loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا راضی است
آرتتا راضی است

آرتتا راضی است

میکل آرتتا از پیروزی تیمش در برابر ولورهمپتون به عنوان نشانه‌ای از یک تیم “بسیار بسیار قوی” یاد کرد. این پیروزی در اولین بازی لیگ برای سومین فصل متوالی به دست آمد؛ اولین باری که از سال ۲۰۱۰ این اتفاق افتاده است. گل‌های کای هاورتز و بوکایو ساکا در هر نیمه، نتیجه را به نفع آرسنال رقم زدند، اما این تمام داستان نبود.

داوید رایا با یک سیو فوق‌العاده مانع از گلزنی یورگن استراند لارسن شد و فرصت طلایی ماتئوس کونیا نیز از دست رفت که می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند. اما پس از عبور از این طوفان، آرسنال توانست نتیجه را راحت‌تر کند. آرتتا از این که تیمش توانست در نیمه دوم راهی برای پیروزی پیدا کند، بسیار خوشحال بود.

آرتتا گفت: “بسیاری از نکات مثبت از این بازی وجود دارد. به ویژه در نیمه اول، عملکرد بسیار قوی داشتیم، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و یک موقعیت بزرگ را نیز از دست دادیم. نتیجه ۱-۰، کافی نبود و باید به ولورهمپتون اعتبار داد که فشار آوردند.”

او افزود: “اگر می‌خواهید به یک تیم بسیار قوی تبدیل شوید، باید در پیروزی‌ها پایدار باشید و راه‌هایی برای پیروزی پیدا کنید. ما در نیمه دوم این کار را انجام دادیم. در لیگ برتر، باید بجنگید و هر بازی یک کابوس است. امروز، ما یک حریف بسیار خوب داشتیم و باید این پیروزی را به دست می‌آوردیم.”

آرسنال اکنون به مصاف استون ویلا می‌رود و هاورتز و ساکا با گل‌ها و پاس‌های گل خود، با اعتماد به نفس بالا به این بازی می‌روند. آرتتا از عملکرد هاورتز بسیار راضی بود و گفت: “عملکرد بسیار قوی. درک او، بازی پیوندی و نحوه گرفتن توپ تحت فشار همیشه فوق‌العاده است. سپس، این یک گل شماره نه است؛ موقعیت، زمان‌بندی، تهاجم و کیفیتی که برای گلزنی دارد.”

آرتتا همچنین از آمادگی و در دسترس بودن بازیکنان تیمش پس از بازی‌های یورو و پیش‌فصل ابراز رضایت کرد و گفت: “ما می‌خواستیم خوب شروع کنیم و این کار را انجام دادیم. تیم آماده و در دسترس است. بسیاری از بازیکنان در یورو بازی کرده‌اند و می‌خواهند بازی کنند و مشارکت داشته باشند، بنابراین اعتبار بزرگی به همه می‌دهم.”

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۲۸ ۰۹:۲۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰