loading
در حال بررسی درخواست شما
من واقعاً هیجان‌زده هستم
من واقعاً هیجان‌زده هستم

من واقعاً هیجان‌زده هستم

تیم شمال لندنی در روز پایانی مسابقات، در شرایطی میزبان اورتون خواهد بود که همچنان شانس کسب عنوان قهرمانی را در اختیار دارند. اگرچه منچستر سیتی تنها با دو امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال صدرنشین است، اما نتیجه دیدار حساس آبی‌های منچستر برابر وست‌هام می‌تواند سرنوشت جام قهرمانی را تعیین کند. در این مقاله از زبان آرتتا به بررسی جزئیات و چشم‌ اندازهای هیجان‌ انگیز هفته پایانی خواهیم پرداخت.

آرتتا در خصوص حس و حال خود در آستانه این هفته سرنوشت‌ ساز گفت: "این یکی از بزرگ‌ترین هفت‌ه‌ ها برای بسیاری از ما و قطعاً مهم‌ترین لحظه است. من واقعاً هیجان‌ زده هستم و منتظر روز یکشنبه و رویارویی با اورتون هستم. بدیهی است که بسیار امیدوار نیز هستم که نتیجه دلخواه را کسب کنیم."

در خصوص اینکه آیا شکست سیتی مقابل وست‌هام می‌تواند روحیه بازیکنان را افزایش دهد، آرتتا چنین گفت: "امید همچنان وجود دارد، اما تحقق نیافت. اکنون ما باید وظیفه خود را انجام دهیم که کار دشواری خواهد بود، زیرا اورتون در شرایط خوبی به سر می‌برد. بنابراین، ما باید ثابت کنیم که از حریف برتر هستیم و بازی را ببریم. سپس امیدواریم وست‌هام روز خوبی را پشت سر بگذارد و به ما در تحقق رویای خود کمک کند. این چیزی است که ما انتظارش را داریم."

آرتتا در مورد لزوم گفتگو با دیوید مویس، سرمربی وست‌هام که نقش کلیدی در آغاز دوران بازیگری او داشت، چنین گفت: "فکر نمی‌کنم لازم باشد با او صحبت کنم، اما او نقش بسیار مهمی در دوران حرفه‌ای من نه تنها به عنوان یک بازیکن، بلکه به عنوان یک انسان نیز داشت. او می‌تواند به ما در تحقق رویایمان که همان قهرمانی در لیگ برتر است، کمک کند. این امر برای من باورنکردنی خواهد بود و همیشه در خاطراتم باقی خواهد ماند."

سرمربی اسپانیایی آرسنال در مورد اینکه آیا بازیکنانش جریان بازی سیتی مقابل وست‌هام را دنبال خواهند کرد یا نه، چنین گفت: "تنها چیزی که ما در این خصوص بحث کرده‌ایم این است که باید برای خود فرصت زندگی یک روز زیبا در روز یکشنبه را فراهم کنیم که در آن رویا همچنان زنده و ممکن باشد. فوتبال همین است. وقتی به آن روز رسیدیم، فقط باید لحظه را زندگی کنیم، درست مثل هر هفته دیگر بازی کنیم و درک کنیم که برای تحقق این رویا باید بازی را ببریم. سپس باید دوباره امیدوار باشیم که وست‌هام به ما در تحقق این رویا کمک کند، اما این بخش به عهده ماست و تنها چیزی است که می‌توانیم بر آن تمرکز کنیم."

آرتتا با قاطعیت اعلام کرد که در این لحظات حساس، نمی‌تواند به این فکر کند که چه خواهد کرد اگر آرسنال قهرمان نشود: "من نمی‌توانم اینطور فکر کنم. فقط فکر می‌کنم که ما بازی را خواهیم برد و امیدوارم اتفاق زیبایی رخ دهد. بیایید منتظر بمانیم."

سرمربی آرسنال در پاسخ به این سوال که آیا در اردوگاه شاگردانش هیجان و اشتیاق برای قهرمانی حس می‌شود، گفت: "بله، در سرتاسر باشگاه این اشتیاق را حس می‌کنم. ما در روز آخر فصل در حال بازی برای قهرمانی لیگ برتر هستیم. جام قهرمانی لیگ برتر تقریباً 20 سال است که به ورزشگاه امارات نیامده است، پس مدت زمان بسیار طولانی است. بنابراین بله، ما باید بسیار امیدوار باشیم. جام در آنجا خواهد بود و کسب آن امکان‌پذیر است. ما باید وظایف خود را انجام دهیم و سپس منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد."

آرتتا با اشاره به این نکته که تاکنون هیچ تیمی تا روز آخر موفق به جبران اختلاف امتیاز با صدرنشین نشده است، گفت: "این چیزی نیست که تغییر کند، درست است؟ این یک احتمال است - اگر اتفاقی رخ دهد، پس احتمال وقوع چیز دیگری نیز بیشتر می‌شود. امیدواریم چنین
آرتتا در ادامه صحبت‌ هایش به تجربیات گذشته و نحوه مقابله منچستر سیتی با چالش‌ های مشابه در روزهای پایانی فصل اشاره کرد:

"شکست دادن هر تیمی در لیگ برتر کار بسیار سختی است و زمانی که چیزی روی کفه ترازو باشد، این وظیفه حتی سخت‌تر می‌شود. این مسئله‌ ای است که قطعاً در کنترل ما نیست."

با این حال، آرتتا اظهار داشت که با وجود اینکه بسیاری معتقدند سیتی تقریباً جام را از آن خود کرده است، اما آنها همچنان شانس قهرمانی دارند:

"همه ما می‌دانیم که آنها کمی نزدیک‌تر هستند، زیرا یک بازی کمتر دارند و باید در خانه بازی کنند، اما آنها با یک حریف واقعاً سرسخت روبرو خواهند شد. ما در این فصل و فصل‌های گذشته دیده‌ایم که شکست دادن آنها واقعاً سخت است. مطمئناً آنها تمام تلاش خود را خواهند کرد و امیدوارم بتوانند به ما در تحقق رویایمان کمک کنند."

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا با پپ گواردیولا، سرمربی سیتی صحبتی داشته است، گفت: "خیر."

او همچنین در مورد شانس شکست یا تساوی سیتی مقابل وست‌هام، اظهار داشت: "باخت یا تساوی، این چیزی است که ما به آن نیاز داریم. این مسلم است."

سرمربی اسپانیایی آرسنال در ادامه با اشاره به دستاوردهای چشمگیر منچستر سیتی در سال‌های اخیر، باور خود به امکان شکست این تیم و قهرمانی آرسنال را اینگونه بیان کرد:

"اگر امروز به این باور نداشتم، تصور کنید در ماه آگوست چقدر نمی‌توانستم به آن باور داشته باشم. از ماه آگوست تا 38 بازی برابر منچستر سیتی و آنچه که در 20 سال گذشته به عنوان یک باشگاه انجام داده‌اند، با توجه به آنچه ما در 20 سال گذشته در لیگ برتر انجام داده‌ایم، ما هیچ شانسی نداشتیم. ما نمی‌توانیم اینطور شروع کنیم. ما باید حتماً باور داشته باشیم."

آرتتا در ادامه به نقش باشگاه‌های سابق خود یعنی منچستر سیتی و اورتون به همراه دیوید مویز در سرنوشت آرسنال اشاره کرد و گفت: "این زیبایی این صنعت است که شما با افرادی روبرو می‌شوید که تجربیات مشترکی با آنها در زندگی داشته‌اید و این برای شما از نظر شخصی بسیار مهم است و اکنون چیزی از آنها می‌خواهید. امیدوارم این اتفاق بیفتد."

در پاسخ به این سوال که آیا فصل جاری را موفق می‌داند یا خیر، آرتتا با قاطعیت پاسخ داد: "بله، اما ما برای پیروزی اینجا هستیم. این هدف من است و تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنم."

سرمربی توپچی‌ ها همچنین در مورد رای‌ گیری ماه آینده برای لغو سیستم کمک ویدیویی داوری (VAR) در لیگ برتر، اظهار داشت که ابتدا باید جلسه‌ ای با باشگاه داشته باشد تا دلایل و زوایای مختلف این موضوع را درک کند و سپس تصمیم باشگاه را اتخاذ خواهد کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۰:۲۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰