loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: رایس می تواند "فانوس دریایی" ما باشد
آرتتا: رایس می تواند "فانوس دریایی" ما باشد

آرتتا: رایس می تواند "فانوس دریایی" ما باشد

میکل آرتتا دقیقاً انتظارات خود را از دکلن رایس، زمانی که جدیدترین خرید او برای اولین بار با هم تیمی هایش تمرین کرد، مشخص کرد.

این هافبک انگلیسی انتقال پرسروصدای خود را در روز شنبه کامل کرد و در روز دوشنبه کار خود را با بقیه اعضای تیم در تور پیش فصل واشنگتن آغاز کرد.

وقتی از سرمربی پرسیده شد که رایس چه ویژگی‌هایی را به تیم آرسنال خواهد آورد، گفت: "رهبری، ابهت، و البته تجربه‌ای که در این لیگ دارد. او تیم را به یک سطح جدید خواهد برد."

"او دارای ویژگی‌های فیزیکی است که ما مدتیه که از این موضوع بی بهره بودیم، به همین دلیل بود که ما باید هر کاری که لازم بود انجام می‌دادیم تا دکلن را به خدمت بگیریم، زیرا برای ما واقعاً مهم است."

"چندی پیش در مورد بازیکنانی که می‌توانند مکمل یکدیگر باشند، به ما انعطاف‌پذیری، عمق و کیفیت بیشتری بدهند و با بازیکنانی که واقعاً می‌خواهند خود را به سطحی متفاوت برسانند، صحبت کردیم، این بازیکنان می توانند عطش برنده شدن را در تیم ایجاد کنند."

"من او را مانند یک فانوس دریایی میبینم، دیگران را هدایت خواهد کرد تیم و بازیکنان را بهتر خواهد کرد. نحوه صحبت کردنش، جاه طلبی او و اشتیاقش برای بازی دقیقاً همان چیزی است که ما نیاز داریم."

سرمربی تیم قبول دارد که پس از چنین انتقال پر سر و صدایی، فشار و انتظارات بر تیم برای بهبود عملکرد خود نسبت به رتبه دوم فصل گذشته افزایش خواهد یافت.

"می دانیم، اما در نهایت همه چیز به این بستگی دارد که بهتر بازی کنیم و با شیوه بازی خود، مستحق پیروزی در هر بازی باشیم. برای این کار، باید در پیش فصل چیزهایی را بهبود ببخشیم و روی آنها کار کنیم و این همان کاری است که ما انجام می دهیم."

"قطعاً، بعد از آنچه که سال گذشته انجام دادیم، فکر می‌کنم بسیاری از مردم بخواهند بدانند که قدم بعدی چیست. ما برخی از خریدهای مهم را انجام داده‌ایم، همانطور که تیم‌های دیگر نیز انجام می‌دهند. ما آرسنال هستیم و باید با آن کنار بیایید، اینطور نیست؟"

"وقتی شروع به بحث در مورد مسائل و اهداف کردیم. واضح بود که این کار دشوار است، و باشگاه به طرز شگفت انگیزی خوب عمل کرد. این عالی است زیرا به ما زمان می دهد تا به روش صحیح آماده شویم"
وقتی در مورد خریدهای احتمالی دیگر در این تابستان سوال شد، آرتتا گفت: "باید ببینیم. هنوز زمان زیادی در بازار باقی مانده است و انتظارات زیادی از برخی از بازیکنان ما نیز وجود دارد، بنابراین باید ببینیم که اوضاع در طی چند هفته آینده چگونه پیش می‌رود."

هنوز زمان برای انجام کارهایی وجود دارد، زمانی برای خروج بازیکنان نیز وجود دارد. مطمئنم که اوضاع تغییر خواهد کرد."

"همانطور که می‌توانید تصور کنید، بسیار خوشحالم. ما بازیکنانی را که می‌خواستیم، به‌موقع جذب کردیم و آنها خیلی سریع به تیم عادت می‌کنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۷ ۱۱:۰۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰