loading
در حال بررسی درخواست شما
حرفم درباره سیتی این نبود
حرفم درباره سیتی این نبود

حرفم درباره سیتی این نبود

⁉️درباره اینکه آیا بازیکنانش قبل از بازی چنین نتیجه‌ای را پیش‌بینی کرده بودند:

باید بررسی کنم اما فکر نمی‌کنم که چنین نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی بود. بازی خیلی احساسی شد، خیلی بیشتر از آن چیزی که می‌خواستیم، اما از عملکرد تیم بسیار راضی‌ام، از نحوه بازی، موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، و چگونگی تسلط بر بازی. بعد از 2-0 نتیجه باید خیلی بیشتر از این می‌بود. اما این لیگ برتر است، کیفیت حریف، کیفیت لسترسیتی، آن‌ها دو گل زدند و من حتی بیشتر خوشحال شدم از اینکه تیم چطور با این شرایط مواجه شد. از نظر احساسی عالی بود، با کنترل کامل و درک واضح از اینکه چه باید بکنیم، چگونه باید به فضاها حمله کنیم و به کارهایی که از قبل انجام می‌دادیم ادامه دهیم. فکر می‌کنم کاملاً شایسته پیروزی در این بازی بودیم.
⁉️درباره از دست دادن برتری دو گله در نیمه دوم:

خیلی نگران‌کننده بود، به‌خصوص در این شرایط و با عملکردی که ارائه دادیم. تئوراً نباید به این نقطه می‌رسیدیم اما این فوتبال است و زیبایی آن در مقایسه با بسیاری از ورزش‌های دیگر همین است. سپس باید به شیوه دیگری بازی را ببریم و با پشتیبانی فوق‌العاده هوادارانمان، که دوباره بی‌نظیر بودند، این کار را کردیم.


⁉️درباره اینکه آیا گل دوم تروسارد به‌عنوان گل به خودی ثبت شده:

امیدوارم که نه. این ناامیدکننده است، چون امروز او کارهای زیادی برای گلزنی انجام داد، تعداد موقعیت‌هایی که داشت فوق‌العاده بود، و به هر حال، نقش او در تیم امروز خیلی خوب بود.


⁉️درباره پیروزی بعد از اینکه منچسترسیتی امتیاز از دست داد:

این ششمین بازی ما در لیگ برتر است. ما در سپتامبر هستیم و می‌خواهیم هر بازی را ببریم و تمام تلاشمان را برای این کار می‌کنیم. همین و بس. بازی به بازی پیش برویم و هر هفته سعی کنیم بهتر شویم.


⁉️درباره سطح بالای تنش در یک بازی در سپتامبر:

ما درباره این موضوع در سپتامبر صحبت می‌کنیم، صرف نظر از اینکه چه می‌کنیم، هنوز در سپتامبر هستیم. البته که می‌خواهیم پیروز شویم و شروع به ساختن پایه درست برای فصل کنیم و در هر رقابت در جایگاهی باشیم که می‌خواهیم. برای این کار باید به بردن ادامه دهیم، بردن، بردن. این همان چیزی است که از ما انتظار می‌رود. شما سطح تیم‌های دیگر لیگ را می‌بینید، اما ما فقط می‌توانیم کاری را که خودمان انجام می‌دهیم کنترل کنیم.


⁉️درباره پیروزی در یک بازی دشوار:

خیلی خوشحالم - این همان چیزی است که به آنها گفتم. بازی سخت و خشن شد، شرایط دشوار شد، از نظر احساسی سخت بود که بپذیریم با این همه موقعیت و گل‌هایی که باید می‌زدیم، به نتیجه نرسیدیم. اما حالا چه؟ نباید برای خودت متأسف باشی، باید مسئولیت بپذیری، ریسک بیشتری کنی. نوانری، 17 ساله - اولین باری که توپ به دستش رسید، دو یا سه بازیکن را پشت سر گذاشت و می‌خواست شوت بزند. من عاشق این نوع بازی هستم، اگر می‌خواهی اینجا بازی کنی و در این سطح باشی، باید با این شجاعت بازی کنی. من واقعاً، واقعاً از تیم امروز به‌خاطر این کارشان قدردانی می‌کنم.

⁉️درباره ضربات کرنر ثابت بوکایو ساکا:

این فقط یک ویژگی اضافی نیست، بلکه تغییر دهنده بازی است. وقتی او در مقابل دروازه است و توپ را به تور می‌رساند، این یک تغییر دهنده بازی است. این همان چیزی است که او باید در این سطح به‌طور مداوم انجام دهد و دیگران هم باید کارهای دیگری انجام دهند. فکر می‌کنم امروز 17 کرنر به دست آوردیم، باید از بقیه هم گل می‌زدیم. ما به هر ابزار ممکنی نیاز داریم تا همیشه تهدیدی برای حریفان باشیم.

⁉️درباره اینکه آیا می‌خواست تروسارد را قبل از گل سوم تعویض کند:
نه.

⁉️درباره اینکه آیا کالافیوری خوش‌شانس بود که اخراج نشد:

صحنه را ندیدم، اما وقتی آن اتفاق افتاد واقعاً نگران شدم، چون داور خطا گرفت، اما تکرار را ندیدم.

⁉️درباره اظهاراتش در مورد منچسترسیتی در آخرین کنفرانس مطبوعاتی:

می‌توانم خیلی واضح تکرار کنم، من پپ را دوست دارم و از زمانی که ۱۰ ساله بودم او را تحسین می‌کردم. من عمیقاً به او احترام می‌گذارم و بسیار سپاسگزارم برای همه چیزهایی که برای من انجام داده و همچنان هم انجام می‌دهد. او را یک دوست می‌دانم. من هر عضو کادر فنی آنجا را دوست دارم و به آنها احترام می‌گذارم، زیرا چهار سال با آنها کار کرده‌ام. وقتی می‌گویم آنها را می‌شناسم، منظورم این است که می‌دانم چقدر سخت کار می‌کنند.
تا به حال کسی را ندیده‌ام که به اندازه پپ و مربیان و همه افراد آن باشگاه فوتبال برای موفقیت مداوم کار کنند. دلیل اینکه آنها به این سطح رسیده‌اند، این است که آن گرسنگی برای پیروزی را حفظ می‌کنند و این دقیقاً همان چیزی است که من یاد گرفته‌ام و منظورم هم همین است.
نمی‌توانم از این واضح‌تر بگویم. اگر بخواهید می‌توانم تکرار کنم، اگر کسی بخواهد رابطه‌ای را خراب کند، این دست من نیست. آن احساس عمیق است، پپ می‌داند، کادر فنی می‌دانند. من هنوز هم امروز با آنها، با هیئت مدیره، با مالکیت، و همه افراد باشگاه رابطه دارم، و اگر چنین نبود، رابطه‌ام واقعی نبود، اما هست.
اگر کسی بخواهد چیز دیگری را از حرف‌هایم برداشت کند، باید بگویم که ورزش باید درباره این اراده برای پیروزی باشد. آنها این اراده را دارند، من هم دارم، ما هم داریم، به‌خصوص چون هنوز به آن سطح نرسیده‌ایم. آنها حتی اگر بیش از هر کس دیگری این اراده را داشته باشند، باید از آنها بیاموزیم و این برای من الهام‌بخش است. من آنجا بوده‌ام و می‌دانم. این دستاورد خارق‌العاده است زیرا آنها این ذهنیت را دارند. امیدوارم که این موضوع واضح باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۸ ۱۱:۱۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰