loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری میکل آرتتا پیش از بازی با برنتفورد
کنفرانس خبری میکل آرتتا پیش از بازی با برنتفورد

کنفرانس خبری میکل آرتتا پیش از بازی با برنتفورد

میکل آرتتا در مورد وضعیت تیم و آخرین اخبار مربوط به بازیکنان تیم صحبت کرده است. او اعلام کرده است که دکلن رایس هنوز تمرین نکرده است و احتمالاً مشکل جدی‌ای ندارد، اما هنوز احساس ناراحتی می‌کند. لئاندرو تروسارد نیز برای فردا در دسترس نخواهد بود و باید روز به روز ببینیم که وضعیت او چگونه پیشرفت می‌کند. همچنین، گابریل مارتینلی و توماس پارتی نیز برای فردا در دسترس نخواهند بود.

در مورد اشتباهاتی که در آخر هفته به ما ضربه زد:

اشتباهات و خطاها بخشی از فوتبال هستند و اجتناب ناپذیر. گاهی اوقات باید شانس داشته باشید که اشتباه کنید اما حریف شما را مجازات نکند. اما این بار این اتفاق نیفتاد. به وضوح وقتی توپ به مدیسون رسید و سون در جلوی توپ بود، اوضاع نمی‌توانست بدتر از این باشد. آنها کیفیت خود را در تمام کردن این اقدامات نشان دادند. این تلخ است زیرا آن لحظه، نقطه عطف بازی بود و ما باید قبول کنیم که این اتفاق افتاده است. وقتی این اتفاق می‌افتد، عوامل دیگری نیز وجود دارند که به آن کمک می‌کنند و باید به جلو حرکت کنیم.

در مورد نیاز ما به گلزنی بیشتر از سوی مهاجمان:

هر مهاجمی در طول فصل فوتبالی خطاها و اشتباهاتی دارد و این امر طبیعی است. اما در آخر هفته، ما به اندازه کافی کارآمد نبودیم و این باعث شد که بازی به شکل منفی برای ما تغییر کند. در لحظات تصمیم‌گیری در بازی‌های بزرگ، باید در محوطه جریمه حاضر باشید و تفاوت را ایجاد کنید. اما این اتفاقات بخشی از فوتبال هستند و همه مهاجمان در سراسر لیگ با آن مواجه می‌شوند.

در مورد فرصتی که جام کارابائو برای چرخش بازیکنان ارائه می‌دهد:

تعدادی از بازیکنان نیاز به دقایق بیشتری دارند و قطعاً فردا فرصتی برای آنها خواهد بود. او همچنین اشاره کرده است که این فرصت می‌تواند شامل بازیکنان جوان نیز شود. اما آرتتا همچنین توضیح داده است که در حال حاضر تیم ما از 24 بازیکن تشکیل نشده است و تغییر 11 یا 12 بازیکن در فردا امکان‌پذیر نیست.

در مورد اینکه آیا شماره 9 های سنتی در فوتبال مدرن کمتر شده‌اند:

این نوع مهاجمان دوباره در حال برگشت هستند. او به عنوان مثال هری کین، هالند، ایوان تونی و میتروویچ را نام می برد که همه آنها مهاجمانی هستند که توانایی زیادی در زدن گل دارند. او همچنین اشاره کرده است که تیم آرسنال در فصل گذشته بیشترین تعداد گل را زده است و این نشان می‌دهد که راه‌های مختلفی برای زدن گل وجود دارد. اما باید بیشتر از آنچه که ایجاد کرده‌ایم، گل بزنیم.

در مورد اهمیت ایوان تونی برای برنتفورد و نحوه بازی آنها:

برنتفورد یک تیم قوی دارد و در فصل‌های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. او به فرانک و کادر مربیگری او تبریک می‌گوید و می‌گوید که آنها کارهای بی‌نظیری انجام داده‌اند. اما در مورد اهمیت ایوان تونی به تیم برنتفورد و نحوه بازی آنها صحبت کرده است.

در مورد اینکه آیا تیم باید بیشتر از نتایج این فصل تحسین بشود:

این توقعاتی است که ما ایجاد کرده‌ایم و همچنین فرهنگی که ما ایجاد کرده‌ایم. ما می‌خواهیم هر بازی را ببریم، بنابراین بله، ما شش بازی بردیم، دو بازی مساوی کردیم، یک عنوان بردیم و این کافی نیست. ما شش بازیکن برتر، داریم که آسیب دیده‌اند. این چیزی است که واقعیته. ما می‌خواهیم بهتر شویم.

در مورد اینکه آیا می‌تواند در بازی مقابل برنتفورد از دیوید رایا استفاده کند:

همه امروز تمرین کردند. اما ترکیب تیم را نمی‌توانم تشکیل دهم، زیرا هنوز برخی از بازیکنان برای فردا مشکل دارند. بنابراین فردا تصمیم می‌گیریم که بهترین تیم را برای رقابت قرار دهیم.

در مورد اینکه آیا در ژانویه قصد داریم مهاجم جدیدی به تیم اضافه کنیم:

در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنیم. ما بازیکنان خوبی در خط حمله داریم. البته در حال حاضر برخی از بازیکنان مصدوم هستند و ما با بازیکنانی که در اختیار داریم ادامه خواهیم داد.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۵ ۰۹:۳۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰