واقعاً این مورد را دوست دارم. شما از اولین بازی دیدید؛ رفت و بلافاصله در آن دوئل توپ را برد و آماده حرکت رو به جلو شد. در چند روز گذشته همینطور بوده است. واقعاً خوب بازی می کند، و فکر می کنم قرار است بازیکن بسیار مهمی برای ما باشد.

  • 🎙درباره بازی کردن کای هاورتز در پست متفاوت

فکر می‌کنم یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هاش، کیفیت و قد اوست که به ما چیز متفاوتی می‌دهد، مثلاً میتونیم وقتی باید پرس را بشکنیم و از کای به عنوان یک مهاجم هدف استفاده کنیم. در حال حاضر در پست هافبک هجومی بازی می‌کند، اما مطمئن هستم که در طول فصل و در طول بازی‌ها، ما گزینه‌های مختلفی برای بازی دادن به او خواهیم داشت.

  • 🎙در مورد اینکه آیا تنوع بیشتری از آرسنال در این فصل وجود خواهد داشت

باید ببینیم، اما هدف ما این است که هر سال غیرقابل پیش‌بینی‌تر باشیم و برای حریفان دشوارتر باشد که ما را متوقف و یا آنچه را که می‌خواهیم انجام دهیم، خنثی کنند.
به‌ویژه در دفاع و در خط میانی، گزینه های ما برای باز کردن فضاها، نسبت به سال گذشته بیشتر شده.

  • 🎙 در مورد اینکه آیا گزینه های هجومی ما در این فصل به ما کمک می کند یا خیر

امیدوارم همینطور باشد. ما باید در پیش فصل کارهای درست را انجام دهیم تا بهترین آماده سازی ممکن را داشته باشیم و ارتباط و انسجام تیم را ایجاد کنیم. سپس، قدم به قدم پیش خواهیم رفت. این لیگ فوق العاده رقابتی است. بیایید ببینیم چگونه شروع می کنیم و از آن جا به بعد چطوری پیش می رویم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۹ ۰۹:۳۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰