loading
در حال بررسی درخواست شما
بدون کاپیتان هم خوبیم
بدون کاپیتان هم خوبیم

بدون کاپیتان هم خوبیم

میکل آرتتا پس از اینکه تیمش توانست بدون حضور کاپیتان مارتین اودگارد در سه بازی خارج از خانه‌ی سخت نتایج خوبی کسب کند، از تمایل بازیکنانش برای پر کردن جای خالی او و نشان دادن رهبری درون تیم قدردانی کرد.

آرتتا درباره این که تیمش چگونه بدون اودگارد در مقابل تاتنهام هاتسپر، آتالانتا و منچستر سیتی ایستادگی کرد، گفت: "اگه کسی قبل از شروع فصل این وضعیت رو برای من پیش‌بینی می‌کرد، با تقویمی که داشتیم، بازی‌های خارج از خانه‌ای که داشتیم و این حجم از مصدومیت‌ها، و اینکه ما از اون شرایط چطوری بیرون اومدیم، باید بگم که خیلی راضی بودم."

او اضافه کرد: "فقط مارتین نیست، البته که اون یکی از بهترین بازیکنان ماست و تأثیر زیادی روی تیم داره، اما بازیکنان دیگه هم بودن که تیم خیلی خوب با این وضعیت کنار اومد، چون ما گروه فوق‌العاده‌ای داریم. خیلی از بازیکنان نقش‌های رهبری جدیدی بر عهده گرفتن و با چالش‌ها روبرو شدن. از این بابت واقعاً خوشحالم."

در غیاب اودگارد، آرسنال نه تنها توانسته رکورد شکست‌ناپذیری خودش رو به ۱۳ بازی برسونه، بلکه با تغییراتی در سیستم بازی بدون حضور او نیز موفق بوده. آرتتا همچنین اذعان کرد که تیمش مجبور شده بدون حضور اودگارد که یکی از عناصر کلیدی خط میانی بود، رویکرد متفاوتی اتخاذ کنه.

او ادامه داد: "ما باید تطبیق پیدا کنیم. مشخصه که تأثیر مارتین روی فاز هجومی تیم فوق‌العاده زیاده، و نمی‌شه اون رو نادیده گرفت. وقتی به همه جنبه‌ها نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که بیشتر برنامه‌های ما برای پیدا کردن فضاهای مناسب برای مارتین و ایجاد خطر برای حریفه. حالا که اون رو نداریم، باید راه‌های جدیدی برای بازی کردن پیدا کنیم که به همون اندازه کارآمد باشه. قطعاً بازی‌مون فرق خواهد داشت، اما امیدوارم همچنان به شکل مؤثری ادامه بدیم."

آرتتا همچنین ابراز امیدواری کرد که تیمش بتونه روز شنبه مقابل لستر سیتی هم به روند پیروزی‌هاش ادامه بده تا اودگارد با بازگشتش دوباره بازوبند کاپیتانی رو به دست بگیره و تیم به فرم اصلی خودش برگرده.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۷ ۰۹:۲۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰