loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: هدایت این تیم لذت بخش است
آرتتا: هدایت این تیم لذت بخش است

آرتتا: هدایت این تیم لذت بخش است

میکل آرتتا پس از پیروزی سخت 1-0 مقابل برنتفورد، نتوانست خوشحالی خود را پنهان کند.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به سوالات مربوط به جزئیات مسابقه، بازیکن تاثیرگذار کای هاورتز، آرون رمزدیل و جشن گل پاسخ داد.

در ادامه متن کامل کنفرانس مطبوعاتی او را می‌خوانید:

 

  • در مورد عملکرد تیم:

بسیار خوشحالم. فکر می‌کنم وقتی فرصت صدرنشینی هست و در ابتدای زمستان و هوا سرد می‌شود و باید به برنتفورد که جای ناراحت‌کننده‌ای است، بروید نشان از میل و اراده تیم برای رقابت، مبارزه و بازی کردن به شیوه‌ای که باید برای پیروزی انجام دهیم، دارد. کاملاً شایسته پیروزی بودیم و من بسیار خوشحالم.

  • آیا گل امشب هاورتز نسبت به گل مقابل بورنموث اهمیت بیشتری دارد؟

بله، اما فکر می‌کنم زیبایی‌اش همین است. وقتی چیزها به راحتی به دست می‌آیند، ارزش آن‌ها را نمی‌فهمیم. اگر امروز کارها برای او آسان‌تر می‌شد، استقبالی که از او شد، رخ نمی‌داد. همه او را در آغوش گرفتند، محبت کردند و به او گفتند چقدر دوستش داریم. دلیلش هم رفتارش در لحظات سخت است. او الگویی برای همه ماست تا بدانیم در سختی‌ها باید چه کنیم. الگوی خوبی برای تیم است و نمی‌توانیم خوشحال‌تر از این باشیم که یک بازیکن بزرگ بازی را برای تیم برنده کند.  

  • آیا هنوز در حال یافتن تعادل در خط دفاع و حمله هستیم؟ 

خب بله، امیدوارم بتوانیم بهتر و بهتر شویم و خود را تطبیق دهیم چون واقعیت این است که در این دور ابتدایی لیگ تعداد زیادی بازیکن تهاجمی را از دست داده‌ایم اما تیم همچنان برنده می‌شود و راه‌هایی برای پیروزی پیدا می‌کند. امروز هم من یک بازیکن تهاجمی دیگر آوردم چون حدس می‌زدم آن‌ها چه خواهند کرد و ما به این نیاز داشتیم. فکر می‌کنم همه واقعاً خوب بودند.

  • آیا قدرت تمام کنندگی هاورتز یکی از دلایل جذب او بود؟

بله، قطعاً بله. در برابر تیم‌هایی که اینگونه دفاع می‌کنند و محوطه جریمه را می‌بندند، نیاز به چنین بازیکنی با این پروفایل دارید و او در این زمینه استثنایی است. امروز با همان توانایی پیروزی را برای ما بدست آورد.

  • آیا گل‌های دیرهنگام نشانه استقامت درون تیم است؟

ترجیح می‌دادم 3 گل در نیمه اول بزنیم. فرصت‌های خوبی داشتیم و یک گلمان رد شد اما اگر نزنی، تیم به آن استقامت نیاز دارد تا راهی برای پیروزی پیدا کند. این موضوع تاثیر و اهمیت بازیکنان تمام کننده را هم نشان می‌دهد که امروز دوباره تعیین‌کننده بودند. 

  • در مورد عملکرد آرون رمزدیل...

این فوتبال است، از عملکرد تیم بسیار خوشحالم و اینکه دروازه خود را بسته نگه داشتیم. من خیلی خوشحال هستم.

  • در مورد برگشت او در طول بازی...

شجاعت، او شجاعت و شخصیت بزرگی دارد و به همین دلیل دوستش داریم.  

  • در مورد تبریک گفتن بازیکنان به آرون در پایان بازی...

به عنوان یک مربی، دیدن این واکنش‌ها لذت‌بخش است. بازیکنان از یکدیگر حمایت می‌کنند، تشویق می‌کنند، به هم محبت نشان می‌دهند. بهتر از این نمی‌شود. امروز 200مین بازی من بود و وقتی این واکنش بین بازیکنان را می‌بینم و لبخند روی لب کادرفنی، خیلی خوشحال می‌شوم. نمی‌توانستم افتخار و سپاسگزاری بیشتری داشته باشم.  

  • در مورد انعطاف‌پذیری هاورتز...

اول از همه، این یکی از ویژگی‌های اوست چون بازیکنی که می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند به ویژگی‌های زیادی نیاز دارد. او فروتن است و تیم را هدایت می کند هر پستی که از او بخواهم باید این کار را انجام دهد. البته تنها او نیست. از جورجینیو خواستم 3 دقیقه بازی کند. به او گفتم جورجی! و تا آماده شد، همه چیز را انجام داده بود و آماده رفتن به زمین بود. هدایت این تیم لذت‌بخش است.  

  • در مورد بردن کای به سمت هواداران برای جشن..

او کاملاً شایسته‌اش بود و گاهی باید آن را تجربه کنید. کارش انجام داد و پنهان نشد. حالا برو و لحظات زیبا را تجربه کن چون کاملاً شایسته‌اش هستی. می‌دانستم خودش این کار را نمی‌کند، پس مجبور شدم هلش دهم!


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۵ ۱۰:۱۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰