loading
در حال بررسی درخواست شما
پاسخ محکم میکل به شرایط هاورتز
پاسخ محکم میکل به شرایط هاورتز

پاسخ محکم میکل به شرایط هاورتز

  • 🎙در مورد تقاضای و تخصیص بلیط:

من همیشه از فضای باورنکردنی که در امارات در سال‌های اخیر ایجاد شده، قدردانی کرده‌ام. این به لطف تلاش‌های بسیاری از افراد است که در لحظات دشوار به تیم ایمان داشته‌اند. بازیکنان ما نیز نقش مهمی در ایجاد این فضای باورنکردنی داشته‌اند. می‌دانم که برخی چالش‌ها وجود خواهد داشت، اما باشگاه همه تلاش خود را می‌کند تا همه را راضی کند و فضایی بهتر در امارات ایجاد کند.

  • 🎙در مورد تأثیر پپ گواردیولا:

همیشه گفتم که پپ بهترین مربی دنیا است. من خیلی چیزها از او یاد گرفتم، فقط برای مقایسه اوضاع مثلا ایلکای [گوندوگان] و آنچه در مورد خود هنگام پیوستن به پپ گفت توجه کنید. وقتی 15 ساله بودم به بارسلونا رفتم و تحت هدایت یوهان کرایوف فوتبال را به شکلی کاملاً متفاوت دیدم. پپ باعث شد که من به فوتبال به شکلی جدید فکر کنم.

  • 🎙در مورد آنچه میکل بعد از بازی روز شنبه به لیساندرو مارتینز گفت:

از دیدنش خوشحال شدم. می‌شناسمش و از اینکه دوباره او را پس از مصدومیت دیدم خوشحال شدم. برای هم برای فصل آینده آرزوی موفقیت کردیم و این یک بازی رقابتی بسیار خوب برای ما بود.

  • 🎙در مورد آنچه او در برابر بارسلونا انتظار دارد:

بازی فردا با بازی روز شنبه متفاوت خواهد بود زیرا سطحش بالاتر است، حریف قوی‌تر است و تماشاگران بیشتری حضور خواهند داشت. بنابراین انتظار داریم که بازی فردا هم بسیار رقابتی باشد.

  • 🎙در مورد اینکه آیا این بازی نسبت به بازی با منچستریونایتد بیشتر بر کنترل توپ متمرکز خواهد بود:

بارسلونا تیمی است که همیشه توپ را در اختیار دارد و سعی می‌کند آن را به سرعت پس بگیرد. ژاوی را خیلی خوب میشناسم و من مطمئنم که او هم همین کار را خواهد کرد.

  • 🎙در مورد اینکه آیا کیران تیرنی بخشی از برنامه ها است:

او در برنامه‌های ما قرار دارد و بازی خوبی در شنبه انجام داد. همیشه در پیش فصل خوب بازی می کند. ما می‌خواهیم رقابتی در تیم ایجاد کنیم و سطح هر فرد را افزایش دهیم. این به تیم کمک می‌کند تا به سطح بالاتری برسد.

  • 🎙در مورد امیل اسمیت رو با انگلیس زیر 21 سال قهرمان شد:

همه از اینکه او جام را برده، خوشحال بودیم. فصل سختی را پشت سر گذاشته بود، اما با تلاش زیاد به تیم ملی انگلیس رسید و به خوبی در این رقابت بازی کرد. ما خوشحالیم که او دوباره به تیم ما بازگشته است.
می‌توانید ببینید که انرژی متفاوتی دارد، نحوه بازگشتش به ما نشان می‌دهد که در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و دیدن او دوباره با ما عالی است.

  • 🎙در مورد اینکه آیا تیم اکنون تجربه بیشتری دارد:

بله، من فکر می‌کنم وقتی او (ژسوس) در مورد اضطراب یا عدم اطمینان یا تردید در برخی لحظات صحبت می‌کند، منظورش این است که ما در برخی بازی‌های مهم، به ویژه 3 بازی مساوی کردیم و این باعث شد که کمی ناامید شویم و اعتماد به نفس خود را از دست بدهیم. این به سیتی کمک کرد تا نیروی حرکت پیدا کند و در نهایت قهرمان شود.

  • 🎙در مورد تصمیم کاپیتان دوم:

ما باید کمی بیشتر صبر کنیم تا ترکیب تیم را مشخص کنیم و اونجا نقش‌های بازیکنان را تعیین می کنیم. وقتی تصمیمی می‌گیریم، باید آن را نهایی کنیم. اگر خیلی زود تصمیم بگیریم، ممکن است مجبور شویم آن را تغییر دهیم زیرا بازار بسیار غیرقابل پیش‌بینی است. من نمی‌خواهم این کار را انجام دهم.

  • 🎙در مورد اینکه آیا خط میانی به اندازه کافی فیزیکی است:

باید بالانس درستی پیدا کنیم. اما یکسال پیش گرانیت هیچ وقت نمیتونست تو پست هافبک-مهاجم ایفای نقش کنه. پس بیایید کارمونو انجام بدیم. اولین باریه که برای اولین بار با چهار بازیکن میانی/هافبک بازی کردیم و سه نفر از اونا هیچوقت برای ما بازی نکرده بودن. پس چی شد؟ سه نفر از چهار نفر، هیچوقت با هم بازی نکرده بودن. خب؟، با آرامش! روز به روز، کارای درست رو انجام بدید، به بازیکنان فرصت بدید تا خودشون رو در کارای درست جا بندازن و همه چی خوب میشه. شما از کلمه ی "فیزیکی" استفاده کردید. پس اگه من گرانیت و کای رو بذارم کنار هم و از شما بپرسم کدوم فیزیکی تره؟ شما چی میگید؟ کای 1.91 سانتیمتر قد داره. پس بستگی داره منظور از فیزیکی چیه. فیزیکی یعنی دویدن، دنبال مهاجم دویدن، تکل زدن. بستگی داره. پس ما با کیفیت هایی که بازیکنان دارن تطبیق میدیم. این خوبه که گزینه های دیگه ای هم داریم. وقتی بازی فیزیکی تری داریم، ما هم میتونیم خیلی فیزیکی بشیم. گزینه های درستی داریم.

  • 🎙در مورد انگیزه و اشتیاق در این فصل:

 این انگیزه وجود دارد و فکر می‌کنم اعتقاد دیگری هم وجود دارد که که ما به عنوان یک تیم خیلی رشد کردیم. اون انگیزه در بین بازیکنان وجود داره که میتونیم بازی رو ببریم، می‌تونیم گزینه‌هامون رو به یک سطح متفاوت، در یک فصل پر چالش و امیدوارکننده که در پیش داریم ببریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۴ ۱۰:۱۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰