loading
در حال بررسی درخواست شما
توماس آماده نیست
توماس آماده نیست

توماس آماده نیست

آسیب دیدگی ها: چند تصمیم دیرهنگام داریم. توماس پارتی آماده نیست، اما چند بازیکن دیگر هم مشکلاتی دارند و هنوز وضعیت آنها مشخص نیست.

توماس پارتی: او در ترکیب نیست، آماده بازی نیست.

دکلن رایس: او یکی از بازیکنانی است که تصمیم نهایی درباره حضورش در ترکیب دیرهنگام گرفته می شود. امیدواریم او آماده باشد.

گابریل: او هم یکی از بازیکنانی است که حضورش در ترکیب دیرهنگام مشخص می شود.

پارتی مقابل لیورپول: خواهیم دید. باید ببینیم وضعیتش چطور پیش می رود و آیا برای بازی آماده خواهد شد یا نه.

اخبار خروج از آرسنال: کاملا دروغ است. چیزی که دیروز خواندید، نمی دانم از کجا آمده است. کاملا نادرست است و از آن ناراحت هستم.

قرارداد: رابطه خوبی با هیئت مدیره، ادو، تیم و مالکان باشگاه دارم. همه چیز به صورت طبیعی پیش می رود و همیشه به این صورت بوده است. وقتی زمان مناسب باشد، درباره آن صحبت خواهیم کرد.

عملکرد مقابل کریستال پالاس: وقتی تیم به این شکل بازی می کند و می بازد، امیدوار بودم که این روند ادامه پیدا نکند، اما این فوتبال است و این اتفاق می تواند بیفتد، اما من بسیار مطمئن بودم که این روند تغییر خواهد کرد چون می توانستم ببینم تیم، نحوه بازی، عملکرد و ناراحتی و عصبانیت آنها را برای کسب نتیجه ای که شایسته آن بودیم.

غیبت احتمالی بازیکنان ناتینگهام فارست: باید ببینیم با چه آمادگی می توانیم مقابل آنها بازی کنیم. این کاری است که سعی کرده ایم مقابل تیمی با یک مربی که به خوبی می شناسم انجام دهیم. بازی بسیار رقابتی خواهد بود و در دو فصل گذشته تجربیات بدی در آنجا داشته ایم، بنابراین باید خیلی خوب باشیم تا آنها را شکست دهیم.

اعتماد به نفس گابریل مارتینلی: تقسیم گل ها واقعاً مهم است، اما برای بازیکنان اعتماد به نفس مهم است و برداشتن مقداری از اضطراب و به ثمر رساندن دو گل زیبا مانند کاری که او انجام داد، تأثیر مثبت زیادی روی او خواهد داشت.

میراث یورگن کلوپ: فکر می کنم او لیگ را بسیار بهتر کرده است. اول از همه شخصیت، کاریزما، نحوه انتقال ایده ها و اشتیاق به بازی او چیزی خاص است. او سهم بزرگی در رشد این لیگ داشته است و من عاشق نحوه انجام آن هستم. احساساتی که به کارش می گذارد و زمانی که جنبه انسانی را توضیح می دهد و دلایل و چالش های مربوط به کار ما را بیان می کند، فکر می کنم فوق العاده است. وقتی کسی کاری را که او برای آن باشگاه در لیگ انجام داده است، انجام می دهد، باید به آن احترام گذاشت و اساساً از او تشکر کرد، زیرا فکر می کنم او لیگ را بهتر کرد، باعث پیشرفت مربی ها شد و این لیگ را بسیار زیباتر و جذاب تر کرد.

سختی موفقیت به عنوان مربی لیگ برتر: نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. من فقط با آرسن ونگر صحبت کرده ام و او کارش را مانند همه ما انجام داد. ما ساعت های زیادی از زندگی خود را وقف آن می کنیم و گاهی اوقات احساس می کنیم که دیگر به خوبی زندگی نمی کنیم. این اتفاق می تواند زمانی که شما یک بازیکن هستید، زمانی که هر کاری را می توانید انجام می دهید بیفتد، و به عنوان یک مربی، باید در مدیریت انرژی و زمان خود و میزان سرمایه گذاری روی آن محتاط باشید، زیرا بسیار اعتیاد آوره. من عاشق آن هستم، جوان هستم و انرژی زیادی دارم، اما می فهمم که بعد از سال های زیاد، دیگه اینطوری نیست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ۱۰:۴۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰