loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با لیورپول
ادامه کنفرانس خبری بازی با لیورپول

ادامه کنفرانس خبری بازی با لیورپول

 
در مورد آینده دیابی...
 
از جانب من، بله (تصمیم گرفته شده است). صحبتی با او داشتم و به او گفتم که چه آینده ای را در نظر دارم. او باید تصمیم بگیرد. مسلما او کاملا درک می کند که باید بتواند بازی کند و شنان دهد که می تواند به شکلی باثبات در دسترس باشد. خواهیم دید که شرایط چطور پیش خواهد رفت. نمی خواهم وارد جزئیات شوم. باید دوباره یکدیگر را ملاقات کنیم تا ببینیم پس از آخرین صحبتی که داشتیم، کجا هستیم. این موضوع به حضور او در تیم بستگی دارد.
 
در مورد آینده آرتتا و روزیسکی...
 
اطمینان دارم که آینده آرتتا مشخص خواهد شد. همچنین در مورد روزیسکی هم همین نظر را دارم، مطمئنم.
 
در مورد امید به بردن لیگ...
 
این اشتیاق را داریم که بازی بعدی را برنده شویم و این به اندازه کافی خوب است. سپس برای بردن بازی بعدی می رویم.
 
در مورد اینکه از نظر ریاضی امکان پذیر است...
 
هر چیزی که از نظر ریاضی امکان پذیر باشد باید سعی کنید به آن برسید ولی این فقط به ما بستگی ندارد. تنها چیزی که به ما بستگی دارد عملکرد و نتایج ماست، پس بیایید روی این موضوع تمرکز کنیم. پس از آن شاید همه چیز به نفع ما پیش رفت، هرگز کسی نمی داند. شما فقط می توانید عملکرد خودتان را مدیریت کنید، بنابراین بیایید روی این تمرکز کنیم و واقع بین باشیم و به بردن بازی ها ادامه دهیم. این چیزی است که می خواهیم.
 
در مورد رحیم استرلینگ...
 
رحیم استرلینگ بازیکن بسیار خوبی است و همه این را در این کشور می دانند. او مسلما بازیکن بسیار مهمی برای لیورپول است. نمی خواهم وارد گمانه زنی ها در مورد به خدمت گرفتن استرلینگ شوم خصوصا 48 ساعت قبل از بازی. موضوع استرلینگ به لیورپول مربوط می شود و من نمی خواهم وارد آن شوم. این مشکل من نیست. نمی خواهم در مورد هیچ نقل و انتقالی صحبت کنم. در برهه نقل و انتقالات نیستیم، بلکه در آستانه یک بازی بزرگ قرار داریم. من به لیورپول احترام می گذارم و نمی خواهم در انتقال فرضی یکی از بازیکنان آنها وارد شوم.
 
در مورد شایعات به خدمت گیری پائولو دیبالا...
 
از رئیس پالرمو بخواهید که پیشنهاد ما را به شما نشان دهد. هیچ پیشنهادی داده نشده است، هیچ چیز.
 
در مورد اینکه جرارد یکی از بهترین هایی بوده که مقابل شما قرار گرفته است...
 
بله مسلما. برای مدت های بسیار طولانی که لیورپول مشکل داشت همه به استیون جرارد نگاه می کردند و می گفتند 'برای ما کاری بکن' و می توانید بگویید که 9 بار از 10 بار، او کاری کرد. او بازیکن بزرگی است و فکر می کنم چیزی که من دوست دارم و شما زیاد به آن توجه نمی کنید، وفاداری او بوده است. او تمام فوتبالش را در لیورپول بوده است، چیزی که دیدنش امروزه بسیار سخت است چون او این شانس را داشت تا در هر باشگاه بزرگی بازی کند ولی به لیورپول وفادار ماند. من برای این موضوع احترام زیادی قائلم.
 
در مورد اینکه چه چیزی باعث شد جرارد تا این اندازه خوب باشد...
 
وقتی به کیفیت های او نگاه می کنید، خیلی سخت می شود فاکتوری را در او پیدا نکرد. سریع بود، پاس های بلند خوبی داشت، تکنیک خوبی داشت و می توانست گلزنی کند. او یک هافبک رویایی است و در مجموع هر فاکتوری که شما برای بازی کردن در هافبک رویای داشتنشان را دارید داشت.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۱۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰