loading
در حال بررسی درخواست شما
ساکا نیازی به انگیزه ندارد
ساکا نیازی به انگیزه ندارد

ساکا نیازی به انگیزه ندارد

بعد از کسب پیروزی قاطعانه 5-0 برابر برنلی در تارف مور، میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در مورد برد، فرم مارتین اودگارد، پایان زودهنگام بازی‌ها، گل‌های بوکایو ساکا و رویارویی با پورتو در روز چهارشنبه پاسخ داد. در اینجا متن کامل مصاحبه آمده است:

  • درباره پیروزی چشمگیر امروز:

بله، از عملکرد و نتیجه، هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی، واقعا خوشحالم. مشارکت تک تک بازیکنان بسیار خوب بود و این واقعیت که تیم به دنبال نتیجه بهتری بود، مرا خوشحال می‌کند. آن‌ها راضی نبودند، می‌خواستند گل‌های بیشتری بزنند و گلی دریافت نکنند، بنابراین از دیدن این ثبات واقعا خوشحالم.

  • آیا تسلط ما بیشتر از گل‌هایمان باعث خوشحالی شما می‌شود؟

بله، بدیهی است که می‌خواهیم بر بازی مسلط باشیم و تا حد امکان در زمین حریف بازی کنیم. فکر می‌کنم در حال حاضر تهدید، هدف، فعالیت و ارتباط بازیکنان روان است و آن‌ها واقعاً آن را می‌خواهند. ما الان در اوج هستیم و باید آن را حفظ کنیم. حالا لیگ برتر را ترک می‌کنیم و به مصاف پورتو می‌رویم، می‌دانیم که بازی در یک محیط سخت و مقابل تیمی بسیار دشوار خواهد بود، و فقط باید خوب آماده شویم تا دوباره خودمان باشیم.

  • درباره تاثیرگذاری مارتین اودگارد در نقش جدیدش:

فکر می‌کنم از نظر اعتماد به نفس در شرایط خیلی خوبی است و از نظر فیزیکی هم همینطور. دفاع، حمله، ارتباط، حرکتی که در سمت راست به ما داد، واقعا خوب است. او به فرم خوبی رسیده است.

  • کشتن زودهنگام بازی‌ها چقدر مهم است؟

در حال حاضر در مقابل دروازه حریف کارایی بالایی نشان می‌دهیم و به خصوص می‌بینید که با چه هدفی و چه شکلی بازی می‌کنیم. ما همیشه می‌خواهیم رو به جلو حرکت کنیم و تهدیدآمیز باشیم، و بازیکنان خط حمله در حال حاضر ارتباط خوبی با هم برقرار کرده‌اند. این یک داستان متفاوت است زیرا به ما آرامش بیشتری می‌دهد، به خصوص برای به پایان رساندن بازی‌ها.

  • آیا وقتی بازی‌ها را خیلی خوب کنترل می‌کنیم، می‌توانیم بی‌خیال شویم؟

نمی توانیم به این فکر کنیم، باید با انرژی، اشتیاق و جنگندگی در هر بازی بازی کنیم. هنوز راه زیادی باقی مانده است - تنها کاری که باید انجام دهیم حفظ این انگیزه، کسب حق بردن بازی‌ها و تمرکز است. بعدش چه می‌شود، خواهیم دید.

  • درباره کار کردن با بوکایو ساکا روی ضربات نهایی‌اش:

سعی می‌کنیم بازیکنانمان غیرقابل پیش‌بینی باشند و مطمئنم حریفان خیلی ما را نگاه می‌کنند، و باید راه‌هایی پیدا کنیم تا برای آن‌ها مشکل ایجاد کنیم. او این توانایی را دارد و در موقعیت‌های مختلف داخل و اطراف محوطه جریمه تمرین زیادی می‌کند، و امروز دوباره دو ضربه نهایی درخشان داشت.

  • آیا گمانه زنی‌های اخیر ساکا را انگیزه داد؟

هیچ اطلاعی ندارم، این سوالی است که باید از او بپرسید، اما فکر نمی‌کنم بوکایو به انگیزه بیشتری نیاز داشته باشد.

  • درباره پختگی ساکا در سن کم...

ما از قبل او را (به عنوان یک بازیکن باتجربه) می‌بینیم، به خصوص بازیکنان هجومی، وینگر هایی با سطح ثبات و آمار (او) چیزی است که به ندرت پیدا می‌شود، اما این اتفاقی نیست، مطمئناً. وقتی هر روز او را تماشا می‌کنید، نحوه تمرینش، نحوه تلاشش، کیفیت‌هایی که دارد، و می‌بینید که می‌تواند بیشتر از این هم باشد.

  • آیا خوشحالی گل مارتین اودگارد به دلیل اظهارات در مورد جشن‌های هفته گذشته ما بود؟

نمی‌دانم، متوجه نشدم که آن حرکت را انجام داد. اما  در رختکن واقعاً خوشحال بود. همانطور که امروز دوباره بازی کرد، فوق العاده بود. من فکر نمی‌کنم نیاز به ارسال پیامی داشته باشد، او باید خودش باشد. باید کاری را که فکر می کند انجام دهد، و اگر فکر می کند کاری را انجام دهد، آن را انجام دهد و با عواقب آن کنار بیاید، زیرا برخی افراد آن را دوست خواهند داشت و برخی دیگر نه، اما ما واقعاً او را دوست داریم.

  • ما چقدر در این فصل تشنه هستیم؟

ما خواهان چیزای بیشتری هستیم و می‌دانیم که تفاضل گل برای بالا بودن چقدر مهم است. هر بازیکنی، چه یک دقیقه بازی کند یا ۳۰ دقیقه، کمک‌هایی که مایل است به تیم بدهد واقعاً مثبت است، پس بیایید به انجام آن ادامه دهیم.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۱:۰۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰