loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از دیدار با اورتون
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از دیدار با اورتون

کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از دیدار با اورتون

قبل از بازی ما مقابل اورتون در پارک گودیسون در روز یکشنبه، میکل آرتتا در لندن کلنی با رسانه ها روبرو شد تا پیش نمایشی از بازی ارائه دهد. از سرمربی در مورد آماده کردن بازیکنان برای آخر هفته پس از وقفه تیم های ملی، اخبار تیم، بازگشت به پارک گودیسون و موارد دیگر سؤال شد.

  • در مورد بازگشت بازیکنان از بازی های ملی و اینکه آیا آنها برای آخر هفته آماده هستند:

خوب هستند. همه آنها سالم برگشتند و امروز تمرین کردند، پس در وضعیت خوبی هستند.

  • در مورد آمادگی توماس پارتی:

هنوز چند هفته مانده است. مصدومیت عضلانی دارد و خوب پیشرفت می کند، اما هنوز چند هفته مانده است.

  • در مورد سایر بازیکنان موجود برای روز یکشنبه:

بقیه در دسترس هستند.

  • در مورد درد آشیل ساکا:

خوب است. امروز به طور عادی تمرین کرد، بنابراین چیزی برای گزارش وجود ندارد. هر بازیکنی درد یا مشکلی دارد. این در ورزش های حرفه ای طبیعی است، اما چیزی برای نگرانی وجود ندارد.

  • در مورد قرارداد اودگارد:

او کاپیتان ماست. بازیکن بسیار مهمی برای ما در حال حاضر است، بازیکنی برای الان و آینده. ما از داشتنش بسیار خوشحالیم و می خواهیم او را برای مدت طولانی اینجا نگه داریم. من همیشه خوش بین هستم و ما رابطه بسیار خوبی با مارتین و مدیر برنامه هایش داریم. واقعاً به آنها نزدیک هستیم و هر زمان که این قرارداد تایید شد، آن را اعلام خواهیم کرد.

  • در مورد هیجان برای چند هفته آینده، از جمله لیگ قهرمانان، اورتون و دربی شمال لندن:

واقعاً در مورد آن هیجان زده هستم. الان، اورتون تنها چیزی است که در ذهن داریم. بدیهی است که رکورد ما برای خودمان صحبت می کند. در شش سال گذشته ما در آنجا برنده نشده ایم، بنابراین باید پیروزی را به دست آوریم و می دانیم که برای شکست دادن آنها در آنجا باید در بهترین حالت خود باشیم و این چیزی است که ما موفق به انجام آن نشده ایم، بنابراین از آنجا شروع خواهیم کرد.

  • در مورد نگاه به جلو برای بازی خارج از خانه با اورتون:

خب واضحه من دلبستگی عاطفی بزرگی به آن باشگاه فوتبال دارم، به روشی که با من رفتار کردند و سال‌هایی که در آنجا گذراندم. خاطرات باورنکردنی که دارم، بنابراین همیشه قدردان هستم. بخش بزرگی از دوران بازیگری من بود و اکنون به عنوان یک مربی باید مقابل آنها بازی کنم و بدیهی است که می خواهم آنها را شکست دهم.

  • در مورد برنامه ریزی برای موفقیت در این بازی:

قبل از اینکه من بیایم، زمین‌هایی بود که ۱۷ سال گذشته در آن برنده نشده بودیم، و این کار را انجام داده‌ایم، بنابراین اهمیت حل این موضوع را درک می کنم.

  • در مورد اینکه با ملی‌پوشان بازگشته از تیم های ملی چقدر تمرین کرده:

امروز اولین باری بود که می‌توانستیم کمی کار کنیم زیرا برای برخی از بازیکنان دو روز قبل بازی کردن، بنابراین فقط باید آن را مدیریت می‌کردیم که از ابتدا می‌دانستیم. سعی نکنید اطلاعات زیادی را به آنها بدهید، به خصوص بعد از ۱۰ روز دوری، اما اطمینان حاصل کنید که همه دوباره به هم متصل شده اند و در مورد کاری که انجام می دهیم و چگونه می خواهیم آن را انجام دهیم و نحوه بازی ما روشن هستند،  همین.

  • در مورد دو سال گذشته اورتون:

در تاریخ باشگاه های فوتبال همیشه از چیزا است و چالشی که همه ما در حال حاضر داریم رقابت است. پروژه‌ای که آنها با ورزشگاه جدید و هر کاری که سعی می‌کنند انجام دهند نیز بسیار هیجان‌انگیز است، اما، مانند همه افراد، شما دوران سختی را پشت سر می‌گذارید. این شرایطیه که چگونه بر آن موقعیت ها غلبه می کنید تا بهتر شوید.

  • در مورد اینکه دکلن رایس چقدر سریع جا افتاده و به بازیکن محبوب هواداران تبدیل شده است:

بله، بنابراین بدیهی است که شما همیشه امیدوارید که انتقال بازیکنان روان و سریع باشد. اما گاهی اوقات واقعیت بسیار متفاوت است. در این مورد، فکر می کنم واقعاً مثبت بوده. فکر می‌کنم دکلن راحت کنار میاد. فکر می‌کنم تیم و نحوه بازی ما را خیلی خیلی سریع درک کرد و همه چیز برای او خوب پیش می‌رود.

  • در مورد کناره‌گیری مدیرعامل وینای ونکاتشام تابستان آینده:

او ۱۴ سال است که اینجا بوده و فکر می‌کنم حق دارد این تصمیم را بگیرد. این تصمیم را گرفته است. فکر می‌کند که این تصمیم بهترین چیز برای او، برای آینده اش، برای خانواده اوست. برای آنچه من می توانم از طرف خودم بگویم: من رابطه کاری بسیار خوبی باهاش داشتم. از آن لذت می برم. فردی است که برایش ارزش زیادی قائلم، کسی که در کاری که ما انجام داده ایم نقش اساسی داشته است و می خواهم برای او بهترین ها را آرزو کنم. اما من فکر می‌کنم هنوز چیزهای زیادی برای انجام دادن تا پایان فصل دارد!

  • در مورد اینکه چقدر بازی در بازی های لیگ قهرمانان تیم را محک خواهد زد:

خب دقیقا مثل سال گذشته. ما هر سه روز یک بار بازی می کردیم، اما لیگ اروپا بود. بنابراین رقابت متفاوت است.  به خصوص که ما هفت سال از آنجا دور بوده ایم، مشخصه که انتظارات آن رقابت متفاوت است، اما هیجان داریم. اینجاست که ما می خواهیم باشیم. وقتی به مسابقات و بازی هایی که باید انجام دهیم نگاه می کنید، فکر می کنم همه واقعاً منتظر آن هستند.

  • درباره خروج پپه قبل از پایان قراردادش:

هر موردی بسیار متفاوت بوده است و در نهایت، چند طرف باید بر سر چیزی به توافق برسند. این تصمیمی نیست که من به تنهایی بگیرم.

من نمی دونم. در روند این معامله دخالتی نداشتم. اما چیزی که می توانم در مورد او به عنوان یک فرد بگویم این است که پسری خارق العاده است. سخت تلاش کرد. این تقصیر او نیست که ما اون زمان آن مقدار پول را پرداخت کردیم و همین. وقتی کارها درست پیش نمی روند، باید به جلو حرکت کرد. وقتی چیزی کار نمی کند، تلاش کردن بی فایده است و این تصمیم گرفته شد و من فکر می کنم به نفع همه طرف ها است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۲۵ ۱۱:۱۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰