loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا بعد از شکست بورنموث
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا بعد از شکست بورنموث

کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا بعد از شکست بورنموث

  • درباره نتیجه:

از رویکردمان به این بازی از دیروز خیلی خوشحالم. تیم آماده بازی بود و می‌دانستیم چه چالش سختی در پیش داریم مقابل تیمی که نتایجش با آنچه در بازی‌ها نشان داده تناسب ندارد. آنها به شما هیچ زمانی نمی‌دهند و فشار زیادی روی توپ وارد می‌کنند. زمین چمن کوچکی دارند و در برابرشان بازی کردن بسیار سخته اما فکر می‌کنم بازی را خوب خواندیم و شایسته پیروزی بودیم.

  • درباره گل هاورتز و جشن بازیکنان:  

خیلی خوشحالم از پیروزی اما بیشتر از اینکه بخشی از تیمی باشم که امروز انسانیت خود را نشان دادند. بدون اینکه من چیزی به آنها بگویم، همدلی را نسبت به یک بازیکن که سوالاتی درباره‌اش وجود دارد، نشان دادند. امروز آنها مرا بیشتر شیفته خودشون کردند. این تصمیم را به شکلی طبیعی گرفتند و من خوشحالم که این تصمیم را گرفتند. از هوادارانمان هم به خاطر تشویق اسمش سپاسگزارم. اگر کسی در رختکن شایسته این بود، کای هاورتز بود. برای او خیلی خوشحالم.

  • درباره تأثیر گل بر اعتماد هاورتز:

احتمالاً همه چیز را عوض خواهد کرد، اما اول از همه اگر سوالی درباره احساس ما نسبت به او داشت و اینکه چقدر دوستش داریم و قدر کارهایش را می‌دانیم، فکر می‌کنم حالا مطمئن شده. اوسین بولت یک بار گفته بود که من باید 4 سال تمرین کنم تا 9 ثانیه بدوم، گاهی باید خیلی تلاش کنید و نتیجه را نبینید، اما در لحظه‌ جواب را می‌بینید. مطمئنم با آنچه در چند هفته گذشته از سر گذرانده، این لحظه ارزش همه آن لحظات را داشته است.

  • درباره مصدومیت ساکا:

هنوز نمی‌دانم، فرصت صحبت با او را نداشته‌ام. فکر می‌کنم لگد خورد، همان ناحیه قبلی نبوده. نمی‌دانم. گابی هم پس از بازی لنگ می‌زد. باید ببینیم وضعیتشان چگونه است.

  • آیا می‌دانستید هاورتز پنالتی را میزنه؟ 

زیبایی‌اش همین است، آنها ابتکار عمل به خرج می‌دهند و تصمیم‌گیری می‌کنند. ازشون نپرسیدم. تصور می‌کنم ساکا باید می زد، ابتدا به مارتین داد بزنه، بعد به کای. اهمیتی ندارد، زیبایی‌اش در این لطف و این است که بازیکنان می‌توانند چنین گام‌ها و تصمیم‌هایی بردارند.

  • آیا امروز هاورتز به این لحظه نیاز داشت؟

همه سعی کرده‌ایم حمایت‌های لازم و ابزارهای مناسب را در اختیارش بگذاریم تا کاری که باید انجام دهد را انجام دهد. او در بازی‌ کارهای عالی انجام می‌دهد، موضوع همین لحظه بود که باید حل می‌شد و امروز حل شده است. نشان دادن این میزان همدلی و درک و نگرانی و مراقبت از یک نفر، کار بزرگی است.

  • درباره انتقادات نسبت به هاورتز:

نمی‌دانم، من اینجا نیستم تا قضاوت کنم. آنچه می‌توانم بگویم این است که همه‌مان هر روز سطح تعهد، تمایل، نگرش، درک و کیفیت او را می‌بینیم که در سطح بالایی است و باید خودش را به هر شکل نشان دهد. امروز باید خودش را به شکل گل‌زن نشان می‌داد که نشان داد.

  • آیا نتایج امروز نشان نمی‌دهد که زود است فصل را قضاوت کنیم؟

این اتفاق خواهد افتاد، هیچ‌کس نمی‌تواند هر بازی را در این لیگ ببرد، هر 3 روز یکبار بازی می کنیم. ما باید در کارمان ثبات داشته باشیم. باید تیم مناسب را انتخاب کنیم تا بازی را ببریم. بعضی روزها امکان‌پذیر نیست. این هفتمین بازی فصل است، مسابقه‌ای طولانی است. 

  • درباره بازی بعد مقابل سیتی:

خیلی خوشحالم که بازی را بردیم، تنها چیزی که می‌توانیم کنترل کنیم همین است. فقط به این فکر می‌کنم که چطور مقابل لنس آماده شویم، بازی سختی در خارج از خانه در روز سه‌شنبه داریم. سیتی مرحله بعدی است اما الان باید روی بازی سه‌شنبه تمرکز کنیم و تصمیم درستی درباره ترکیب بگیریم تا سطح فعلی را حفظ کنیم.

  • درباره احتمال قرار گرفتن در صدر جدول با پیروزی مقابل سیتی:

عالی خواهد بود اما یک بازی دیگر داریم و اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. 

  • درباره عدم دریافت گل در تمام بازی‌های خارج از خانه:

این موضوع بسیار مهم است، برای پیروزی در این لیگ نگه‌داشتن دروازه برای ما حیاتی خواهد بود، به ویژه در خارج از خانه. چالش بعدی این است که آیا می‌توانیم این را در امارات هم ادامه دهیم و ثبات داشته باشیم؟


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۸ ۲۳:۰۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰